n4w Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 "" betyr at klyper med salt er fint. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor mye spell damage trenger en druid for å begynne å heale i heroics? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vil tro at du kan starte med de enkleste på 1300 sp muligens enda lavere, vil jo selvfølgelig ha mye å si hvilket utstyr tanken har da. Får du en noob tank som ikke har nok defence og lav hp så vil du slite. Spør når du joiner hvilken defence tanken har, hvis han har under 535 ville jeg forlatt gruppa såfremst han ikke har veldig mye hp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Defense er ikke så viktig til heroic som det var før i tiden. Det viktigste er hvor mye liv og avoidance han har. Det har også noe å si hvor mye han puller om gangen, og hvilken heroic dere tar. Det er vanskelig å komme med noen fasit på hva som er ok å begynne med, for alle heroics har forskjellige vanskelighetsnivå. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Okay takk for kjapt svar. Startet opp som feral dps på druiden, men har samlet healing gear for off-spec. Nå har jeg bestemt meg for å gå healing som main istedenfor. Holder på å samle litt peng for gems og enchants. Finnes det en side som jeg kan sjekke hvilke gems og enchants som er best, eller kanskje noen her som kan liste opp kjapt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekk Druid FAQ på Wowhead-forumet. Det har alt du trenger å vite om Druider. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) tbc info funker dårlig Endret 7. desember 2009 av walnuts Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Putt det i en spoiler da, tulling. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ikke for å være kjip eller noe, men den tråden var fra 2007(TBC) Og jeg vil mene en del enchants, factions osv. har endra seg litt. Endret 7. desember 2009 av Koseklump Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Putt det i en spoiler da, tulling. Fixed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og ja, som han andre sa, så er den fokusert på Tree-healing i TBC.. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Bra dere følger med, bare copypastet det første jeg så fra en godkjent kilde uten å lese noe som helst.... Lett eid der. Så tok meg mer tid og fant dette på sidene til tankspot Tankspot - WOTLK Restoration Druid Guide Denne er lagd for patch 3.2.2 Gems Gem slots can also be very tricky. I’ll go over some recommendations for you to use in this part of the guide. I’m only going to cover epic gems, as they are actually quite easy to acquire via heroic dungeon emblem turn ins or honor from PvP. For blue slots you should always consider using the 12 spell power and 10 spirit gems. This gem is called the Purified Dreadstone. When you have red slot for a gem, 23 spell power is the gem you should use. This gem is known as the Runed Cardinal Ruby. For yellow slots, you really have two options. The first is the Luminous Ametrine, which is 12 spell power and 10 intellect. The other option you have is the Reckless Ametrine, which is 12 spell power and 10 haste rating. I only recommend using the Reckless Ametrine if you are low on haste. For your meta gem, there are several options. The one that I use is the Insightful Earthsiege Diamond, which gives 21 intellect and has a chance to restore mana upon spell cast. Other meta gems you can use are the Ember Skyflare Diamond that gives 25 spell power and 2% intellect, and the Tireless Skyflare Diamond, which grants you 25 spell power and a slight increase to your run speed. ***Item Enhancements/Enchants*** For this section of the guide, I’m going to cover what you should and shouldn’t enchant your gear with. Starting off with your helm, you should acquire the Arcanum of Blissful Mending, which adds 30 spell power and 10 mana per 5 seconds to the item. This item is available at revered from The Wyrmrest Accord. Alternatively, you can choose to use the Arcanum of Burning Mysteries, which gives 30 spell power and 20 critical strike rating to the helm slot. This is available from the Kirin Tor in Dalaran when you become revered with the faction. Moving on to the shoulder slot, you should use items available from the Sons of Hodir faction. I choose to use the Greater Inscription of the Storm that adds 24 spell power and 15 critical strike rating. You