Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Få inn Glyph of Moonfire i stedet for Innervate-glyphen

-Bytt metagem til Chaotic Skyflare Diamond (husk at for denne må du sette inn two purified twilight opal (eller purified dreadstone hvis du har gull til det) gems (blå), dette er spellpower/spirit gems og er det beste for blå)

-Ikke gem for haste som du gjør i chesten din, få inn en spellpower gem i stedet for den

-Du har 100 hitrating for mye og da skal du _ikke_ gemme for hit, fjern alle hit gems og sett inn spellpower gems

-ALDRI bruk spell penetration gems, det er totalt waste. Sett inn to spellpower gems i legsene dine

-Skaff deg en enchant for bracers (spellpower), gloves (spellpower), cloak (haste) og shoulders (spellpower og critrating, fra sons of hodir reputation)

 

Generelt: Drit i socket bonus, gem for hit bare hvis du trenger det, gem alltid for spellpower etter du har fått to blå gems for metagem på plass

 

edit:

Glemte to ting, skaff deg et annet Idol, det du har nå er det verste av alle tilgjengelige. Enten spar opp triumph emblems (25) fra daily heroics e.l. og kjøp Idol of Lunar Fury, ellers så kjøper du Idol of the Shooting Star (koster 25 valor emblems, bytt inn conquest emblems til valor hos emblem of conquest quartermaster).

 

Den andre tingen er at du burde ha en add-on som Squawk and Awe for å holde styr på eclipse, hvis du ikke har det så last den ned.

Takk for fyldig svar.

 

-Glyph of moonfire testes nå istedet for innervate. (selv om den er veldig nyttig på lengre bossfights imo)

-Den metagemmen har jeg i banken, venter på gear som tillater at jeg equipper den.

-Byttet over fra ren haste gem til sp+haste. Samme gjelder gems med sp+sp-pen.

-Jeg har hele tiden tenkt at jeg trenger 342hitrating fordi jeg ikke får dytta på IFF på alle mobs i aoesituasjoner. Men igjen så er jo ikke de bosser og trenger ikke at man er hitcapped? Endel gems er nå byttet.

-Ikke enchantet gloves og wrists pga de skal byttes med bedre gear før jeg bruker flere hundre gull på enchants. Kappen er nå enchanted med haste for tapet jeg fikk når jeg re-gemma chesten. Når det gjelder å farme rep for shoulderenchant så er det boring as hell, men om det finnes en enkel måte å farme hodir rep (feks tabard) så er det greit. Farmer kirin tor rep atm for å få tak i Arcanum of Burning Mysteries.

-Enig at idolen ikke er den beste, tok den bare fordi den var billig. Får se å spare opp til valor-idolen iløpet av helgen :)

-Ettersom jeg kun har spillt moonkin i litt over en uke har jeg ikke fått skaffet meg noen addons. Har nå fått lastet ned Squawk and Awe og lagt inn den, men finner ikke link til WiseEclipse. Noen som har?

Lenke til kommentar

Tenkt en stund at jeg skulle lage meg en alt, men visste ikke helt hva jeg skulle velge. Det sto først mellom pala, rogue og druid, og som dere sikker har skjønt falt valget på druid fordi det er den mest varierte classen.

 

Men det jeg lurer på er hvilket specc som er kjappest å levle med og hvilke heirloom-gear jeg skal velge til levling. Det jeg tenker er i hvert fall shoulders og chest, i tillegg må jeg spare opp til et våpen, men har ikke peil på hvilket.

 

Så kan dere gi emg noen tips om valg av heirloom gear og hvilke stats som er viktige for den beste levle speccen.

Lenke til kommentar
-Jeg har hele tiden tenkt at jeg trenger 342hitrating fordi jeg ikke får dytta på IFF på alle mobs i aoesituasjoner. Men igjen så er jo ikke de bosser og trenger ikke at man er hitcapped? Endel gems er nå byttet.

-Ikke enchantet gloves og wrists pga de skal byttes med bedre gear før jeg bruker flere hundre gull på enchants. Kappen er nå enchanted med haste for tapet jeg fikk når jeg re-gemma chesten. Når det gjelder å farme rep for shoulderenchant så er det boring as hell, men om det finnes en enkel måte å farme hodir rep (feks tabard) så er det greit. Farmer kirin tor rep atm for å få tak i Arcanum of Burning Mysteries.

