Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Noen som har gode forslag til end game healing specc? Dinga nettop 80. Har ikke spilt på et år ca, så jeg er ikke helt med i game for å si det slik :p

http://www.wowhead.com/?talent#0VG0uZZf0IubuxVuVhsVo:AkLmz0

 

Slang det sammen i full fart, så du har fire talentpoints du har igjen som du kan putte stort sett hvor du vil egentlig, de viktigste talentene er valgt og de beste glyphene (i mine øyne) er også valgt inn. Med de fire talentpointsene ville jeg puttet to av dem inn i Empowered Touch for å få en bedre Nourish og eventuelt to til i Tranquil Spirit om du vil minke manacosten til Nourish også. Men dette er litt opp til deg, men utenom det skal speccet være så og si riktig (såfremt du ikke skal drive med PvP, da må du bytte litt rundt her og der) :)

Lenke til kommentar
Selv kjører jeg med dette speccet.

 

Men i begynnelsen ville jeg nok gått for noe som dette

 

Natural Perfection er vel pvp-talent?

Ville nok heller valgt Nature's Splendor og Gift of the Earthmother.

Kjører for øyeblikket med Noruish spec.

 

Ettersom at jeg er litt trigerhappy på akkurat Noruish.

 

Så gikk for crit boost istedet for reduced global på HoTs. :)

 

Skulle jeg hatt for PvP ville det blitt noe som dette

Endret av n4w
Lenke til kommentar
er feral dps . hva synes dere om å need på ting i instanse til offspeccet mitt? som da er healer. er det ok vis en med main specc trenger samme tingen?

 

føler meg litt usikker her....

 

Generelt sett, hvis 1 som har healing som mainspecc needer, så needer du ikke som offspecc, det er rett og slett uhøflig.

Men om ingen andre needer, så pleier jeg gjøre det til offspecc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Noen som vet om en god rotation for boomkin?

Har satset på fullt på dps i spec treet og ønsker å få mest mulig dps ut av det :p

Linky

Vel, sånt rent DPS-messig er ikke improved insect swarm noe særlig nyttig å ta. Og du hadde noen litt rare main glyphs. Dersom du sliter med mana så ikke ta glyphen til Innervate, ta heller de tre poengene ut av IIS og putt dem i Intensity. Samtidig er de beste singeltarget glyphene Moonfire, Starfire og Insect Swarm for mest mulig potensiale rent DPS-messig. Minor glyphsene er litt hipp som happ.

 

Jeg kjører selv dette speccet, som har med de beste singeltarget dpstalentene og de beste singeltarget glypene. Samt Intensity for manaregen så du ikke trenger glyph of innervate. IIS er ikke mer enn 1-2% mer DPS på de stedene jeg har lest, så du får heller putte dem i Intensity om du trenger manaregen eller i Gale Winds om du vil ha mer AoE-damage om du trenger det. Det er forresten litt dumt å bruke glyph of typhoon når du ikke har speccet for det :p

 

Forøvrig er rotasjonen, eller prioriteringslista som den egentlig kan kalles den samme som over:

Insect Swarm -> Moonfire -> Wrath til Lunar Eclipse -> Starfire til Solar Eclipse også refresher du DoTsene utenom Eclipse. Dog om du har den idolen til Moonfire og/eller 2T9 så er det anbefalt at du refresher Moonfire uansett om du er i eclipse eller ei da det er en rimelig heftig DPS-boost.

 

Du har forresten nok haste også, veldig bra, er mange som bommer på den og plukker med seg for mye crit istedenfor. Man burde alltid ha 401 hasterating whatsoever, og crit har du greit med. Dog ser jeg at du har for lite hit iforhold til det du trenger. Du har 201 i hitrating, men du trenger 263 i hitrating med Improved Fairy Fire. Det er relativt viktig at du når hitcappen, det å misse på spells er kanskje det kjipeste som skjer i raids så skaff deg litt mer hitrating så er du godt på vei :)

 

My two cents, som ble til en wall of text. Håper den er lesbar i allefall : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...