Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Er det ikke strength > agility > attack power?

 

Ganske enkelt sagt for en leveling druid:

Gå for gear som har "Of the bear" på seg. Da får du Strength og Stamina til å levle med.

 

Men, når du er i 40-50 regionen, så vil jeg anbefale at du starter å ta inn Agility > Stamina > Attack power, og dropper strength totalt.

 

Det eneste strength gir oss druids er 2 attack power, mens Agility gir Attack power + crit + dodge i cat form.

 

Hvorfor vente til 40-50 regionen før man bytter? For det er som regel der man finner de gode gear oppgraderingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan gi meg en liten innføring i balance-dps rotationen etter 3,2?

 

Det er nesten ingen rotation i 3.2. La oss si du begynner med å caste wrath for lunar eclipse da blir det slik:

 

refresh dots - spam wrath til lunar eclipse - spam starfire i eclipse - refresh dots - spam starfire for solar eclipse - spam wrath i eclipse

 

Også om att og om att, altså ingen rotation.

Lenke til kommentar

Tenk deg om. Travel form er +40% runspeed. Mount er +60% runspeed på lvl 20 etter 3.2 patchen, og koster 4G å lære seg.

+100% runspeed mounts kan læres på lvl 40 for 50G.

 

Travelform er greit for å komme seg fortere bort fra fiender som følger etter siden den er Instant, og man kan skifte form i combat. That's it.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Yahoo!

 

Fikk endelig den etter lengtde Tree of Life! :D

 

Startet med en druid her på Onsdag forrige uke.

 

Linked med en venn, så lvlinga gikk greit fort unna.

 

Jeg går jo da så klart resto, og vennen min går feral.

Fantastisk morsomt når vi puller 9-10 mobs på samme lvl og tar dem ut på null komma null. Og det å se XP baren bare fyke til værs når du leverer quest. Fantastisk. Husker det tok lang tid når man ikke hadde den XP boosten som jeg har nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...