Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner faktisk å toppe lista av og til i guildruns som boomkin nå :O

 

Igår tok vi endelig Anub'Arak i Toc 25 man, der gjorde jeg 5600 dps over 6 minutter og 20 sekunder med vanlige raidbuffs. Havna på fjerdeplass med noen mages over meg. Det er jo også mye tid der jeg surrer rundt og dreper adds - så gleder meg til å teste emalon eller koralon som er rimelig stationary.

 

2556 spellpower, 510 haste, 24% crit (29% med idol oppe) i moonkin form nå unbuffa :D

Lenke til kommentar
Hva er best å lvl i som drood? er lvl 20 om 10 min så da får jeg cat så regner med det er best ihvertfall når jeg kan få Boomkin.

Feral er vel raskest da du har lite eller ingen downtime, levlet en Horde druid til 70 som feral i tbc.

Driver å levler en Alliance druid nå som Balance, er lvl39 så får straks Moonkin form. Er vel ikke like raskt men det bryr jeg meg ikke om, er gøy likevel og så er det enkelt å være healer da siden jeg bruker gear som passer til det.

 

Levler man som feral så kan man jo ta vare på noe caster gear men har jo fullt caster som moonkin.

Lenke til kommentar
Jeg begynner faktisk å toppe lista av og til i guildruns som boomkin nå :O

 

Igår tok vi endelig Anub'Arak i Toc 25 man, der gjorde jeg 5600 dps over 6 minutter og 20 sekunder med vanlige raidbuffs. Havna på fjerdeplass med noen mages over meg. Det er jo også mye tid der jeg surrer rundt og dreper adds - så gleder meg til å teste emalon eller koralon som er rimelig stationary.

 

2556 spellpower, 510 haste, 24% crit (29% med idol oppe) i moonkin form nå unbuffa :D

Toppet du og 4mages på Anub? Hva slags melees har dere? :p

Endret av Rukk
Lenke til kommentar
Jeg begynner faktisk å toppe lista av og til i guildruns som boomkin nå :O

 

Igår tok vi endelig Anub'Arak i Toc 25 man, der gjorde jeg 5600 dps over 6 minutter og 20 sekunder med vanlige raidbuffs. Havna på fjerdeplass med noen mages over meg. Det er jo også mye tid der jeg surrer rundt og dreper adds - så gleder meg til å teste emalon eller koralon som er rimelig stationary.

 

2556 spellpower, 510 haste, 24% crit (29% med idol oppe) i moonkin form nå unbuffa :D

Toppet du og 4mages på Anub? Hva slags melees har dere? :p

 

Vi har egentlig nesten ikke meelee xD raidoppsettet så slik ut: 5 mages, 5 locks, 1 boomkin, 1 elemental, 1 resto shaman, en holy paladin, tre disc priester, en prot paladin, to prot warriors, en blood dk (dps), en hunter og en retpala.

 

 

Det meste går da ned ;)

Lenke til kommentar

Begynner å få ganske grei dps som boomkin jeg og, men hvis jeg har 5600dps i 25man, så er jeg nok utenfor top10 som oftest. Men kryper jeg et stykke opp på 6k dps så er jeg i hvert fall inne på topp5, har noen DKs, hunters, rogues og warriors som gjør syke mengder dmg og i hvert fall på Anub. Cleave cleave cleave :p

 

Har for øyeblikket 2.8k sp, 28.3% (33% og noe med idol) crit og 354 haste unbuffed i moonkin form og kjører 2T8 og 2T9 (ivl 245), men har ikke fått testet dpsen i raid etter jeg fikk den andre T9-delen. Kommer også til å kjøre med 4T9, men det er mest for looks, er fullt klar over at jeg taper sånn 50-100dps på å ikke bruke 2T8 i stedet for :)

Lenke til kommentar
Bare 5 healers?

Om jeg ikke tar helt feil, ja - mesteparten av guildet er fullt naxx geara, med unntak av healers og tanks som har fått førsteprio på gear fra ulduar, en god del av dps'en trenger bra mye mere gear for å gjøre det optimalt i Toc, så vi kjørte med en ekstra dps istedenfor en healer. Det var et par wipes på grunn av healers og tanks som outranga hverandre - men ellers enn det gikk det veldig greit ;)

 

 

Phase tre med disc priests som spammer shields hjalp definitivt til.

