Whiteshit Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Var passelig leit for oss og. Alt anna som kunne droppe trur eg vi kunne ha fått brukt og vert gode upgrades. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dream on, punk. Du vil alltid være min manglebitch! *grøss* Hva blir jeg da? *respecce boomkin* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Alle katter liker å jage fjærkre, og alle katter trenger en såkalt "scratch-stick", så bare forbi Resto/Boomkin du. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Alle katter liker å jage fjærkre, og alle katter trenger en såkalt "scratch-stick", så bare forbi Resto/Boomkin du. Pass deg, ellers så bruker jeg min fæle insect swarm!!! :> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 feral > boomkin Etter nerfen på boomkins får eg ikkje ut nok dps lenger =| Lenke til kommentar
Existence Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Syns det er kjedelig å være moonkin nå for tiden. Syns vi ligger all forlangt bak andre classer i dps Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel, jeg ligger stortsett på 5-6 plass, med mindre fighten er veldig lite castervennlig. Synes det er greit, men sier ikke nei til en liten buff. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Earth & Moon skal buffes fra 1/2/3 til 2/4/6% leste jeg på forums isted. Ikke at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Najsnajs, tar det jeg får jeg. Det som er fint med å være litt under powered, er at det føles desto bedre å toppe meteret. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vel, jeg ligger stortsett på 5-6 plass, med mindre fighten er veldig lite castervennlig. Synes det er greit, men sier ikke nei til en liten buff. Joa, henger godt med. Blir ikkje carried by group. Men det var bedre før. =) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Levla druiden min opp fra 38 først i september (etter å ha stått stille i to år), så kan vel ikke si jeg har erfaring med å være noe annet enn under powered som boomkin. Synes dog det er en artig specc å spille, selv om jeg på si samler melee gear til fights hvor det make more sense (har stortsett to moonkins uansett som raider). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er i den posisjonen at eg har en ganske safe spot uansett. Er hybriden som skifter til healer om det trengs til en fight. En innervate til healer + BR kan vere meget greit å ha og. =) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jupp, har ikke vært utelatt en eneste gang siden jeg ble raid core (igjen, spilte shadow priest fram til WoTLK). Vi har vanligvis ganske druid-heavy raids, 2 boomkins, 1 feral og 2-3 trees. Feralen topper stortsett, mens vi boomkins havner såvidt under top 5. Kjekt med tre ekstra innervate cds for healerene på enkelte fights. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har druid-heavy raid-sammensettinger selv. Vanligvis ligger vi på rundt 6-8 druider i 25mannene våre, og 2-3 i 10mannene. Ligger dessverre ikke på topp som feral DPS, da jeg blir slått av både rogues og DKer, og en shammy. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Og en shammy faktisk? Spec? Han må no vere alvorlig drilla...har ikkje sett en shammy med drill på ting på...evigheta. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Dps Der ser du shamanen vår Huntern vår fikk Deathbringers will. Mest imba trinket som er. Og så dropper Distant land. Og jammen ser du ikke at huntern roller for den også, og vinner -_- jaja. Da er jeg 1000 ap og 2 gemslots fattigere. Han er 18 agility og 50 ap rikere. Yay... Får vel gå å gråte meg i søvn jeg da Endret 16. januar 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 I min guild ligger de beste dpserene på rundt 5500-5800 i gs mens eg har vel 5350 eller noe, og i løpet av tiden eg har castet IFF, IS og MF har resten av dpserene 5-6k dps. Moonkins dps er så sinnsykt avhengig av om man har flaks med Eclipsene sine, om de proccer i det hele tatt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Earth & Moon skal buffes fra 1/2/3 til 2/4/6% leste jeg på forums isted. Ikke at jeg bryr meg. Med litt dårlig matte går jeg fra 3003 til 3090 spellpower i moonkin form, dette kommer ikke til å hjelpe noen ting tror jeg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den øker spelldamage. Ikke spellpower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå