Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker likt som deg. FF er ikke nødvendig når man quester. Men ting dør nødvendigvis ikke før du har brukt opp energy, og da har du jo uansett en GCD å bruke som kommer uansett. Så da er den ikke ubrukelig.

Til PSV. Merka forskjell nå, men Shred crit'er veldig skjeldent. Føler ikke at det er et must å bruke enda, så mangler og shreder litt her og der.

Er talentet du snakker om Rend and Tear? Har det nå, så tester litt til hvertfall. Ting dør relativt fort uansett :)

Lenke til kommentar
Shred er ikke så viktig å bruke når man quester. I raids, derimot, er shred kongen av alle Feral abilities. (bevis)

Kjører selv rundt med en ca crit på 50-55% uten buffs, og godt over 60% med fulle raidbuffs og procs.

Shred er veien å gå. :p

Det beviset ditt er jo fra Hodir, viser ikke akkurat dps'n din.

Lenke til kommentar

Woho!

Har fått meget god hjelp av noen venner av meg.

Fått meg en nogenlunde god back, et par gode feets og legs. Alle level 80.

Nå til helgen skal vi også gå sammen og lage en Naxx 10 gruppe.

Litt usikker på hvordan det skal gå, men får håpe jeg har fått litt HC gear innen den tid. :)

+ At nå har jeg fått 280% :D

Men hvorfor må Quel være nede akkurat nå? :hm:

Skulle gjerne ha kommet opp til 78 idag. :(

Lenke til kommentar

Beklager dobbel post!

Men trenger litt hjelp.

Noen her som har noen gode healer macros for druids?

Siden jeg skal i Naxx på Søndag så tenkte jeg at jeg kanskje skulle begynne å legge inn noen nye addons og noen macros.

Også hvis dere kunne foreslått noen addons dere har dratt nytte av, vær vennlig og nevn dem her. Her er en liste av addons jeg allerede bruker:

* X-perl

* Grid VuhDo

* Deadly Boss Mod

* Omen

* Recount

* Quartz

* HoTcandy

* SatrinaBuff frames

Vurderte å legge inn noen av disse macroene:

/cast Nature's Swiftness
/stopcasting
/cast [help] Healing Touch; [target=player] Healing Touch

/cast Nature's Swiftness
/stopcasting
/cast [nostance, help] Healing Touch; [nostance, target=player] Healing Touch; [stance:5, help] Regrowth; [stance:5, target=player] Regrowth

/use *trinket*
/stopcasting
/cast Nature's Swiftness
/stopcasting
/cast [nostance, help] Healing Touch; [nostance, target=player] Healing Touch; [stance:5, help] Regrowth; [stance:5, target=player] Regrowth

/castsequence [help] reset=8/target Regrowth, Rejuvenation, Lifebloom; [target=player] reset=8 Regrowth, Rejuvination, Lifebloom

Kan noen av disse være nyttige tror dere? :)

Takk for hjelp.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger /stopcasting inni der.

Ellers vil jeg anbefale Clique. En addon som er utrolig enkel å sette opp, og binder ulike spells til forskjellige taster som brukes som mouseover, slik at du bare holder musa over grid/Vuhdo og trykker en tast for å caste på denne personen.

Lenke til kommentar

Prøv å unngå å bli for avhengig av addons og makroer. Det gjør at du blir lammet om de ikke fungerer.

Selv bruker jeg X-Perl, HoTcandy og [target=mouseover]-macroer på samtlige healing-spells. Ikke noe mer. Ikke deadly boss mods eller noe slikt heller. Jeg liker å lære fighten skikkelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...