Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei så absolutt ikke, men at jeg kan spamme en knapp på singletarget raid bosses gjør til at jeg kan konsentrere meg på å styre raidet ettersom at jeg er raid leader + følge mer med på når jeg skal bruke SI/FR/BS og trinkets. har 0 problem med å spamme maul+lacerate/Mangle/swipe/FFF. Lær deg rytmen, slik du får det "inn i fingrene". Jeg tenker ikke lenger på hvilken knapp jeg skal trykke når jeg skal ta mangle eller maul eller shred eller noe sånt. Jeg ser hva jeg trenger, og trykker det. Jeg vet også hva jeg vil trenge de nærmeste 4-5 sekundene, og har da tid til å titte rundt på de andre. Så noen "one macro to rule them all" finnes ikke, det har blizzard gjort sitt for å stoppe. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er den mest "vanlige" end-game balance speccen atm? Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 har en druid nå som jeg skal begynne å tanke med, så lurer på om noen kan hjelpe meg litt med spec og glyphs, og noen andre tips hadde også vært fint:D Lenke til kommentar
anettehe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Balance PVE raiding spec PVE feral tanking build Dette er buildene jeg bruker glyphs for speccene kan du se på armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Eowangie Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 må nevnes at den speccen til tank der er ikke optimal tank build, dvs, noen cat talents som er slengt inn der ser jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og jeg lenker til siden igjen. Wowhead har svarene dine. Det der lenker til Druid FAQ, som inneholder de beste builds, geartips og DPS-cycles for samtlige roller. Les og lær. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Pokker ta det nye looket på feral forms, nå er jeg fristet til å starte wow igjen, de formene ser jo bare helt råe ut! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir nesten som å levle opp en warcock fordi de har tøff T8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Blir nesten som å levle opp en warcock fordi de har tøff T8 Bare at du er i feral-form 95% av tiden din som druid, mens T8 er du i ca 0.1% av WoW-tiden din. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Kommer jo helt an på hva slags spiller du er, nå til dags er jo tier så enkelt å få tak i at 0.1% kanskje er en smule underdrevet Endret 13. juni 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Blir nesten som å levle opp en warcock fordi de har tøff T8 Var dette en svar til posten min? Jeg sluttet med wow pga at feral formene var så utrolig dårlig kvalitet, dårlig tekstur. Jeg hadde spilt druid i et, nesten to år, jeg elsker klassen (jeg prøvde mange andre klasser, men ingen kunne måle seg med druid , for meg), men teksturen i formene ble bare for dårlig etterhvert. Nå som nye, og MYE bedre (mener jeg) feral forms typer kommer, så får jeg lysten til å fortsette wow. Endret 13. juni 2009 av Haventh Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Noen som vet om Denne builden er passende for feral leveling? Jeg kommer til å spille i en tomannsgruppe for det meste under levelingen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de siste 4 pointsene. Endret 14. juni 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Build. Det er iværtfall hva jeg ville tatt (for pve). Endret 14. juni 2009 av Haventh Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei. Jeg har begynt å spille litt PvP på druiden min, og har nå begynt å få decent feral pvp gear. Problemet er at jeg egentlig ikke kan så mye pvp, så derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg: - Trenger den optimale "BG" builden for en feral cat druid. Skal også gjøre litt arena etterhvert. - Hadde vært fint om noen kunne lage en liste over de angrepa jeg burde a key-binda. Både i cat-form og bear-form. - Hvilken "rotation" er den optimale? jeg vet dette er forskjellig, men hvilken rotation er den beste dersom alt går "som det skal"? - Hvilke glyphs skal jeg bruke? På forhånd takk Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mens jeg levler i katteform, går jeg for strength > stamina > agility > attack power? Eller er strength for melees slik som warrior, paladin, death knight? Rogue går for strength > agility > attack power? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Druid: agility/strength. Rogue: agility. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det ikke strength > agility > attack power? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Rogues har vel ikke noe nytte av Strength? De er vel Agility tilgjengere. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Er det ikke strength > agility > attack power? Hvorfor i det hele tatt spørre, når du uansett setter spørsmålstegn til svarene du får? Er du kanskje litt for tilbakestående til å bruke google? Vanskelig det, altså. Endret 1. august 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå