Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Levla druiden min opp fra 38 først i september (etter å ha stått stille i to år), så kan vel ikke si jeg har erfaring med å være noe annet enn under powered som boomkin. :p Synes dog det er en artig specc å spille, selv om jeg på si samler melee gear til fights hvor det make more sense (har stortsett to moonkins uansett som raider).

Lenke til kommentar

Jupp, har ikke vært utelatt en eneste gang siden jeg ble raid core (igjen, spilte shadow priest fram til WoTLK). Vi har vanligvis ganske druid-heavy raids, 2 boomkins, 1 feral og 2-3 trees. Feralen topper stortsett, mens vi boomkins havner såvidt under top 5. Kjekt med tre ekstra innervate cds for healerene på enkelte fights.

Lenke til kommentar

Dps

Der ser du shamanen vår :)

Huntern vår fikk Deathbringers will. Mest imba trinket som er. Og så dropper Distant land. Og jammen ser du ikke at huntern roller for den også, og vinner -_- jaja. Da er jeg 1000 ap og 2 gemslots fattigere. Han er 18 agility og 50 ap rikere. Yay...

Får vel gå å gråte meg i søvn jeg da :)

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

I min guild ligger de beste dpserene på rundt 5500-5800 i gs mens eg har vel 5350 eller noe, og i løpet av tiden eg har castet IFF, IS og MF har resten av dpserene 5-6k dps.

Moonkins dps er så sinnsykt avhengig av om man har flaks med Eclipsene sine, om de proccer i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...