 

-Ettersom jeg kun har spillt moonkin i litt over en uke har jeg ikke fått skaffet meg noen addons. Har nå fått lastet ned Squawk and Awe og lagt inn den, men finner ikke link til WiseEclipse. Noen som har?

1. Det er bare bosser som du trenger å være hitcapped på ja, så IFF har ingen effekt på andre mobs utenom å gi deg 3% crit

2. Du kan kjøpe "Relic of Ulduar" på AH for hodir rep, koster 1-2g for hver og 10 stykk gir deg 250 rep om jeg ikke husker helt feil

3. http://www.4shared.com/file/125511936/cb0d...Eclipsev10.html <-- link til wiseeclipse :)

Lenke til kommentar
Lurte på om dette er et greit balance specc?

 

Specc

 

E.v.t. si hva som skal fjernes/legges til.

 

Takk. :wee:

 

 

Regner med du driver å levler siden du bare er lvl 72.

 

For det første: Starfall er et must. Intensity er mye bedre en dreamstate. Improved mark of the wild > subtely. Subtely har ingenting i et pve specc å gjøre. 

 

Det kommer ann på manaregen om du trenger moonglow eller ikke, regelen er at du kan kutte ut manaregentalents når du får nok regen fra gear ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvorfor ser jeg ingen druids med Genesis-talent? Det første i Balance-treet. Virker da egentlig som 5 velbrukte poeng, eller er dots og bleeds så svake hos druids?

10-20% av dpsen min (som balance) kommer fra moonfire og insect swarm, derfor er det ikke verdt 5 poeng for å øke denne minimale 5%.

Lenke til kommentar
Regner med du driver å levler siden du bare er lvl 72.

 

For det første: Starfall er et must. Intensity er mye bedre en dreamstate. Improved mark of the wild > subtely. Subtely har ingenting i et pve specc å gjøre. 

 

Det kommer ann på manaregen om du trenger moonglow eller ikke, regelen er at du kan kutte ut manaregentalents når du får nok regen fra gear ;)

Da får jeg dra frem resto speccet mitt.

 

Resto

Derfor valgte jeg subtely over mark of the wild.

 

Og dreamstate brukte jeg bare for å komme meg ned på treet.

 

Uansett, når man går oomkin så er int > mana regen

Og resto er mana regen > int.

 

Det er ihvertfall det jeg har lært.

 

Starfall sparer jeg til, men så ikke at det var et must. Omen of Clarity var et større must. Ihvertfall når jeg speccet.

Lenke til kommentar
Regner med du driver å levler siden du bare er lvl 72.

 

For det første: Starfall er et must. Intensity er mye bedre en dreamstate. Improved mark of the wild > subtely. Subtely har ingenting i et pve specc å gjøre. 

 

Det kommer ann på manaregen om du trenger moonglow eller ikke, regelen er at du kan kutte ut manaregentalents når du får nok regen fra gear ;)

Da får jeg dra frem resto speccet mitt.

 

Resto

Derfor valgte jeg subtely over mark of the wild.

 

Og dreamstate brukte jeg bare for å komme meg ned på treet.

 

Uansett, når man går oomkin så er int > mana regen

Og resto er mana regen > int.

 

Det er ihvertfall det jeg har lært.

 

Starfall sparer jeg til, men så ikke at det var et must. Omen of Clarity var et større must. Ihvertfall når jeg speccet.

 

 

Nja, crit gir manaregen gjennom talents, så egentlig er det crit > spirit (gir deg mer sp) > int (bare mer mana, og litt crit da) > mp5 (som er en sugen stat for druids)

Lenke til kommentar
Hvorfor ser jeg ingen druids med Genesis-talent? Det første i Balance-treet. Virker da egentlig som 5 velbrukte poeng, eller er dots og bleeds så svake hos druids?

 

Jeg har faktisk vurdert å droppe Mangle + Improved Mangle i Feral PvE-speccet mitt for å få noen points her, men sålenge Blizzard ikke tillater Shred uansett posisjon (Mutilate-treatment) så går det nok heller dårlig desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...