Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Use Tiger's Fury - Use Berserk, dette må da være et stort DPS-tap?

Fordi...?

 

*edit*

 

I start fasen så går det slik:

 

mangle = 42 energy

savage roar = 30 energy

rake = 35 energy.

 

100 -> 58 energy. 68 energy når du får kastet savage roar -> 38 energy. Energy går tilbake til 48 før du får raket, som sender deg ned igjen til 13. Siden Tiger's Fury er instant, får du nå +60 energy, og innen får du får bruk Berserk, har du nå ca 83 energy.

 

Shred away!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Feral dps eller tank da i såfall? Vurderer nemlig å gå feral-tank istedet for resto* som offspecc selv. Hva trenger man av defense for å nå crit-immune? Er vel en del mindre enn jeg må ha på tonkadinen min, etter hva jeg har fått med meg.

 

*healer som oftest bare heroics anyways - hvor jeg vanligvis kjører balance-healer (siden det er dødskjedelig å heale tanks som nesten ikke tar skade).

Lenke til kommentar
Feral dps eller tank da i såfall? Vurderer nemlig å gå feral-tank istedet for resto* som offspecc selv. Hva trenger man av defense for å nå crit-immune? Er vel en del mindre enn jeg må ha på tonkadinen min, etter hva jeg har fått med meg.

 

*healer som oftest bare heroics anyways - hvor jeg vanligvis kjører balance-healer (siden det er dødskjedelig å heale tanks som nesten ikke tar skade).

Trenger ikke defense, får det fra talents.

Lenke til kommentar

Haha, fant et pent flowchart for resto. :p

 

 

glyphs-flowchart.gif

 

 

Men ville nok heller prioritert Nourish, Swiftmend og Lifebloom glyphene. Og innervate glyphen er bare waste. Du går aldri OOM mer en en gang. Er du uheldig kan det skje to ganger, men da har du jo sannsynligvis pots i lomma.

 

Her er slik jeg healer i raids:

 

 

resto_flowchart.png

 

 

Ganske enkelt egentlig. :)

 

Edit:

La bilde i spoiler.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Haha, fant et pent flowchart for resto. :p

 

 

glyphs-flowchart.gif

 

 

Men ville nok heller prioritert Nourish, Swiftmend og Lifebloom glyphene. Og innervate glyphen er bare waste. Du går aldri OOM mer en en gang. Er du uheldig kan det skje to ganger, men da har du jo sannsynligvis pots i lomma.

 

Her er slik jeg healer i raids:

 

 

resto_flowchart.png

 

 

Ganske enkelt egentlig. :)

 

Edit:

La bilde i spoiler.

 

I mine øyne er Lifebloomglyphen et dårlig valg i forhold til andre glyphs, siden du i teorien bare kaster Lifebloom på tanks.

Hvis du raidhealer anbefaler jeg Wild Growth-glyphen :]

Lenke til kommentar
Haha, fant et pent flowchart for resto. :p

 

 

glyphs-flowchart.gif

 

 

Men ville nok heller prioritert Nourish, Swiftmend og Lifebloom glyphene. Og innervate glyphen er bare waste. Du går aldri OOM mer en en gang. Er du uheldig kan det skje to ganger, men da har du jo sannsynligvis pots i lomma.

 

Her er slik jeg healer i raids:

 

 

resto_flowchart.png

 

 

Ganske enkelt egentlig. :)

 

Edit:

La bilde i spoiler.

Herre, når jeg ser slikt får jeg likavel ikke lyst å bli healer...sikkert fordi jeg ikke har drevet med det før, men det ser virkelig komplisert ut. Skal vedde på at det er lett nok når man først skjønner systemet ^^

Lenke til kommentar
Herre, når jeg ser slikt får jeg likavel ikke lyst å bli healer...sikkert fordi jeg ikke har drevet med det før, men det ser virkelig komplisert ut. Skal vedde på at det er lett nok når man først skjønner systemet ^^

Er ikke komplisert i det hele tatt. :!:

 

Hold oppe HoTs og spam Nourish og Regrowth.

 

Du bruker omtrent aldri HT. :p

Lenke til kommentar
Flowcharts er mest for moro skyld da. Lager du slike steg-for-steg guider vil hva som helst se mer avansert ut enn det egentligt er.

Exactly.

 

Jeg laga en liten en for boomkins, og den ser mye mer komplisert ut enn det det egentlig er. :p

 

edit: Rød er da selvsagt "nei" og grønn er "ja" :)

post-21193-1254351997_thumb.jpg

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Ang. eclipse forresten. Ser du som mange andre spammer SF til eclipse, så wrath til ny eclipse, så SF igjen, mens jeg også ser at noen spammer wrath og bare tar SF når lunar eclipse er oppe. Er det noen forskjell i dps eller gear req, eller er det smak og behag?

Hvordan skal du få opp wrath eclipse uten å spamme starfire?

Når lunar eclipse er over, er wrath eclipse CD over. Spam starfire til wrath, så wrath til starfire. Eneste veien å gjøre det på.

Lenke til kommentar

I off spec bruker jeg først Insect Swarm, også Moonfire. Derretter spammer jeg Wrath til jeg får Starfire Eclipse også bruker jeg Starfire frem til Wrath Eclipse. Også bruker jeg starfall og hurricane + typhoon når det skulle være mange mobs i området. :)

 

Dette funker greit for meg. :)

Lenke til kommentar

Knofle, Feral Faerie Fire gir ikke +hit og +crit, det er det bare boomkin Faerie Fire som gjør.

 

Siden når kostet Mangle 42 Energy? Min koster 34.

Savage Roar'n min koster iofs også bare 25.

 

Jau, jeg bomma litt der. Selvsagt er det 34 energy for mangle og 25 energy for Savage Roar.

Så da blir det:

 

100 -> 66 energy. 76 energy når du får kastet savage roar -> 51 energy. Energy går tilbake til 61 før du får raket, som sender deg ned igjen til 26. Siden Tiger's Fury er instant, får du nå +60 energy, og innen får du får bruk Berserk, har du nå ca 96 energy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...