PSV Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bleh. Lenge siden jeg har tatt på en druid nå. Noen som har lyst til å sette opp en fin leveling specc for boomkins? Er 60 Dette er sikkert et greit spec, tror eg hadde det når eg levlet, men Nature's Grace er blitt mye dårligere etter patchen, så eg ville ventet med å specce den til du har levlet til 77 Dårligere? Man kan caste 3 Wraths (og 2 Starfire) på én Nature's Grace, Wrath klippes ikke lengre pga. raskere casting time enn global cooldown, samt at Wrath-Eclipse fikk buff, jeg velger å kalle den patchen en megabuff til Boomkins. Når det gjelder speccen så vil jeg si at den så grei ut. Selv foretrekker jeg 2/2 Gale Winds til å pimpe Hurricane siden cirka alt instance trash AoE'es her om dagen, samt at det å pulle 12-15 mobs hvert minutt er gøy. Med Typhoon, Barkskin, Starfall og Hurricane skal det mye til for å dø. Skulle jeg tatt uten noen points må det være i Improved Insect Swarm som jeg ser på som noe bortkastet til levling. Ville også makset Earth and Moon (3/3) siden den øker spelldamagen din med 3% ved 3/3, samt gir boost til alt du caster mer enn én Wrath/Starfire på. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nå er Tauren-cat formene presentert;http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...009/may/ss3.jpg Helt klart en forbedring, men ikke så bra som jeg håpet på. Litt mye nese, særlig på rotten nederst til høyre Helt klart noen fine skins der som jeg kunne tenke meg dog. ALT hadde vært en forbedring til den begredelige Cat Formen som vi har nå. Blizzard skal ha for å prøve iallefall, men jeg syns fremdeles det er litt lite etter å ha blitt lovet forbedring/endring såpass lenge. Men for ALL del, -mye- bedre enn nåværende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) men jeg syns fremdeles det er litt lite etter å ha blitt lovet forbedring/endring såpass lenge Dette er bare starten, noe mesteparten av whinerene og QQerene på forumene ikke skjønner. Jeg får nesten vondt av å lese alle de innleggene. "omg, I want moar!!!!" *edit* ikke at jeg sier at du er en whiner og QQer, men, de på wow-europe og slikt... Endret 2. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Naive Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan folk QQe nå? Designet er herlig. Hva forventet folk? Løver med missiles på ryggen, Wonderbaum rundt halsen og små gnomer som flettet pelsen etter ønsket mønster mens de sang gamle folkeviser? Jeg hadde ikke en gang forventet så mye som Blizz har trykket ut av seg til nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Naive... Folk bare er sånn. De klager på alt de får. Nye skins? Nei, de er ikke gode nok! Dere har jo brukt 5 år på dette, Bla bla bla! Sitter selv å gleder meg noe inderlig til 3.2. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan fungerer det med disse formene? Må man velge èn og holde seg til den for alltid, eller er det noe bytte måte? (glyphs etc.) Lenke til kommentar
Naive Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Etter det jeg har skjønt, er det som å fikse hår/features ellers. Frisørstol, snip snip, god som ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har forstått det riktig at man kan endre looken på dem på barbershoppen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ...... Det er min feil, jeg forventet noe som var minst på høyde med Andrige. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva forventet folk? Løver med missiles på ryggen, Wonderbaum rundt halsen og små gnomer som flettet pelsen etter ønsket mønster mens de sang gamle folkeviser? Vel....nesten Jeg forventet mer "stæsj", ala swift flight form'en. Halskjede, reimer på horna, armor på deler av kroppen. Den nye bjørnen har jo litt av dette, men fortsatt er swift flight form den mest pimpa formen druider har. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg syns swift flight form er kjedelig, men jeg syns de nye bjørne/katteformene er langt kulere. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper at de deler opp i barber shops, sånn at jeg ikke må ha en stygg Nightelf for å få en kul katt. Men nye forms var utroligt kjekt å se. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Night elf cat form ute nå Den svarte der var litt søt <3 Endret 4. juni 2009 av Delta_hf Lenke til kommentar
tmg Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Faen, nå må jeg lide meg videre oppover med druiden min Ble 12 før jeg ga opp av desperasjon, men med de fete kattepusene der har jeg ikke noe valg :< Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som har en bra tanke macro? Fant en men den fungerer ikke /cast Maul /castsequence Mangle(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Lacerate, Mangle(Bear)(), Swipe(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Mangle(Bear)(), Lacerate, Swipe(Bear)() Sånn er den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det beste pre-raid feral-våpenet? Tenker hovedsaklig dps. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Staff of Trickery fra Heroic Violet Hold eller Staff of Feral Furies fra Argent Tournament i Icecrown. Koster 25 Champion's seals for sistnevnte. *edit* Noen som har en bra tanke macro?Fant en men den fungerer ikke /cast Maul /castsequence Mangle(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Lacerate, Mangle(Bear)(), Swipe(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Mangle(Bear)(), Lacerate, Swipe(Bear)() Sånn er den. Bare et spørsmål. Hva skal du med den? Er det så vanskelig å trykke 2-3 knapper? Endret 5. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) *meh* Endret 5. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hei, har nettop startet med druid. Noen som har tips noen bra addon for druid, og kanskje et kult interface Hva slags spec burde jeg gå når jeg levler? Kommer til å levle med en mage Endret 6. juni 2009 av Silo Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nei så absolutt ikke, men at jeg kan spamme en knapp på singletarget raid bosses gjør til at jeg kan konsentrere meg på å styre raidet ettersom at jeg er raid leader + følge mer med på når jeg skal bruke SI/FR/BS og trinkets. har 0 problem med å spamme maul+lacerate/Mangle/swipe/FFF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå