Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld.

 

Fant ut at jeg skal begynne å bygge opp til et sett feral gear istedenfor boomkin.

 

Det blir DPS feral, så noen som gidder å tipse meg om enchants og gems? Hvis noen hadde orket å satt opp et godt specc for meg så hadde det vært veldig flott.

 

Skal være raiding specc så klart. :)

 

Edit: Satte opp et specc, hva tror dere?

 

Clicky

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Kan ikke du bare sjekke armory på karakteren min? Vi er jo på samme server og, jo!

 

Men greit.

 

enchants og gems, går du 100% for Agility. Mangler du hit, kan du ta litt, men ikke for mye.

Speccet ditt er også helt rett, selvsagt.

 

Vurderer faktisk å gå 100% agility selv. Ville vært interessant å se hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Kan ikke du bare sjekke armory på karakteren min? Vi er jo på samme server og, jo!

 

Men greit.

 

enchants og gems, går du 100% for Agility. Mangler du hit, kan du ta litt, men ikke for mye.

Speccet ditt er også helt rett, selvsagt.

 

Vurderer faktisk å gå 100% agility selv. Ville vært interessant å se hvordan det gikk.

Tenkte jeg faktisk ikke på! :!:

 

Men 100% agility, check.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Leser litt rundt på MMO-Champion akkurat nå, og jeg ser at selve need-systemet blir endret på så man ikke kan neede på items man ikke kan bruke/har bruk for. Det betyr at druids ikke lengre kan neede på clothitems, men kun greede. Huff, håper virkelig at Blizzard gjør slik at druids får kun leatheritems som best in slot fremover nå.

Lenke til kommentar

Nesten rett. I Cross-realm PuGer, så kjører man "Need before Greed" isteden for "Group Loot".

 

The Need Before Greed loot system will be the unalterable default looting system for pick-up groups in the Dungeon System and has been updated.

Og hvordan det fungerer:

Need Before Greed will now recognize gear appropriate for a class in three ways: the class must be able to equip the item, pure melee will be unable to roll on spell power items, and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate). All items will still be available via Greed rolls as well as the new Disenchant option should no member be able to use the item.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Haha, tenkte meg selvfølgelig ikke helt rundt tidlig på morgenen. Glemte at systemet kun gjelder for dungeon systemet, dog, jeg hadde ikke hatt noe imot at det gikk i effekt eller i raids også. Er så utrolig frustrerende når hunters stikker av med dine våpen og nekter å gi dem til deg når de ikke har bruk for dem i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...