Slimda Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den øker spelldamage. Ikke spellpowerBingo. Om din starfire treffer for 10 300 skade nå, vil den treffe for 10 600 skade etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ooh, da har det jo plutselig en del mer å si ja. Må ha sovi når jeg leste på talentet. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva er det best å bruke som drood dps? Cat eller moonkin? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Boomkin er lettere å gjøre høy dps med, mens feral gjør høyere dps hvis spilt rett. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Gå feral kitty. Boomkin vil vere lettare i starten, men får du inn rotasjon, så outdpser en feral boomkin med dårligare gear. Er jo sjølsagt litt bossavhengig men point still stands. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 kitty gjør mer dps enn en moonkin, hvis du ikkje da sku være så heldig å critte me alle dine spells Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er vel sånn 1.5% ifra å vere softcritcappa i boomkin (under lunar eclipse), og vil sei det er bemerkelsesverdig ofte dei 1.5% noncritsa tikker inn >.< Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med et Healing spec for level 40? Spammer random dungeon med 3x xp Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med et Healing spec for level 40?Spammer random dungeon med 3x xp http://www.wowhead.com/?talent#0ZZf0IubhxVz Skulle være greit. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med et Healing spec for level 40?Spammer random dungeon med 3x xp http://www.wowhead.com/?talent#0ZZf0IubhxVz Skulle være greit. Ville fått med nature's swiftness så fort som mulig etter 40 også. Kan vere en grei lifesaver om du macroer den inn med healing touch. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med et Healing spec for level 40?Spammer random dungeon med 3x xp http://www.wowhead.com/?talent#0ZZf0IubhxVz Skulle være greit. Ville fått med nature's swiftness så fort som mulig etter 40 også. Kan vere en grei lifesaver om du macroer den inn med healing touch. Det er sant. Dette funker også. Og macroen er veldig simpel. /Cast Nature's Swiftness /cast Healing Touch Kan også bruke mouseover macroer o.s.v. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mouseover-macro: #showtooltip SpellNavn /cast [target=mouseover] SpellNavn That's it. Om du vil ha instant Healing Touch på Mouseover, blir det da følgende. #showtooltip Healing Touch /cast Nature's Swiftness /cast [target=mouseover] Healing Touch Minusen er at du ikke ser Cooldown på Nature's Swiftness, men det er slike ting jeg ikke bryr meg om (da jeg ikke er resto ) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Syntes den macroen er fæl jeg. Noen ganger så går bare Nature's Swiftness når jeg trykker på den. Og ikke healen. Buu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er fordi du svært ofte må trykke to ganger på den (eller bare gjøre som jeg gjør å hamre helt vilt på den) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Denne funker litt bedre, syntes jeg da. #showtooltip /cast Nature's Swiftness /cast [target=mouseover,help,nodead][help][target=player] Healing Touch Hvis du ikke targeter noen men har musa over noen, vil den heale den personen. Har du targeta en men har musa di over en annen, vil den heale den du har musa over. Har du ingen targets, vil den heale deg og har du targeta en uten å ha musa over noen andre vil den heale target. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Syntes den macroen er fæl jeg. Noen ganger så går bare Nature's Swiftness når jeg trykker på den. Og ikke healen.Buu Macroen er fin, men den vil ikke trigge skikkelig om du trykker mens du har GCD. Nature's Swiftness er nemlig instant utenom GCD, men det er ikke Healing Touch.Det er fordi du svært ofte må trykke to ganger på den (eller bare gjøre som jeg gjør å hamre helt vilt på den) Se over. Denne funker litt bedre, syntes jeg da. *snip* Enkelt? Men funker sikkert for deg, men som jeg sa til deg ingame, jeg targeter bare bossen som healer. Endret 12. februar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er fordi du svært ofte må trykke to ganger på den (eller bare gjøre som jeg gjør å hamre helt vilt på den) Se over. Det svaret kom jo etter meg uansett. Forøvrig har jeg tilnærmet lik macro som n4w koblet opp til VuhDo, så det funker fint. Hamrer laus på tastene uansett om jeg trenger å trykke en eller tre ganger Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Cat dps - Barbed Ymirheim Choker vs. Sweet Perfume Broach - go! Barbed Ymirheim Choker/Sweet Perfume Broach 67/63 agi 54/69 sta 39/36 crit 99/84 AP 48/0 haste 0/46 ArPen Er det verdt å droppe haste m.m. for ArPen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da målet er 100% ArP, så er det alltid best å satse på utstyr med ArP. Selv ligger jeg nå på 93.3% ArP, noe som er særdeles deilig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis man har 100% ArP, vil det si at alt man slår på har 0 armor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå