Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff...

 

Skulle ta OS +3 drager. Kan ikke si at det gikk så bra.

Første wipe fordi INGEN bevegde seg ut av flammene. Samme skjedde gangen etter der. Tredje var fordi det ble for mange adds for han som skulle holde de. Og siste wipe p.g.a. tanken skifta tactics og ikke fulgte dem selv.

 

Tragisk. :(

Lenke til kommentar
Og du kalte det "easymode". Haha. :D

Selv gjorde jeg ingenting feil, hadde folket bare fulgt de tactics som ble lagt opp først, da hadde det gått. Men tanken som var leader drev bare å surret, så tre stykker forsvant før vi kom inn. Og disse lå på rundt 4.5k DPS. Så vi måtte jo bytte dem ut og fikk nye dps med en DPS under 3K. :(

 

Så de klarte ikke nuke ned en drage før tredje dragen var oppe. :!:

Lenke til kommentar
Det er akkurat derfor det ikke er easymode. DU gjør kanskje alt rett, men hva med de andre 9/24 personene?

Jada, vet det.

 

Tenkte å få gode nok DPS idag til å bare fokusere på Sarth før den siste dragen kommer.

Tror du da må få ned Sarth på 75 sekunder. :p

Lenke til kommentar

Dilemma her. Vi snakker for øvrig doomkin spec.

Har 2set T9 (gloves og pants), og 2set T8.5 (head, t8 shoulders, og chest).

 

Har no en trophy, som eg lurer på ka eg skal bytte med. Raider egentlig kun 10man, så loot ifra 25 kommer svært sjelden (slik som trophyen). Shoulders kan eg få brukbart i fra 10man eller 10man hc.

 

Head kan eg få fra ony forsåvidt, så er spørsmålet om chest er det beste eg kan gå. Lurer på om eg skal tviholde på t8 bonusen, eller om den faktisk ikkje er verdt så mykje, eller eg eventuelt må då gå for t9 bonusen. Kanskje den heller ikkje er verdt noke? =P

 

Totalt lost her ^^

Halp

Lenke til kommentar

De to beste delene for Moonkin i T9 er Chest og Head, de to beste å bruke fra T8 er gloves og shoulders og så finner du noen off-set legs. Reint matematisk bytter man ikke ut 2p T8 før man har fått fire 258 T9-deler, men personlig så kjører jeg 4 deler 245 T9. Dette er mest fordi DPSen blir mindre avhengig av RNG (eclipse) og man får tilgang tl en del nye gearing muligheter ettersom man blir kvitt en del hit.

Lenke til kommentar

Har desverre ikkje tilgang til 245 T9 gear. Eller, dvs, eg er i besittelse av en trophy, men det kommer jo seriøst aaaldri til å skje igjen. lucka på en roll liksom.

 

Så det blir t9 232 gear over heile fjøla, med unntak av en part 245 som ser ut til å bli chest.

 

@ Ole: Eg ser dei har endra 4set bonusen. Den såg ikkje sånn ut i går =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...