PSV Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vurderte å linke til han sjøl, grei mengde ArP det der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bare popper ut Chuck Nourish jeg, så banker jeg alt av fiender. Han har faktisk bare 300 mer ArP enn meg. Overraskende. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uff... Skulle ta OS +3 drager. Kan ikke si at det gikk så bra. Første wipe fordi INGEN bevegde seg ut av flammene. Samme skjedde gangen etter der. Tredje var fordi det ble for mange adds for han som skulle holde de. Og siste wipe p.g.a. tanken skifta tactics og ikke fulgte dem selv. Tragisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og du kalte det "easymode". Haha. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Og du kalte det "easymode". Haha. Selv gjorde jeg ingenting feil, hadde folket bare fulgt de tactics som ble lagt opp først, da hadde det gått. Men tanken som var leader drev bare å surret, så tre stykker forsvant før vi kom inn. Og disse lå på rundt 4.5k DPS. Så vi måtte jo bytte dem ut og fikk nye dps med en DPS under 3K. Så de klarte ikke nuke ned en drage før tredje dragen var oppe. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er akkurat derfor det ikke er easymode. DU gjør kanskje alt rett, men hva med de andre 9/24 personene? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er akkurat derfor det ikke er easymode. DU gjør kanskje alt rett, men hva med de andre 9/24 personene? Jada, vet det. Tenkte å få gode nok DPS idag til å bare fokusere på Sarth før den siste dragen kommer. Tror du da må få ned Sarth på 75 sekunder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Korrekt, etter 75 sekunder, blir dere one-shotta. Her har du et eksempel på hva slags DPS du skal ha. (nede til høyre) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fin dps på locken, haha. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Korrekt, etter 75 sekunder, blir dere one-shotta. Her har du et eksempel på hva slags DPS du skal ha. (nede til høyre) Duhuhuhu! DU! Du skal hjelpe meg du! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hah! Kanskje. En dag. Når jeg har lyst til å wipe. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hah! Kanskje. En dag. Når jeg har lyst til å wipe. FFUU D: Skal prøve igjen til helga. "Of the Nightfall" har jeg sikla etter lenge, og den bestemte jeg meg for at, DEN skulle jeg ha. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bare popper ut Chuck Nourish jeg, så banker jeg alt av fiender. Han har faktisk bare 300 mer ArP enn meg. Overraskende. Skulle nesten tro man kan nå 100% armor migation. Kom over Deify i Method, 89.31% armor migation. 1399,9 ArP er vel "cap" så man får 100%. Så da har du/dere nå å strekke dere etter Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dilemma her. Vi snakker for øvrig doomkin spec. Har 2set T9 (gloves og pants), og 2set T8.5 (head, t8 shoulders, og chest). Har no en trophy, som eg lurer på ka eg skal bytte med. Raider egentlig kun 10man, så loot ifra 25 kommer svært sjelden (slik som trophyen). Shoulders kan eg få brukbart i fra 10man eller 10man hc. Head kan eg få fra ony forsåvidt, så er spørsmålet om chest er det beste eg kan gå. Lurer på om eg skal tviholde på t8 bonusen, eller om den faktisk ikkje er verdt så mykje, eller eg eventuelt må då gå for t9 bonusen. Kanskje den heller ikkje er verdt noke? =P Totalt lost her ^^ Halp Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde ikke bytta ut 2-set t8(.5) før 4 set t9.245 selv - tror kanskje jeg kommer til å vente til jeg får 4-set t9.258 til og med. Den er sykt bra. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nei. Er nettopp det. Men T9 4set bonus er noke en absolutt bør gå for right? Og mens en snakker om setbonuser. Sett t10 4set bonus? Ka i alle dager? Skjønte eg fint lite og ingenting av Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vel, gå for 4set T9 dersom du har tilgang til 245-versjonene, ikke før imo. Når det gjelder T10 4-set tolker jeg det som at hver gang man critter med Starfire eller Wrath hiver man også en dot på target, som gjør 5% av wrath/starfire crit over 4 sekunder. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 De to beste delene for Moonkin i T9 er Chest og Head, de to beste å bruke fra T8 er gloves og shoulders og så finner du noen off-set legs. Reint matematisk bytter man ikke ut 2p T8 før man har fått fire 258 T9-deler, men personlig så kjører jeg 4 deler 245 T9. Dette er mest fordi DPSen blir mindre avhengig av RNG (eclipse) og man får tilgang tl en del nye gearing muligheter ettersom man blir kvitt en del hit. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har desverre ikkje tilgang til 245 T9 gear. Eller, dvs, eg er i besittelse av en trophy, men det kommer jo seriøst aaaldri til å skje igjen. lucka på en roll liksom. Så det blir t9 232 gear over heile fjøla, med unntak av en part 245 som ser ut til å bli chest. @ Ole: Eg ser dei har endra 4set bonusen. Den såg ikkje sånn ut i går =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Aldri si aldri, jeg har vel totalt fått 6 trophies fra pugs, vant til og med 2 på et run forrige uke solgt 4 av de, god inntekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå