Theoneask Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Du kan fint heale i instancer sjølv om du er feral. Eg healet lett gjennom instancer som uldaman, zf osv. Dette er instancer opp til 45 ein plass.. Husker ikkje heilt.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post149522 Imponerende. 6096145[/snapback] Men ikke av druiden. Jeg ser ikke poenget med at mange "hyller" druids som har tanket rag, ony og nå nef, når det faktisk er de 39 andre som lar det skje. Spesielt på nef, druiden selv trenger ikke mye kompetanse, skills for å la det skje ligger hos healerne hans(classcall gjør som kjent eventet vanskelig med druid som tank). En så utrolig liten del av arbeidet er hans, men det er han dem ser opp til. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 har nå startet en druid og jeg må si at classen er blant de morsommere jeg har spilt. Men da kommer spørsmålet om hva som kan være en god build. jeg har tenkt litt på å gå denne builden. Har tenkt til å bruke druiden mest til pvp. Noen som har kommentarer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Her har du hvertfall en fin guide til hvordan du spiller en druid. ^^ Lenke til kommentar
Jorsan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har nå startet en druid og jeg må si at classen er blant de morsommere jeg har spilt. Men da kommer spørsmålet om hva som kan være en god build. jeg har tenkt litt på å gå denne builden. Har tenkt til å bruke druiden mest til pvp.Noen som har kommentarer 6148112[/snapback] Veldig fin specc den der, du får med heart of the wild som er veldig snedig og nature`s swifitness samtidig Jeg har selv brukt denne speccen:p funker jævla bra synes jeg:) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Druid er en morsom klasse. Levelet nettopp en Warrior nesten til 60, men følte at det ikke helt var klassen for meg. Føler at jeg er avhengig av en healer i ryggen i battlegrounds. Druid derimot klarer seg alene i de aller fleste situasjoner. Tenkte å gå for dette på level 60. Skal drive med 5/10-mann og battlegrounds. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Er nå level 52 med druiden, etter en lang pause. Har 730AP selfbuffed, og 2.9k hp i catfrom Slakte jo alt i pvp for øyeblikket 1400 ravage, fulgt av 800 backstab på casters er på sååå deilig Endret 25. mai 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Levelet nettopp en Warrior nesten til 60, men følte at det ikke helt var klassen for meg.6161477[/snapback] Må være jævlig kjedelig å oppdage det først på de siste 10 levelene . Og forresten, M@R7!N, 1400+800=2200HP, er ikke sååå mye da . Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Neida, men bare insta gib av en mage Dessuten er det like mye som flere rogues på 60 klarere i blues, så jeg er fornøyd Endret 26. mai 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 er det noen som vet om en addon som gjør at man fjerner shapeshift knappene? Jeg synes de er forholdsvis unødvendige å ha, og med mitt nåværende ui blir de hengende i luften for seg selv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som har en build å anbefale for lvl'ing og endgame for en druid? Lvl'inga vil jeg at skal gå fort (regner med at det blir noe feral da). I endgame har jeg ingen formening om hva jeg ønsker, alt jeg vet er at jeg vil være en nyttig person, en ressurs. Det er snakk om Tauren druid, btw. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tja, omtrent annehver side i denne tråden har linker til nøyaktig slike build du ser etter. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) respeccaa nylig til 0/30/21 ( http://www.wowhead.com/talent/?MZxTMscbdxVx0Vxo ) og det er herlig Endret 27. mai 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 har nå startet en druid og jeg må si at classen er blant de morsommere jeg har spilt. Men da kommer spørsmålet om hva som kan være en god build. jeg har tenkt litt på å gå denne builden. Har tenkt til å bruke druiden mest til pvp.Noen som har kommentarer 6148112[/snapback] Veldig fin specc den der, du får med heart of the wild som er veldig snedig og nature`s swifitness samtidig Jeg har selv brukt denne speccen:p funker jævla bra synes jeg:) 6152598[/snapback] Hmm, har helt lik specc som deg. Liker den, for du kanheale litt i end-game pluss at man kan gå pvp uten å være resto. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tenker på å specce slik http://www.wowhead.com/talent/?zzLVZxxxscrdtV Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Syns ikkenoe spesielt om den speccen der. Du har Thick Hide istedet for Imp Bash. Natural Weapons men ikke OoC. Om speccen er designet for PvP har du heller ikke Feline Swiftness. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 når tid er neste druid quest? jeg er lvl 30 nå Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Syns ikkenoe spesielt om den speccen der. Du har Thick Hide istedet for Imp Bash. Natural Weapons men ikke OoC. Om speccen er designet for PvP har du heller ikke Feline Swiftness. 6242904[/snapback] Er ikke designed for pvp PvP/PvE Lenke til kommentar
Namek Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som har noen linker til bra druid addons? noe som viser hvor mye mana man har mens man er i bear form eller cat form o.l Skal prøve dette talent buildet.. HAr laget det selv noen kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå