Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Katterotasjon er vel rimelig komplisert? Virker iallefall slik :x
Keep up Savage Roar (for ease of maintaining the cycle use SR at 3cp’s, though some may prefer to go to 5cp’s)

Keep up Rip. (5 combos)

Keep up Mangle

Keep up Fairie Fire

Keep up Rake

Use all additional energy on Shred (our best attack)

 

Følg den prioriteringslista, så vil alt gå bra.

 

Om du har en annen feral druid, evt en Arms Warrior, kan du hoppe over Mangle.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT:

Balance of power gir visst nå 6%hit, så da blir det 17%-6%= 11%(*26.3)=~290

 

Da er jeg jo snart cappet alt da, og kan gå over til å farme haste.

 

Balance of power gir ikke 6% hit. Den gir fortsatt 4%.

Talentcalculatoren på wow-armory sier 6%:

post-22679-1251878158_thumb.jpg

 

EDIT:

Note: The Balance of Power currently reads as 6% bonus hit, this is a typo on Blizzards part and has been proven to still be only worth 4% hit rating.

Hvis dette er sant er det rart de ikke gjør noe med problemet!

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Bug Fixes

 

* Arcane Missiles: Ranks 12 and 13 will now properly cause players to enter combat.

* Balance of Power: Misleading tooltip reworded. The tooltip previously reported an incorrect value for the increased chance to hit with spells. The actual benefit of the talent is unchanged.

Patchnote for patchen idag?

Lenke til kommentar

God kveld godtfolk. Har nå starta opp igjen så smått, og speler Druid. Skal spele som feral, og hadde tenkt å skaffe OOC i resto før eg starta på feral treet. Ser at det har blitt noke endringar sidan sist eg spelte, og lurer på kva vei eg skal ta.

 

Furor 5/5 og der etter gå Naturalist 5/5, for å til slutt få OOC etter det.

Eller

Furor 5/5, Natural Shapeshifter 3/3, (så treng eg noke å fulle med sidan Master Shapeshifter krev 10 poeng), og der etter få Master Shapeshifter før eg til slutt før OOC.

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det få av dere druids her på forumet som spiller arena aktivt?

 

Jeg har lyst til å gjøre det, men å finne kompetente folk er stress. :p

 

@TheOneAsk: Furor -> Naturalist høres mest naturlig ut.

 

Improved Mark of the Wild er ikke verdt noe særlig på lav level.

Lenke til kommentar

Specca nettopp doomkinen min om til feral no for gøy. Har endel gear ifra naxx og slikt som kunne brukast, og stort sett epics over heile fjøla. Lite enchanta og gemma dog =) (sia det er 3. speccen min).

 

Klarte å presse ut 2.6k dps på en dummy, men satan for et rotasjonshelvete =P Er det berre en vanesak eller? =D

Følte heile tida en eller anna "bleed" effect forsvant for meg. SR ikkje konstant oppe og sånt...Kan vel kanskje komme med tida, og erfaring, men så var det en respec for gøy. =)

Lenke til kommentar
Klarte å presse ut 2.6k dps på en dummy, men satan for et rotasjonshelvete =P Er det berre en vanesak eller? =D

Følte heile tida en eller anna "bleed" effect forsvant for meg. SR ikkje konstant oppe og sånt...Kan vel kanskje komme med tida, og erfaring, men så var det en respec for gøy. =)

Hehe. Vanesak, ja. Jeg tenker ikke lengre på å holde rotasjonen oppe, det klarer jeg med et kort blikk å opprettholde. Kan tastene ut og inn, alt fungerer bare ypperlig.

 

Men kjipt jeg alltid blir utrolla på utstyr. Folk begynner å slå meg i DPS. O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...