Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Bleh. Lenge siden jeg har tatt på en druid nå. Noen som har lyst til å sette opp en fin leveling specc for boomkins? Er 60 :wee:

 

 

Dette er sikkert et greit spec, tror eg hadde det når eg levlet, men Nature's Grace er blitt mye dårligere etter patchen, så eg ville ventet med å specce den til du har levlet til 77 ;)

 

Dårligere? Man kan caste 3 Wraths (og 2 Starfire) på én Nature's Grace, Wrath klippes ikke lengre pga. raskere casting time enn global cooldown, samt at Wrath-Eclipse fikk buff, jeg velger å kalle den patchen en megabuff til Boomkins.

 

Når det gjelder speccen så vil jeg si at den så grei ut. Selv foretrekker jeg 2/2 Gale Winds til å pimpe Hurricane siden cirka alt instance trash AoE'es her om dagen, samt at det å pulle 12-15 mobs hvert minutt er gøy. Med Typhoon, Barkskin, Starfall og Hurricane skal det mye til for å dø. Skulle jeg tatt uten noen points må det være i Improved Insect Swarm som jeg ser på som noe bortkastet til levling. Ville også makset Earth and Moon (3/3) siden den øker spelldamagen din med 3% ved 3/3, samt gir boost til alt du caster mer enn én Wrath/Starfire på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er Tauren-cat formene presentert;

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...009/may/ss3.jpg

 

Helt klart en forbedring, men ikke så bra som jeg håpet på. Litt mye nese, særlig på rotten nederst til høyre :D Helt klart noen fine skins der som jeg kunne tenke meg dog.

 

ALT hadde vært en forbedring til den begredelige Cat Formen som vi har nå. Blizzard skal ha for å prøve iallefall, men jeg syns fremdeles det er litt lite etter å ha blitt lovet forbedring/endring såpass lenge. Men for ALL del, -mye- bedre enn nåværende.

Lenke til kommentar
men jeg syns fremdeles det er litt lite etter å ha blitt lovet forbedring/endring såpass lenge

Dette er bare starten, noe mesteparten av whinerene og QQerene på forumene ikke skjønner.

 

Jeg får nesten vondt av å lese alle de innleggene. "omg, I want moar!!!!"

 

*edit*

 

ikke at jeg sier at du er en whiner og QQer, men, de på wow-europe og slikt...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Hvordan kan folk QQe nå? Designet er herlig. Hva forventet folk? Løver med missiles på ryggen, Wonderbaum rundt halsen og små gnomer som flettet pelsen etter ønsket mønster mens de sang gamle folkeviser? Jeg hadde ikke en gang forventet så mye som Blizz har trykket ut av seg til nå.

Lenke til kommentar
Hva forventet folk? Løver med missiles på ryggen, Wonderbaum rundt halsen og små gnomer som flettet pelsen etter ønsket mønster mens de sang gamle folkeviser?

 

Vel....nesten :D

Jeg forventet mer "stæsj", ala swift flight form'en.

Halskjede, reimer på horna, armor på deler av kroppen.

 

Den nye bjørnen har jo litt av dette, men fortsatt er swift flight form den mest pimpa formen druider har.

Lenke til kommentar

Staff of Trickery fra Heroic Violet Hold eller Staff of Feral Furies fra Argent Tournament i Icecrown. Koster 25 Champion's seals for sistnevnte.

 

*edit*

 

Noen som har en bra tanke macro?

Fant en men den fungerer ikke :(

/cast Maul

/castsequence Mangle(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Lacerate, Mangle(Bear)(), Swipe(Bear)(), Feral Faerie Fire(), Mangle(Bear)(), Lacerate, Swipe(Bear)()

 

Sånn er den.

Bare et spørsmål. Hva skal du med den? Er det så vanskelig å trykke 2-3 knapper?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Nei så absolutt ikke, men at jeg kan spamme en knapp på singletarget raid bosses gjør til at jeg kan konsentrere meg på å styre raidet ettersom at jeg er raid leader + følge mer med på når jeg skal bruke SI/FR/BS og trinkets. har 0 problem med å spamme maul+lacerate/Mangle/swipe/FFF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...