 

 

Begynner å få ganske grei dps som boomkin jeg og, men hvis jeg har 5600dps i 25man, så er jeg nok utenfor top10 som oftest. Men kryper jeg et stykke opp på 6k dps så er jeg i hvert fall inne på topp5, har noen DKs, hunters, rogues og warriors som gjør syke mengder dmg og i hvert fall på Anub. Cleave cleave cleave :p

 

Har for øyeblikket 2.8k sp, 28.3% (33% og noe med idol) crit og 354 haste unbuffed i moonkin form og kjører 2T8 og 2T9 (ivl 245), men har ikke fått testet dpsen i raid etter jeg fikk den andre T9-delen. Kommer også til å kjøre med 4T9, men det er mest for looks, er fullt klar over at jeg taper sånn 50-100dps på å ikke bruke 2T8 i stedet for :)

Armoryen min

 

Jeg tror jeg er utlogga i pvp gear når jeg tenker meg om. 

 

Jeg har 4T8 der to av delene er ilvl219 og resten er badge ilvl226 deler. Jeg har litt for mye haste, 510 og litt for lite crit, 23%. En addon du burde laste ned er wisEclipse, den canceler eclipse om casttiden din ikke rekker å fullføre - slik at castet kan procce eclipse. Hadde en skikkelig "Doomkin Rng" runde på kologarn her igår, 7800 dps :O Hadde eclipse oppe nesten hele tia og treants fikk jeg opp sekundet før bloodlust så de gjorde helt syk skade. Skal se om noen i guildet har wws parse av det der ;)

 

be.imba.hu score på 570 faktisk ;) 

Lenke til kommentar
En addon du burde laste ned er wisEclipse, den canceler eclipse om casttiden din ikke rekker å fullføre

Jeg er rimelig sikker på at buffen du får fra slikt blir lagt til når du -starter- casting, eller?

Nei, har testet det selv med lunar eclipse. når jeg startet å caste før buffen slutta og buffen slutta før casten, hadde jeg en critrate på rundt 30%, testet forøvring på 15 casts. Eclipsede starfires til meg tror jeg har rundt 70-80 % critchance så det er nok når casten blir avsluttet.

Lenke til kommentar
Armoryen min

 

Jeg tror jeg er utlogga i pvp gear når jeg tenker meg om. 

 

Jeg har 4T8 der to av delene er ilvl219 og resten er badge ilvl226 deler. Jeg har litt for mye haste, 510 og litt for lite crit, 23%. En addon du burde laste ned er wisEclipse, den canceler eclipse om casttiden din ikke rekker å fullføre - slik at castet kan procce eclipse. Hadde en skikkelig "Doomkin Rng" runde på kologarn her igår, 7800 dps :O Hadde eclipse oppe nesten hele tia og treants fikk jeg opp sekundet før bloodlust så de gjorde helt syk skade. Skal se om noen i guildet har wws parse av det der ;)

 

be.imba.hu score på 570 faktisk ;) 

 

Bruker seff wiseeclipse, veldig nyttig add-on :)

 

Ligger selv litt under haste-capen, men fikser det lett med noen ny boots tenker jeg.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n&n=Thorlak

 

Fikk 625 fra be.imba ;)

Lenke til kommentar
Her er min boomkin: http://www.wowhead.com/?profile=eu.tarren-mill.juzbear. Hitcap er nådd, og for øyeblikket går det i sp>haste>crit. Satt opp AOE-raidbuild igårkveld, blir spennende å se om det gjør utslag på dps når jeg setter meg ned å spiller ikveld :) til nå har den ligget på rundt 2.2 - 2.5k, noe som er alt for lavt.

 

Jepp, det er nok litt for lavt for ditt gear. Dette er ting du burde gjøre:

 

-Få inn Glyph of Moonfire i stedet for Innervate-glyphen

-Bytt metagem til Chaotic Skyflare Diamond (husk at for denne må du sette inn two purified twilight opal (eller purified dreadstone hvis du har gull til det) gems (blå), dette er spellpower/spirit gems og er det beste for blå)

-Ikke gem for haste som du gjør i chesten din, få inn en spellpower gem i stedet for den

-Du har 100 hitrating for mye og da skal du _ikke_ gemme for hit, fjern alle hit gems og sett inn spellpower gems

-ALDRI bruk spell penetration gems, det er totalt waste. Sett inn to spellpower gems i legsene dine

-Skaff deg en enchant for bracers (spellpower), gloves (spellpower), cloak (haste) og shoulders (spellpower og critrating, fra sons of hodir reputation)

 

Generelt: Drit i socket bonus, gem for hit bare hvis du trenger det, gem alltid for spellpower etter du har fått to blå gems for metagem på plass

 

edit:

Glemte to ting, skaff deg et annet Idol, det du har nå er det verste av alle tilgjengelige. Enten spar opp triumph emblems (25) fra daily heroics e.l. og kjøp Idol of Lunar Fury, ellers så kjøper du Idol of the Shooting Star (koster 25 valor emblems, bytt inn conquest emblems til valor hos emblem of conquest quartermaster).

 

Den andre tingen er at du burde ha en add-on som Squawk and Awe for å holde styr på eclipse, hvis du ikke har det så last den ned.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...