Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser absolutt mer "Night elf" ut de nye bjørne-formene, ja. Det at ansiktsmaling også blir ført videre i bjørneform er jo bare genialt!

 

Klart man forventer noe mye større enn en simpel repainting når man har ventet i snart to år, når rerollet du til Druid?

 

Jeg lagde druiden min 5 mars 2006, og har spilt henne flittig helt til TBC, da jeg laget meg en tauren druid, som jeg spilte flittig til WotLK kom, da jeg gikk tilbake til Night Elf-druiden min. Så jeg har faktisk spilt druid lengre enn deg. Og jeg er veldig fornøyd med den nye modellen og de nye skinsene.

Lenke til kommentar
Tauren fikk klart mye kulere bearforms enn nelfs.

Spennende å se hvordan det blir med pusekatten.

 

Har vært sånn hele tiden spør du meg. Tauren bjørn har sett bedre ut enn nelf, men dæven så mye bedre Nelf katten er. Dessverre holdt jeg ikke ut allianse mer enn til level 30 eller så på druide #3 :)

Lenke til kommentar

Kjører fortiden dette speccet som Resto pve og føler at det duger veldig bra og eg klarer meg veldig bra i hc's hvis du ser på gear(gearer fortsatt opp). Satser på at folk vil ta dette til hjelp og gjerne gi en kommentar på om eg bør beholde eller gjøre endringer på det :)

Endret av Semic
Lenke til kommentar
har lest endel om at big stamina pool er bedre en migtation, men hmm er det kun fordi agility gir mer migtation?

Se på det slik.

Har du bare stamina, vil du ha veldig mye liv, men så tar du også veldig mye skade.

Tar du bare agility, har du lite liv, men unngår en del skade.

 

Det du vil ha, er en fin mix. Du skaffer deg det beste utstyret med mest mulig agility/stamina, samt gemmer for agility/stamina. Agility gir deg dodge og crit (som trengs for å opprettholde skjoldet ditt).

 

Alt i alt, så er utstyret for en feral tank mer eller mindre det samme som en feral dps. Sånn roughly. Det er derfor du tar rogue-utstyr for tanking. :)

Lenke til kommentar
Bleh. Lenge siden jeg har tatt på en druid nå. Noen som har lyst til å sette opp en fin leveling specc for boomkins? Er 60 :wee:

 

 

Dette er sikkert et greit spec, tror eg hadde det når eg levlet, men Nature's Grace er blitt mye dårligere etter patchen, så eg ville ventet med å specce den til du har levlet til 77 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...