Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

 

Føler meg ganske sikker på at om du følger den, så er du inne på langt meir enn ka du hadde gjort om du hadde "prøvd" deg fram. Testa sjøl den rotasjonen du linker til, eller prioriteringslista om du vil. Klarte å pryle ut 3k på dummy i offspecgearet mitt som verken er enchanta eller gemma. Godt nøgd =)

 

Endte på omtrent det samme selv med Feral By Night - dog med 3-4 spell power items fortsatt equiped. Synes dog det var vanskelig å holde rotasjon oppe i heroics though. Kan være at jeg er miljøskadd av å bare spille castere og tanks siden release. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cat DPS Guide for Dummies

 

1. Keep up Savage Roar

2. Keep up Mangle

3. Keep up Rake

4. Use shred for CP regeneration (remember, that points 2 and 3 are more important)

5. When at 5 CP and Rip is not up, use Rip

6. When below 30 Energy, use TF

7. Use Clearcast Proccs for Shred

8. When at 5 CP and Rip and SR are running with 8 seconds (might be longer, depending on your gear) or longer each, use FB

9. When Rip and SR will drop at nearly the same time (with less than 3 seconds difference), try to recognize it early. Then use SR with a small amount of CP to desynchronize both timers.

10. Use Berserk only at high energy, (but not higher than 85) not directly after TF and as often as possible. If you will get Hysteria or some boss mechanics will enhance your damage, save it for these situations.

Lenke til kommentar
Det er vel derfor det ikkje kallast rotasjon, men prioriterings liste.

 

Om det skjer litt i bosskampen (noke det stort sett gjer i raid), så vil eg tru det fucker opp enkver rotasjon. Så er vel bedre å berre prioritere ka som er viktigast å holde oppe.

 

Mener såklart å følge prioriteringslista. Verken boomkin eller shadow priest har en fast rotation heller, sånn egentlig.

Lenke til kommentar

Vil si at locks, ihvertfall affliction, har rotasjon. Et visst antall dots som refreshes, og en spell som filler mens en venter. Moonkins har det litt lignende, men filleren her (starfire/wrath) varierer med eclipse procs, og om jeg har forstått det riktig trenger ikke nødvendigvis IF/MF refreshes om de løper ut midt i en eclipse (litt gear/specc-avhengig).

Lenke til kommentar
SernDette ut som en ok levle spec?

 

Skal queste litt, tanke noen instanser og gjøre noen grp quest. Forslag til glyph?

 

Bruker jeg samme gear som dps(cat) og som tank (bear) eller skal jeg stacke stamina og lignende som tanking gear? Ser det bare finnes et feral tier gear til druid..? Brukes det samme settet til både tanking og dps?

 

??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...