Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knofle, Feral Faerie Fire gir ikke +hit og +crit, det er det bare boomkin Faerie Fire som gjør.

 

Fyr opp faerie fire om det mangler enten en shadow priest eller en feral druid.

Om du har begge, har du begge buffs.

 

Som han sa, feral faerie fire gir crit til deg.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Skal herbalism vere en dps increase? No hang eg lite med her :dontgetit: Du skal kanskje skifte til noke anna som skal gi deg dps increase?

 

Angåande FF. Er sjøl doomkin i raid, og raider alltid med en spriest. Er det då vits for meg å hive opp FF? Eller vil det vere det berømte smøret på flesket? Har alltid trudd at det var det, men hiver det stort sett opp uansett.

Lenke til kommentar
Skal herbalism vere en dps increase? No hang eg lite med her :dontgetit: Du skal kanskje skifte til noke anna som skal gi deg dps increase?

 

Angåande FF. Er sjøl doomkin i raid, og raider alltid med en spriest. Er det då vits for meg å hive opp FF? Eller vil det vere det berømte smøret på flesket? Har alltid trudd at det var det, men hiver det stort sett opp uansett.

 

Så lenge du har en feral druid som slenger opp FF med god uptime, så kan du drite i det. Har du ikke en feral druid, så må du slenge opp IFF, er tross alt 3% extra crit på dine spells (og den stacker med _alt_ av andre crit buffs)

Lenke til kommentar

Kann noen si meg nnøyaktig hvilket specc som er bra for å levle (er lvl 34 - __/__/__)? Høres sikkert llitt noob ut, men jeg har jo bare såvidt spilt druiden min. Og da jeg spilte, hadde jeg ikke peiling på specc og slikt :!:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Skal herbalism vere en dps increase? No hang eg lite med her :dontgetit: Du skal kanskje skifte til noke anna som skal gi deg dps increase?

 

Lifeblood proccer (ofte) Omen of Clarity. :)

 

 

Hehe, det var en fiffig bruk =)

 

Men fra spøk til revolver så vil eg tru du sitte igjen med meir av å gå typiske raidyrker som JC/Ench/BS/LW etc. Eg har aldri brydd meg noke så kriminelt om å skifte professions på mine chars, men det har vel kanskje litt med latskap å gjer også. Køyrer mining/engi på main atm, og liker meget godt rocketboots og parachute + "hastetrink" på gloves.

 

Blir vel smak og behag, om du vil ha det som er absolutt best, eller om du tenker meir praktisk over ting, (sånn som meg). =)

Lenke til kommentar

Hadde akkurat et run hos Maly igjen.

Klarte det denne gangen, med et wipe.

 

Litt irriterende wipe egentlig. Ingen bevegde seg bortsett fra meg og fire andre. Og to av healerne døde p.g.a. de ikke fikk opp skjoldet fort nok.

 

Gikk på andre run, og kan greit påstå at der er et morsomt og kort raid. Skjønner at noen blir irritert på han. Men har du en grei gruppe hvor alle kan tacs. Går det som bare det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...