may also choose to use the Greater Inscription of the Crag, which adds 24 spell power and 8 mana per 5 seconds. Both of these items are available once you are exalted with the Sons of Hodir. You have two options for your cloak as well. Enchant Cloak – Greater Speed, and Enchant Cloak – Wisdom are both very viable options. I personally choose to go with Greater Speed because I find the 23 haste as being more beneficial than the 10 spirit and 2% threat reduction given by Wisdom. On your chest, the best and only enchant that you should use is Enchant Chest – Powerful Stats. This gives you 10 points to all of your stats. For your leg enchant, you should use the Brilliant Spellthread. Brilliant Spellthread adds 50 spell power and 20 spirit to your pants. This is more beneficial than the Sapphire Spellthread due to the fact that we will find stamina on all of our gear, and the benefits from the spirit available on the Brilliant Spellthread. For your boots, there are several options as to how you may enchant them. The enchant that I choose to use is Tuskarr’s Vitality, which adds 15 stamina and a minor increase to your run speed. Other enchants you may want to use are Enchant Boots – Greater Spirit, giving 18 spirit, or Enchant Boots – Greater Vitality, that adds seven mana and health per 5 seconds to this slot. For all other items, you should enchant them with the highest available spellpower enchant. Endret 7. desember 2009 av walnuts Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor mye spell damage trenger en druid for å begynne å heale i heroics? kommer som sagt an på gearet til de andre i gruppen. har dere god dps og god tank, så trenger du ikke så mye. Jeg healet både naxxramas 10man og div heroics for første gang med 970sp, så det meste går an så lenge du kan class og specc + at de andre har greit gear Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hmm 970 sp, jeg hadde litt mere i TBC med Kara gear + noen deler høyere gear på min druid. Høres lavt ut for Wotlk, da er ihvertfall healeren avhengig av godt gearede spillere rundt seg så pug's vil være risky business. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hmm 970 sp, jeg hadde litt mere i TBC med Kara gear + noen deler høyere gear på min druid.Høres lavt ut for Wotlk, da er ihvertfall healeren avhengig av godt gearede spillere rundt seg så pug's vil være risky business. Ikke glem at i TBC hadde vi +healing som er ca dobbelt så høyt som dagens +spellpower. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg mente sp som i spellpower, ikke healing. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han mente vel at det scaler annerledes, altså at hvis det fortsatt hadde eksistert +healing idag hadde man fått noe sånt som +46 healing gems, noe jeg ikke veit stemmer siden jeg ikke spilte i TBC. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Endte opp med 1751 sp. Venter på at en kamerat skal komme på for enchant av våpen. Det burde vel holde til å starte med Men jeg har ikke mer enn 15k mana selv buffa. Er det normalt? Endret 8. desember 2009 av Kald Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han mente vel at det scaler annerledes, altså at hvis det fortsatt hadde eksistert +healing idag hadde man fått noe sånt som +46 healing gems, noe jeg ikke veit stemmer siden jeg ikke spilte i TBC. Spellpower gear i TBC var merket med tekst som beskrev hvor mye spellpower det ga og hvor mye healing det ga så det husker jeg godt. Hvis du kan lese så sa jeg det også men forklarte ikke så godt. Mitt gear ga over 970 SPELLPOWER(i TBC), get it. Dette er direkte sammenlignbart med som det er nå, og det jeg prøvde å forklare var at 970 sp da er lite for å starte heroics healing med, men ikke umulig hvis du spiller sammen med godt gearede spillere. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vil tro at du kan starte med de enkleste på 1300 sp muligens enda lavere, vil jo selvfølgelig ha mye å si hvilket utstyr tanken har da.Får du en noob tank som ikke har nok defence og lav hp så vil du slite. Spør når du joiner hvilken defence tanken har, hvis han har under 535 ville jeg forlatt gruppa såfremst han ikke har veldig mye hp. stemmer ikke... jeg er druid tank 33k hp 400 defence. ingen problem å tanke toc hc og andre hc. så får du en druid tank så er det hp som er viktig å talent speccet hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå