Oxygen 07-12 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Går det ann å skru av Track Humanoids for hver gang jeg shapeshifter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Går det ann å skru av Track Humanoids for hver gang jeg shapeshifter? Prøv selv. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spør etter en auto og ikke manuell måte Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har gode forslag til end game healing specc? Dinga nettop 80. Har ikke spilt på et år ca, så jeg er ikke helt med i game for å si det slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som har gode forslag til end game healing specc? Dinga nettop 80. Har ikke spilt på et år ca, så jeg er ikke helt med i game for å si det slik http://www.wowhead.com/?talent#0VG0uZZf0IubuxVuVhsVo:AkLmz0 Slang det sammen i full fart, så du har fire talentpoints du har igjen som du kan putte stort sett hvor du vil egentlig, de viktigste talentene er valgt og de beste glyphene (i mine øyne) er også valgt inn. Med de fire talentpointsene ville jeg puttet to av dem inn i Empowered Touch for å få en bedre Nourish og eventuelt to til i Tranquil Spirit om du vil minke manacosten til Nourish også. Men dette er litt opp til deg, men utenom det skal speccet være så og si riktig (såfremt du ikke skal drive med PvP, da må du bytte litt rundt her og der) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Noen som har gode forslag til end game healing specc? Dinga nettop 80. Har ikke spilt på et år ca, så jeg er ikke helt med i game for å si det slik Selv kjører jeg med dette speccet. Men i begynnelsen ville jeg nok gått for noe som dette Endret 31. oktober 2009 av n4w Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Et par innlegg som ikke bidro med noe i tråden, er blitt fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Selv kjører jeg med dette speccet. Men i begynnelsen ville jeg nok gått for noe som dette Natural Perfection er vel pvp-talent? Ville nok heller valgt Nature's Splendor og Gift of the Earthmother. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Selv kjører jeg med dette speccet. Men i begynnelsen ville jeg nok gått for noe som dette Natural Perfection er vel pvp-talent? Ville nok heller valgt Nature's Splendor og Gift of the Earthmother. Kjører for øyeblikket med Noruish spec. Ettersom at jeg er litt trigerhappy på akkurat Noruish. Så gikk for crit boost istedet for reduced global på HoTs. Skulle jeg hatt for PvP ville det blitt noe som dette Endret 2. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 GotEM blir jo drastisk re-designet i 3.3, blir gjort om til generell haste. http://www.wowhead.com/?talent#0VG0zZZf0fufuxiuVIsVo:AkLmz0 er hva jeg foretrakk, både til 5man og til raids, PvE selvfølgelig. Jeg chainer aldri Nourish, så Nature's Grace blir waste for meg. Tar heller Empowered Touch. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Her er mitt specc. Hvis du ser bort fra det ene talentet i IB (for semipvpspecc), funker dette veldig bra. Jeg har i 99% av tilfellene som jobb å raidheale, så det er temmelig greit med 1sek GCD, samt Nature's Grace for nourish-spamming. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om en god rotation for boomkin? Har satset på fullt på dps i spec treet og ønsker å få mest mulig dps ut av det Linky Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skal ikke skryte på meg at jeg har spilt så mye Balance Druid i pve, men det går vel omtrent slik: Hold oppe Moonfire og Insect Swarm hele tiden, spam Wrath til Eclipse proc, deretter Starfire til ny Eclipse proc, rinse and repeat. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pretty much. Bruk Starfall hver CD, selv om det bare er et target. Prøv også å time Force of Nature så de er oppe før evt. Heroism. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor mye regen bør en ha før en kan begynne å droppe diverse mana-talents med moonkin? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 er feral dps . hva synes dere om å need på ting i instanse til offspeccet mitt? som da er healer. er det ok vis en med main specc trenger samme tingen? føler meg litt usikker her.... Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 er feral dps . hva synes dere om å need på ting i instanse til offspeccet mitt? som da er healer. er det ok vis en med main specc trenger samme tingen? føler meg litt usikker her.... Generelt sett, hvis 1 som har healing som mainspecc needer, så needer du ikke som offspecc, det er rett og slett uhøflig. Men om ingen andre needer, så pleier jeg gjøre det til offspecc. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Dersom du har en healer i gruppen som trenger itemet bør du ikke neede. Det ville ikke jeg gjort, og tror nok de fleste er enige i det. Edit: Litt treg var jeg også. Endret 2. november 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om en god rotation for boomkin?Har satset på fullt på dps i spec treet og ønsker å få mest mulig dps ut av det Linky Vel, sånt rent DPS-messig er ikke improved insect swarm noe særlig nyttig å ta. Og du hadde noen litt rare main glyphs. Dersom du sliter med mana så ikke ta glyphen til Innervate, ta heller de tre poengene ut av IIS og putt dem i Intensity. Samtidig er de beste singeltarget glyphene Moonfire, Starfire og Insect Swarm for mest mulig potensiale rent DPS-messig. Minor glyphsene er litt hipp som happ. Jeg kjører selv dette speccet, som har med de beste singeltarget dpstalentene og de beste singeltarget glypene. Samt Intensity for manaregen så du ikke trenger glyph of innervate. IIS er ikke mer enn 1-2% mer DPS på de stedene jeg har lest, så du får heller putte dem i Intensity om du trenger manaregen eller i Gale Winds om du vil ha mer AoE-damage om du trenger det. Det er forresten litt dumt å bruke glyph of typhoon når du ikke har speccet for det Forøvrig er rotasjonen, eller prioriteringslista som den egentlig kan kalles den samme som over: Insect Swarm -> Moonfire -> Wrath til Lunar Eclipse -> Starfire til Solar Eclipse også refresher du DoTsene utenom Eclipse. Dog om du har den idolen til Moonfire og/eller 2T9 så er det anbefalt at du refresher Moonfire uansett om du er i eclipse eller ei da det er en rimelig heftig DPS-boost. Du har forresten nok haste også, veldig bra, er mange som bommer på den og plukker med seg for mye crit istedenfor. Man burde alltid ha 401 hasterating whatsoever, og crit har du greit med. Dog ser jeg at du har for lite hit iforhold til det du trenger. Du har 201 i hitrating, men du trenger 263 i hitrating med Improved Fairy Fire. Det er relativt viktig at du når hitcappen, det å misse på spells er kanskje det kjipeste som skjer i raids så skaff deg litt mer hitrating så er du godt på vei My two cents, som ble til en wall of text. Håper den er lesbar i allefall : ) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Personlig kjører jeg heller 3 poeng i Imp. Insect Swarm enn i Intensity. Har ikke hatt nevneverdige manaproblmer - utenom den gangen jeg fucka opp skikkelig på General Vezax... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå