Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er som sagt snakk om personlig preferanse, dersom man trenger manaregen tar man intensity men trenger man det ikke har man enten iIS eller Gale Winds og bruke det i, alt ettersom hva man vil selv Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mmmm, har også Gale Winds - istedet for Imp. Moonfire. 10% av 10-11% er ikke mye. :/ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvordan brukes Ferocious Bite i levling? Synes ikke den er noe superbra. Bygger opp 5 comboer, og executen gir ikke noe atombombe avslutning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har liksom ikke noe bedre å bruke vel? Jeg bruker enten Savage Roar (lvl 75) eller Rip som finisher. Det er uansett viktig å bruke finisher, da du får en instant-cast spell av det. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har fått noen bra avslutninger. Mangle gjorde susen. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er det vits å sette noen poeng i King Of The Jungle når man levler? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kjekt å få 20/40/60 ekstra energy når du dreper ting. Gjør ting raskere. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 var i naxx10manns gruppe, som dps druid, feral kitty. spørsmålet er hva skal jeg gjøre på siste bossen? skal holde 10 yards avstand, men da er det jo umulig å få gjøre melee dmg.... kan noen forklare taktikken helt fra begynnelsen med den bossen? taktikken for en feral druid altså.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 var i naxx10manns gruppe, som dps druid, feral kitty. spørsmålet er hva skal jeg gjøre på siste bossen? skal holde 10 yards avstand, men da er det jo umulig å få gjøre melee dmg.... kan noen forklare taktikken helt fra begynnelsen med den bossen? taktikken for en feral druid altså.. Trodde du kunne stå et lite stykke unna og fremdeles kunne melee? Hvis du skriver /range i chatten så får du jo opp hvem som er innenfor 10 yards av deg. Så etter P1, så prøv å plaser melee i en sirkel rundt bossen. I tillegg må du passe på at du er så langt unna bossen som mulig. Husker jeg rett kan du faktisk stå et lite stykke unna. Litt rusten på Kel'Thuzad. Lenge siden jeg har tatt han. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 ja hadde /rang oppe. men så står det en tank der og en melee til. og da var det ikke plass til meg...... så ble stående på avstand å kaste litt spells og hjelp med heal.. men følte ikke jeg fikk gjort noe nyttig Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 ja hadde /rang oppe. men så står det en tank der og en melee til. og da var det ikke plass til meg...... så ble stående på avstand å kaste litt spells og hjelp med heal.. men følte ikke jeg fikk gjort noe nyttig Skal være plass til å stå i 2 meleegroups + tank der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Plass til to melee-groups. Det er dog bare å drite i i 25mann, da mesteparten som er med ikke kan å telle over 2. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 er jo plass til fire grupper totalt hvis folk kan plassere seg riktig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Og da var jeg resto igjen for første gang siden vanilla. Kan bli interessant, satser på at guildet hjelper meg med å geare opp litt og trene meg Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Regrowth spam -> win. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) hvordan skal jeg gjøre mer dmg? legger med en link til armory, tips er velkommen er ikke hard core. spiller ikke arena eller masse raid, så hvor skal jeg skaffe bedre gear? hva bør skiftes? Det jeg gjør mest er 5mans hc. og pvp. gjøre mest mulig dmg der. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...r&n=Keyanza Endret 15. november 2009 av spaceway Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Nvm Endret 15. november 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Regrowth spam -> win. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Regrowth spam -> win. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 "" betyr at klyper med salt er fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå