Benitora Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det ikke strength > agility > attack power? Ganske enkelt sagt for en leveling druid: Gå for gear som har "Of the bear" på seg. Da får du Strength og Stamina til å levle med. Men, når du er i 40-50 regionen, så vil jeg anbefale at du starter å ta inn Agility > Stamina > Attack power, og dropper strength totalt. Det eneste strength gir oss druids er 2 attack power, mens Agility gir Attack power + crit + dodge i cat form. Hvorfor vente til 40-50 regionen før man bytter? For det er som regel der man finner de gode gear oppgraderingene. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det agility > attack power når jeg levler cat? Og bare drite i strength? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hallo? Leser du i det hele tatt svarene du får? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke mat trollet. Letteste er å bare ignorere ham. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fy faen, savner gamle cat formen allerede. Tauren modellene er noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ta et bilde plx ^^ Sitter på jobb så får ikke testa det ut selv. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som kan gi meg en liten innføring i balance-dps rotationen etter 3,2? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som kan gi meg en liten innføring i balance-dps rotationen etter 3,2? Det er nesten ingen rotation i 3.2. La oss si du begynner med å caste wrath for lunar eclipse da blir det slik: refresh dots - spam wrath til lunar eclipse - spam starfire i eclipse - refresh dots - spam starfire for solar eclipse - spam wrath i eclipse Også om att og om att, altså ingen rotation. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Så Squawk and awe er dermed helt unødvendig nå? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er Travel Form foreldet når man får mount? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Tenk deg om. Travel form er +40% runspeed. Mount er +60% runspeed på lvl 20 etter 3.2 patchen, og koster 4G å lære seg. +100% runspeed mounts kan læres på lvl 40 for 50G. Travelform er greit for å komme seg fortere bort fra fiender som følger etter siden den er Instant, og man kan skifte form i combat. That's it. Endret 9. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Burde få lov å bruke Travel Form i bank og AH og andre sånne steder Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så Squawk and awe er dermed helt unødvendig nå? det er fremdeles en grei add-on for å holde styr på dots og for å se hvilken eclipse som har cd hvis du skulle glemme det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Husker jeg brukte Travel Form til like før 60. Trengte ikke mount ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Brukte selv Travelform på min Tauren Druid. Syns Kodo var så ufattelig stygt, at jeg levla til 60, tok PvP en liten stund og skaffet meg PvP-raptoren som første mount. Digg. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Midt i ToTC så går Balnazzar offline hater seriøst den serveren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Men det har vel strengt tatt ingenting med druider å gjøre? Lenke til kommentar
Semic Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noen som kan sette opp et fint feral pvp spec til meg? Takker på forhånd... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Yahoo! Fikk endelig den etter lengtde Tree of Life! Startet med en druid her på Onsdag forrige uke. Linked med en venn, så lvlinga gikk greit fort unna. Jeg går jo da så klart resto, og vennen min går feral. Fantastisk morsomt når vi puller 9-10 mobs på samme lvl og tar dem ut på null komma null. Og det å se XP baren bare fyke til værs når du leverer quest. Fantastisk. Husker det tok lang tid når man ikke hadde den XP boosten som jeg har nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 La oss si det sammen nå. Druid eier En gang til. Druid eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå