Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg har litt problemer med å bestemme meg for å kjøre enten resto/feral eller resto/balance når jeg når level 80. Hmm, jeg skal ha resto som mainspec uansett, men om jeg skal ha feral eller balance DPS ved siden av er jeg litt usikker på. Noen som har noen gode argumenter som kan tippe vektskålen i den ene eller andre retningen? :p

 

edit: @Bushmann: utifra det jeg kan se fra kommentarer så skal den visstnok vare "evig."

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Mens du gearer opp er det vel noe gear du kan bruke i begge speccs om du kjører balance/resto, så om du får mye bra resto-gear, så vil balance tjene litt på dette også, mens om du kjører feral/resto sier det seg selv at du må ha helt forskjellig gear. :p

 

På den andre siden kan du jo prøve ut tanking om du velger feral, og det blir det aldri for mange av.

Lenke til kommentar

Du vil komme i lootkonflikt med en hel haug med clothcasters går du boomkin som offspec, men igjen så kan resto og balance spec bruke litt av det samme gearet sånn til å starte med. Og man få jo somregel all leather casterloot uansett - det er bare det at mye cloth er mye bedre.

Er sikkert noen rogues som vil ha leatherloot og, men tror ikke det er like stor konkurranse der.

 

Boomkin virker i mine øyne greiest å starte heroics med med tanke på aoe (og at du har resto som mainspec). Men smak og behag > dumme forumtips!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ah, glyph of Thorns er fantastisk, så utrolig mye greier å ha thorns på en time enn på ti minutter :p

 

Men kan noen forklare meg litt om feral attack power? Jeg er rimelig forvirret når det gjelder det. Jeg vet at strength gir attack power og agility gir crit, men hva gir feral attack power? Våpnene? Og i såfall, når jeg får vanlig attack power får jeg også feral attack power? Har jeg noen måte å se hvor mye feral attackpower jeg har? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...