Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

What!? Har du ikke Moonfire i Feral-rotasjonen din!? Men seriøst, så visste jeg ikke det (burde jeg utifra beskrivelsen?) faktisk. Er vel ikke no vits å prøve likevel da. :p

 

Jeg syns fortsatt Shred burde få "mutilate-behandling", evt. at de buffer Mangle til å bli bedre enn Shred. Er det noen andre "main spells" i en rotasjon som krever at du er bak target?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns fortsatt Shred burde få "mutilate-behandling", evt. at de buffer Mangle til å bli bedre enn Shred. Er det noen andre "main spells" i en rotasjon som krever at du er bak target?

Backstab?

 

Du skal uansett stå bak fienden, da forran gir han parryhaste som kan one-shotte tanken.

Mangle er uansett bare en debuff, en ability jeg skipper helt om det er en annen feral-druid evt Arms-warrior i raidet.

Lenke til kommentar

Hvilken "ikke-tullete" Rogue spec bruker Backstab til å gjøre PvE dps?

 

Og ja, jeg er fullt klar over at jeg alltid skal være bak target, noe jeg forsåvidt alltid prøver å være, men på enkelte fights (som er noe av grunnen til at jeg reagerer) er dette plent umulig, t.ex Kologarn.

Lenke til kommentar

Jeg tar poenget, men du kan ikke nekte for at det er ingen fights som er på noen måte vanskelige som dette er et problem på. Du har til og med increased movement speed og muligheten til å shapeshifte ut av movement impairing effects for å forflytte deg.

 

Ikke et problem, imo. Annoyance, ja.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Kologarn og Thaddius er to ekle fights.

 

Kologarn er 1 av 14 bosser i Ulduar. Og han har ikke hardmode engang.

På Kologarn gjør jeg følgende. Popper Berserk med en gang og legger opp 2x Rip på Kologarn og Right Hand. Og så prøver jeg mitt beste ved å opprettholde Rip på begge to. Jeg ligger vanligvis på 5-6k DPS som feral, noe som er rimelig kurant da mesteparten av utstyret mitt er 10mann.

 

*edit*

 

Og selvsagt, bevis. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Hei

 

Når en sprek feralsk druid treffer level 45 og får tilgang til Mangle i talent-treet sitt, er det da noe behov for claw?

Og når man har kjørt 2/2 imp Mangle for redusert energycost på 47, burde man fortsette i feral-treet eller kanskje se på bunnen i resto-treet for 10% mer skade og den Omen tingen?

 

Noen tips? Har også Claw glyph som virker ubrukelig nå.

Lenke til kommentar

Mangle er erstatteren for Claw. Sist gang jeg brukte Claw, var vel tilbake i WoW før TBC kom.

 

Mangle får du forresten som level 50, og ikke 45.

 

*edit*

 

Etter du har fått Mangle, reduser energikostnaden ned til 34 (fra 40, 45 uten førstetalent i feral!!!), kan du ta en tur i resto-treet for å få Omen of Clarity.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Er vel fast procrate på 6% per slag, med 10sec cooldown. Forekommer relativt ofte hvis du tenker på at cat har en attackspeed på 1.0sec. :)

Dette er helt feil. :)

 

Jeg kjenner ikke til hvor ofte Omen of Clarity kommer, men jeg vet at jeg har hatt 3-4 stk på RAD etter hverandre. Skal se om jeg får tatt en sjekk i løpet av dagen, ellerno.

 

Btw, 2t8 gir deg også 2% sjanse til å få Clearcast vi Rip og Rake. Dette er særdeles deilig. :)

Lenke til kommentar
Jeg satte bare opp character unit frame til å vise visse buffs med navn og ikon (som eclipse proccs). Man kan lett se forskjell på hva som proccer ved å se på fargen på buffen også. Blå = Starfire, oransje = Wrath. :)

Haha - selvfølgelig. Men i en stresset situasjon er det ikke like lett å huske

Derfor spiller du nok til å lære deg dette uten å tenke på det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...