Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

2. Hvis jeg legger på en dot (f.eks. Rip), og så legger på Savage Roar etterpå, vil da skaden på Rip bli justert opp pga. Savage Roar, eller er Savage Roar nødt til å være oppe før jeg legger på en dot?
Savage Roar er den abilitien som alltid skal være aktivert. Legg merke til ordet alltid. Om du går glipp av 5 sekunder Rip og Rake for å få Savage Roar opp, synd.

Min start-rotasjon:

Mangle -> Savage Roar -> Berserk (hvis tanken er god) -> Rake -> Shred (til 5CP) -> Rip -> Shred/Rake/Mangle (til 5CP) -> Savage Roar -> Shred/Rake/Mangle (til 5CP) -> Ferocious Bite (hvis jeg har vært heldig med crits).

Savage Roar er det absolutt viktigste av abilities du har. Pri 1.

Takker for svar. Jeg er egentlig mest opptatt av å finne ut av hvordan selve mekanikken fungerer. F.eks. har jeg hørt at Rake ikke refreshes hvis man legger på en ny før den forrige har løpt ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa såvidt på dummy i ny spec. 7.2k dps.

og no har eg 2 poeng i Owlkin Frenzy =)

Men manaen...hoff ^^

På dummies så vil du "jukse" med Starfall og ikke få utnytte av Owlking Frenzy., så det vil ikke gi noe riktig bilde egentlig.

Og ang. mana, i raids så har du JoW, replenishment og BoW/Mana Spring (kanskje ikke alle tre i 10m riktignok), og skulle det knipe, så er det ingen skam å innervate seg selv.

Lenke til kommentar

Ja starfallen gikk rampage rundt omkring på samtlige dummies.

Vi har vel sjelden med oss replenishment trur eg. Bow/manaspring skal vel bli vanskelig å unngå dog. Trur healadin vår judger light, men skal be han judge wisdom. True med å holde tilbake innervate'n =)

Innervaten blir ekstremt sjelden brukt på meg sjøl. Må stort sett ha den til healers.

Men men..må uansett vente til over helga før eg får sjekka kor godt det yter i raids.

Lenke til kommentar

Han har svart på posten som lå nederst på første side av tråden. Forståelig i og med at etter oppdateringen av forumet som var i natt, så havner man ikke på siste side når man klikker seg inn lenger.

Edit: noob ordfeil.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når man er ArP-cappet (100%), Crit-cappet (76%) og når man er hit(8%) og expertise-capped (6.5%), så er det bare en ting igjen å skaffe.

Haste.

Dere hørte det folkens. Feral druider i toppskjiktet skaffer seg haste. Dette gir flere OOC-procs samt mer melee damage (noe som allerede er rundt 35% av all skade i en bossfight).

Kos.

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig nådd 60 med druiden min (gadd ikke å spille på en god stund) og lurte bare på om det finnes en druid quest eller noe man må gjøre når man når 60?
Dessverre. Druider har bare quest for bjørneform, abolish(?) poison, sjøløve og katteform. Som level 70 får du også questen for Swift Flying Form (hvis du har kjøpt epic flying for 5 000 gull)
Lenke til kommentar

Då har eg fått testa nyespeccen i raids og er egentlig ganske nøgd. Glyph på Starfall er priceless. Spesielt kamper med mykje bevegelse er det god hjelp i starfall med liten cd. Marrowgar gikk eg sikkert opp 1.5k dps (godt mulig på flaks men ikkje alt).

Owlkin frenzy er eg dog fremdeles usikker på. Den tikker inn litt for sjelden til at eg føler det er verdt det.

Lenke til kommentar

Owlkin frenzy er eg dog fremdeles usikker på. Den tikker inn litt for sjelden til at eg føler det er verdt det.

Vurderer å droppe healer offspec på moonkin'en min, og velge specs med og uten frenzy; det er noen fights den er bra på, og andre der det rett og slett ikke er nok AoE til å procce den ofte nok.

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig nådd 60 med druiden min (gadd ikke å spille på en god stund) og lurte bare på om det finnes en druid quest eller noe man må gjøre når man når 60?
Dessverre. Druider har bare quest for bjørneform, abolish(?) poison, sjøløve og katteform. Som level 70 får du også questen for Swift Flying Form (hvis du har kjøpt epic flying for 5 000 gull)

Fikk vi ikke en på 51 elns i Un'Goro for et par år siden også?

Lenke til kommentar

Vurderer å droppe healer offspec på moonkin'en min, og velge specs med og uten frenzy; det er noen fights den er bra på, og andre der det rett og slett ikke er nok AoE til å procce den ofte nok.

Køyrer for masse 10man der eg har hybrid-rolla til at eg kan gjer det. Ellers kunne eg køyrt inn en aoe spec med gale winds, og en med Owlkin Frenzy.

Lenke til kommentar
Fikk vi ikke en på 51 elns i Un'Goro for et par år siden også?
Det er en quest på level 50 ja, men ser ikke på den som en ekte druid-quest, da det er en quest "alle" får. Alle ender opp i Sunken Temple uansett, og du får ikke noen kule nye abilities.

*edit*

Feral eier forresten: 9.1k DPS på Rotface. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...