Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Nei akkurat det tviler eg på. Vi samarbeider med guilden Field trip (som for øvrig rekrutterer her på hw.no) om å ta ony25 og totc25, så en sleppe å styre med pugs og slikt. Rules are 1 trophy per pers, per run. Og dei aller fleste køyrer kun 10man så trophys vil absolutt alle ha.

 

Kom til Azjol og sell ffs =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg leste litt rundt endringene på Natures Grace og ser nå at den ikke proccer på DoT eller HoT crits, og jeg som spiller resto har sett at de fleste putter tre poeng inn der. Dog ser jeg ikke helt grunnen lengre, de eneste spellene som bruker casttid er jo Regrowth, Nourish og Wild Growth (HT er mer Nature's Swiftness+HT uansett), og når de critter så pleier man ikke å spamme videre med dem. Uansett, jeg bare lurer på om det er noen flere som har noen synspunkter på å ta tre poeng ut av Natures Grace og bruker dem på andre steder? :)

 

Edit: Nature's Swiftness, ikke Swiftmend

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Etter en drøss med Champion's seals liggende har jeg vurdert å kjøpe noen heirlooms for dem og starte en druid.

 

Så mitt spørsmål er: Hvilken specc går man for på leveling, og hvilken heirlooms bør jeg kjøpe ev. hvilken stats på jeg se på. Blir naturligvis shoulder/chest (20% xp increas tilsammens) og et fint våpen.

Lenke til kommentar
Jeg leste litt rundt endringene på Natures Grace og ser nå at den ikke proccer på DoT eller HoT crits, og jeg som spiller resto har sett at de fleste putter tre poeng inn der. Dog ser jeg ikke helt grunnen lengre, de eneste spellene som bruker casttid er jo Regrowth, Nourish og Wild Growth (HT er mer Nature's Swiftness+HT uansett), og når de critter så pleier man ikke å spamme videre med dem. Uansett, jeg bare lurer på om det er noen flere som har noen synspunkter på å ta tre poeng ut av Natures Grace og bruker dem på andre steder? :)

 

Edit: Nature's Swiftness, ikke Swiftmend

Siden en druid er en HoT'er men en og anna Nourish så ser heller ikke jeg nytten av Nature's Grace som druid. Pre 3.1 og Nourish buff brukte mange 2x Regrowth på folk og andre rare ting (som ga mening da), men det er ikke tilfelle lenger.

Spec til Heroic/Raid healing: http://www.wowhead.com/?talent#0VG0zZZf0fuduxiuiIsVo:LqA

 

Jeg velger to poeng i Natural Perfection med 4-set T9 i tankene. Eneste andre stedet ville vært Tranquil Spirit for litt billigere Nourish.

Lenke til kommentar
Etter en drøss med Champion's seals liggende har jeg vurdert å kjøpe noen heirlooms for dem og starte en druid.

 

Så mitt spørsmål er: Hvilken specc går man for på leveling, og hvilken heirlooms bør jeg kjøpe ev. hvilken stats på jeg se på. Blir naturligvis shoulder/chest (20% xp increas tilsammens) og et fint våpen.

Hva vil du med druiden på level 80? Start som det du vil gjøre med den på 80 imo, unntatt resto, det å heale ting til døde er kjedelig uten like, gå heller balance da. Frem til Outlands blir det clothgearing for det meste, men det gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Skal du levle som druid, går du enten Balance eller Feral. Jeg foretrekker Feral grunnet at jeg både kan Tanke og DPSe samtlige instanser i spillet, samt heale alle instanser (sålenge jeg tar med gear og tar det rolig i TBC/WotLK).

Resto > Thorns > Heal

 

Thats the way yah do it!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vel, jeg ville levlet som feral til Outland og respeccet til resto/balance (som jeg gjorde). Mye lettere. Samtidig er feral faktisk utrolig praktisk å levle med, det går veldig fort og man kan gjøre rimlig grei skade med det. Minuset er at om man vil være resto i level 80 og ikke respeccer før eller siden vil gearet ditt være crap når du først skal begynne å heale :p

Lenke til kommentar

Prøvde å heale igjen for første gang siden vanilla her om dagen. Var faktisk ikke så ille som jeg huska. Var ganske glætt å holde fire andre oppe gjennom 5-man quests i alle fall (har bare 1410 sp og relativt lite / ingen mana regen, så tør ikke gi meg i kast med noe hc healing eller noe sånt), så kanskje jeg begynner å rulle på healing stuff som offspec :p

 

Healing gearet mitt består hovedsaklig av ting fra vanilla, et par epics fra tbc som jeg har greeda og diverse småplukk fra quester og sånt mens jeg levla til 80 :p

Horribelt ubrukelig til noe særlig annet enn å holde en pala og en dk og noen huntard pets oppe m.a.o. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...