Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanskelig å opprettholde to sett med gear mens en levler 70-80?

Tenkte opprinnelig å dualspecce Balance for levling og Resto for instancer, men har lekt med tanken å bruke feral til levling selv om det innebærer å ha to sett med gear. Kommer nok til å kjøre en del instancer, da jeg planlegger å heale end-game, så kan nok plukke opp det meste av drops herfra.

Lenke til kommentar

Jeg slo på stortromma og samlet både på tanking-gear, DPS-gear og spellcasting-gear når jeg levlet. Nå løper jeg rundt med rundt 40 slots dekket med utstyr i baggene mine til enhver tid, og så 20 andre slots med questitems og raid-consumables.

 

Er'ke mye plass til søppel-utstyr, nei...

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en bra rotation for Feral DPS? Ligger på 6100AP, og 44%crit i cat, så burde klare og presse ut litt^^

Druid FAQ.

  • Keep up Savage Roar (for ease of maintaining the cycle use SR at 3cp’s, though some may prefer to go to 5cp’s)
    Keep up Rip. (5 combos)
    Keep up Mangle
    Keep up Fairie Fire
    Keep up Rake

Lenke til kommentar

Først og fremst Agility. Å bli hit/expertise-cappet som level 80 er ikke su -utrolig- viktig, men det er lurt. Agility er desidert best, helt til du begynner å få Armor Penetration. Rundt 210-250 armor penetration, så blir det bedre enn agility DPS-messig. Det er også rundt det tallet du bytter ut Rip-idolet til Shred-idolet.

 

Dette er på 80 da, så opp til 80, fokuser bare på agility/AP-utstyr, slik som en rogue ville gjort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...