Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Grattis. :) Husk å stopp innom ToC så ofte som mulig. :)

Skal innom ToC idag.

 

Først blir det daily, som var Oculus (staffen der er SÅÅÅÅ min!) deretter ToC.

 

Så blir det bare grinding av marks til T8 chest/head også evt noe annet conquest gear. :)

 

Hvis du skal grinde heroic weapon anbefaler jeg macen fra nexus istedet :p Enklere å få tak i, men er du en staff-person er det jo greit. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, glyph of Thorns er fantastisk, så utrolig mye greier å ha thorns på en time enn på ti minutter :p

 

Men kan noen forklare meg litt om feral attack power? Jeg er rimelig forvirret når det gjelder det. Jeg vet at strength gir attack power og agility gir crit, men hva gir feral attack power? Våpnene? Og i såfall, når jeg får vanlig attack power får jeg også feral attack power? Har jeg noen måte å se hvor mye feral attackpower jeg har? :p

Feral Attack Power kommer fra våpenets DPS.

Så ganske enkelt. Jo høyere itemlevel på våpenet, jo mer Feral DPS (utenom caster-våpen, deres dps suger)

F.eks: Fordragon Blades har 232.6 DPS, og gir dermed 2489 Feral Attack Power.

 

Strength er forresten tullete å bruke som Druid. Enten bruker du Agility, eller så bruker du Armor Penetration (bare med veldig godt utstyr). Å få 8% Hitrating er ikke -så- viktig, men 6-7% er rimelig viktig. Samme med 6.5% expertise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ah, daså. For jeg har vært så usikker i det siste at jeg har fått en fin blanding av strength og agility, men daså. Da skal jeg bare satse på agility (og armor penetration når det begynner å komme) på itemsene.

 

Og hitrating samt expertiserating vet jeg faktisk hva er :D

Lenke til kommentar

Det var i denne patchen, mengden Armor Penetration du trengte for å få en viss % steg med 12%. (De buffet Armor Penetration til 125% verdi for en stund tilbake, og de reduserte denne buffen til 110%, en 12% reduksjon, eller 15%-poeng)

 

Så ikke fokuser på Armor Penetration med mindre du har enten Armor Penetration-trinket (Grim Toll / Mjolnir Runestone) eller 4-500 passiv ArP fra utstyret ditt (før gemming/enchanting).

Lenke til kommentar
Grattis. :) Husk å stopp innom ToC så ofte som mulig. :)

Skal innom ToC idag.

 

Først blir det daily, som var Oculus (staffen der er SÅÅÅÅ min!) deretter ToC.

 

Så blir det bare grinding av marks til T8 chest/head også evt noe annet conquest gear. :)

 

Hvis du skal grinde heroic weapon anbefaler jeg macen fra nexus istedet :p Enklere å få tak i, men er du en staff-person er det jo greit. :p

Den droppet faktisk! :D

 

Fantastisk deilig.

 

Brukte 19 conquest marks til den necken. Og sparer nå til T8 head.

Alt grønt er borte bortsett fra en trinket. :wee:

 

Også blir det Naxx på lørdag. :)

 

Edit:

Ser at mange her har et dårlig forhold til Oculus?

Syntes den var fantastisk jeg. :D

 

Wipa en gang p.g.a. jeg var uoppmerksom på HPen til den ene DPSen og begynte å heale han, plutselig dropper tanken sin HP nesten til bunn og vi har ikke en sjanse. :p

 

Men ellers gikk det greit. :)

 

Edit 2:

Rakk å gå gjennom alle HC bortsett fra Nexus og HoS.

Raids gidder jeg ikke prøve å sette meg opp på enda, men Naxx blir som sagt på lørdag med klassekamerater. :wee:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Stikk med 5 stk bronze drakes, så fikser dere bossen lett. Mens en tar "channel", skyter de andre shock lance til nr. 1 har 10 stacks. Så begynner de fire andre å tar "channel" mens nr. 1 tar shock lance. og så tar han channel igjen, mens de fire andre skyter sin shock lance.

 

Resultatet er at alle 5 dragene treffer for sinnsyke mengder skade hvert 2-3 sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...