Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

La oss si det sammen nå.

Druid eier

En gang til.

Druid eier

Druid eier

Druid eier

 

:!:

 

Kjenner jeg gleder meg smått til å komme i 80!

Da blir det å finne en vennlig raiding guild som gearer opp de nye medlemmene sine.

Forhåpentligvis finnes det fremdeles noen sånne. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare sette på HoTs det, også moonfire spam. :love:

Du burde kjøre et slikt spec på Resto-druiden din. Vet ikke helt hvorfor du posta screenshot av talent-kalkulatoren, men ok. :p

Fordi linken tukla seg til når jeg posta den på forumet.

 

4/5 tallents ble bytta ut. :hm:

 

Edit:

Kikket på buildet der. Men av Naturalist/Subtlety er det samme hva du velger. Jeg går nok for Naturalist, fordi jeg tviler sterkt på at jeg skulle kunne gå over aggroen til tanken. Men akkurat de to der er nok mer smak og behag. Jeg kjenner at kortere cast tid på healing touch er behagelig. Men så har man jo Nature's Swiftness også.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Bare sette på HoTs det, også moonfire spam. :love:

Du burde kjøre et slikt spec på Resto-druiden din. Vet ikke helt hvorfor du posta screenshot av talent-kalkulatoren, men ok. :p

Fordi linken tukla seg til når jeg posta den på forumet.

 

4/5 tallents ble bytta ut. :hm:

 

Edit:

Kikket på buildet der. Men av Naturalist/Subtlety er det samme hva du velger. Jeg går nok for Naturalist, fordi jeg tviler sterkt på at jeg skulle kunne gå over aggroen til tanken. Men akkurat de to der er nok mer smak og behag. Jeg kjenner at kortere cast tid på healing touch er behagelig. Men så har man jo Nature's Swiftness også.

Man har både Nature's swiftness og Swiftmend.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Jeg kjører standard actionbars, sammen med HoTcandy (for å se hvilken HoTs som kjører) og X-Perl Unit Frames for alt av frames.

 

Bilde:

 

wowscrnshot052409194455.jpg

 

 

HoTcandy vises ikke, og jeg er for øyeblikket Feral der. Jeg er mer eller mindre aldri Feral, men kjører samme oppsett på presten min for healing.

 

Healing gjøres via macroer

/cast [target=mouseover] Spellname.

Dette gjør at hver gang jeg trykker på spellknappen (på tastaturet), så kastes spellen på hvor musa mi peker. Som vanligvis er på raidframes.

Lenke til kommentar
Haha, "stormwind knights". Alle servere har en slik guild.

Ja, sannsynligvis. :!:

 

Er bare med i den for morro skyld.

 

Skal forhåpentligvis bli tatt inn en venn sin guild når jeg kommer til lvl 80! :)

 

Hvem server spiller du på Slimda? :wee:

 

Gøy! Du er på Quel'Thalas du også jo! :wee:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...