Slimda Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for tipsene! Har hatt et par runder i dung nå, med det vanlige questeutstyret, og det har funket helt fint. Var overraskende artig å tanke! Man føler straks litt mer ansvar, og helt nye momenter å ta hensyn til. Har vært mer kaotisk enn jeg trodde dog. Har greid å wipe oss en gang, men ellers har det gått fint Litt mer erfaring, så har du full kontroll etterhvert. Igår tok jeg Heroic Gundrak på 11 minutter. Jeg så meg drit lei av å bruke lang tid der, så jeg pulla alle trash packs. Så pulla jeg bossen. Og så løp jeg videre i catform, tok cat-charge og bear-shift i luften (flyvende bjørn ser kult ut), og fortsatte videre. Når jeg da fullførte sisteboss med å rope ut "11 mins, new personal record \o/" begynte de andre bare å le. Joda, Feral Tank kan være kjempemorsomt. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ca. hvor bra tank gear trenger man for nye 5-man dungeonene? Kan jeg tanke i cat gear/spec? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 tviler jeg på, slimda sa jo selv at det var vanskelige å tanke de, spesielt når det er -20% dodge. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ca. hvor bra tank gear trenger man for nye 5-man dungeonene? Kan jeg tanke i cat gear/spec? Tror nok du trenger ganske bra gear for å tanke dem. De kan være ganske vanskelige.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er vel bare i ICC-raidene det er -20% dodge. Gikk rimelig greit å tanke 5-manene med cat spec/gear for min del - selv om jeg mangler feral-neck/rings/trinkets. Full guildgruppe though, og det var ikke like lett som med prot-paladinen min. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hadde vært kjipt å wipe hele gruppa så... De er det eneste som hindrer meg i å joine lfg som alle roller... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ca. hvor bra tank gear trenger man for nye 5-man dungeonene? Kan jeg tanke i cat gear/spec? Jeg gjorde akkurat Heroic HoR med 36k health (buffet) og 44% dodge. Vi hadde en healer med for det meste 226/232 og DPS med det samme. Det gikk hårfint, ble 2 wipes. Skal også nevnes at disse var guildies og det var den fjerde gangen jeg tanket. Moro var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hva slags gear skal en 80 bjørnetank ha egentlig? Bruker man tier9 settet? Eller tar man offdeler med stamina og sånn på? Tier settet ser jo ikke veldig "tanke basert" ut..? Edit: Har egentlig ikke sett noe gear som ser veldig "take gear" ut i leather i det hele tatt, bruker man dps gear? Endret 23. desember 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Man ser vel primært etter stamina og agility vil jeg tro. Hit rating er antagelig najs å bygge til den capper på 263. Armor er bra, seff. Men man får vel 2 armor per 1 agi, så armor kommer vel mye av seg selv. Dodge er også sikkert kjekt å ha, men jeg ville ikke overfokusert på dodge (edit: det vil si, ikke ofre stam for mer dodge). Expertise rating også muligens (capper på 443 så vidt jeg vet). Endret 23. desember 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stam og agi (dodge) for å overleve, hit og expertise for threat (og AP/Agi selvsagt). Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dessuten suger det å være Druid tank i ICC. -20% dodge Dette stemmer ikke. Druid tank suger ikke mer enn andre tanks av denne grunn. Les denne artikkelen så skjønner du hvorfor: http://wowthinktank.blogspot.com/2009/11/g...e-part-2-4.html Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som spiller feral cat dps, som kan anbefale en addon som viser debuffs. Så jeg kan se når jeg må refreshe rip, osv? Bruker en addon til roguen min, men den funker ikke på druiden min så, derfor spør jeg her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 ClassTimer Funker fint nok for meg. Ser når jeg må refreshe bleeds og mangle og alskens, udmerget! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dessuten suger det å være Druid tank i ICC. -20% dodge Dette stemmer ikke. Druid tank suger ikke mer enn andre tanks av denne grunn. Les denne artikkelen så skjønner du hvorfor: http://wowthinktank.blogspot.com/2009/11/g...e-part-2-4.html Sånn som jeg har forstått det, uten å lese artikkelen. Er jo at alle tanks mister 20% avoidance. Bjørner har jo fortsatt mer dodge i forhold til de andre tankene. For meg så ser det ut som om ingenting har forandret seg utenom at tanks tar litt mer forutsigbar skade. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jau, jeg vet at forskjellene ikke har noe å si og at alle tankene mister så og si like mye. Men jeg føler fortsatt at det suger, som druid tank, det å miste 20% av sin hovedavoidance. Uansett. Fullført samtlige acheivements i 10mann som tank, så "care". Tanking er uansett offspeccet mitt. Endret 30. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Denne pluss HoTs = win. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Denne pluss HoTs = win. +1 Den er nesten for bra :b Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ca. hvor bra tank gear trenger man for nye 5-man dungeonene? Kan jeg tanke i cat gear/spec? Vis du har protecter of the pack og improved mangle så ja da kan du nok det Hva slags gear skal en 80 bjørnetank ha egentlig? Bruker man tier9 settet? Eller tar man offdeler med stamina og sånn på? Tier settet ser jo ikke veldig "tanke basert" ut..? Edit: Har egentlig ikke sett noe gear som ser veldig "take gear" ut i leather i det hele tatt, bruker man dps gear? Feral tier gear er akruatt det samme some feral dps og feral tank. på misc bruker du anderledes Noen som spiller feral cat dps, som kan anbefale en addon som viser debuffs. Så jeg kan se når jeg må refreshe rip, osv? Bruker en addon til roguen min, men den funker ikke på druiden min så, derfor spør jeg her. badkitty Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dessuten suger det å være Druid tank i ICC. -20% dodge Dette stemmer ikke. Druid tank suger ikke mer enn andre tanks av denne grunn. Les denne artikkelen så skjønner du hvorfor: http://wowthinktank.blogspot.com/2009/11/g...e-part-2-4.html Sånn som jeg har forstått det, uten å lese artikkelen. Er jo at alle tanks mister 20% avoidance. Bjørner har jo fortsatt mer dodge i forhold til de andre tankene. For meg så ser det ut som om ingenting har forandret seg utenom at tanks tar litt mer forutsigbar skade. Faktisk så konkluderer jo artikkelen med a Druids tar litt mindre skade enn de andre tank klassene i ICC. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Denne pluss HoTs = win. Mnja... Jeg kan si meg enig i at den gir bra regen, men det er vel egentlig alt. Haste som use effect er noe av det dårligste du kan ha som druid. I hvertfall om du er godt geara og nådd haste soft cap. Regen er heller ikke noe stort problem for druids i disse dager, så imo er det ikke verdt det i dorhold ril en SP trinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå