Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Nei så absolutt ikke, men at jeg kan spamme en knapp på singletarget raid bosses gjør til at jeg kan konsentrere meg på å styre raidet ettersom at jeg er raid leader + følge mer med på når jeg skal bruke SI/FR/BS og trinkets. har 0 problem med å spamme maul+lacerate/Mangle/swipe/FFF.

Lær deg rytmen, slik du får det "inn i fingrene". Jeg tenker ikke lenger på hvilken knapp jeg skal trykke når jeg skal ta mangle eller maul eller shred eller noe sånt. Jeg ser hva jeg trenger, og trykker det. Jeg vet også hva jeg vil trenge de nærmeste 4-5 sekundene, og har da tid til å titte rundt på de andre. :)

 

Så noen "one macro to rule them all" finnes ikke, det har blizzard gjort sitt for å stoppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nesten som å levle opp en warcock fordi de har tøff T8

 

Var dette en svar til posten min?

 

Jeg sluttet med wow pga at feral formene var så utrolig dårlig kvalitet, dårlig tekstur. Jeg hadde spilt druid i et, nesten to år, jeg elsker klassen (jeg prøvde mange andre klasser, men ingen kunne måle seg med druid , for meg), men teksturen i formene ble bare for dårlig etterhvert. Nå som nye, og MYE bedre (mener jeg) feral forms typer kommer, så får jeg lysten til å fortsette wow.

Endret av Haventh
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg har begynt å spille litt PvP på druiden min, og har nå begynt å få decent feral pvp gear.

 

Problemet er at jeg egentlig ikke kan så mye pvp, så derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg:

 

- Trenger den optimale "BG" builden for en feral cat druid. Skal også gjøre litt arena etterhvert.

- Hadde vært fint om noen kunne lage en liste over de angrepa jeg burde a key-binda. Både i cat-form og bear-form.

- Hvilken "rotation" er den optimale? jeg vet dette er forskjellig, men hvilken rotation er den beste dersom alt går "som det skal"?

- Hvilke glyphs skal jeg bruke?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...