samebob Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 funny couse its true ^^ Men hvor mange mobs skal det til for at catswipe lønner seg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, den var genial. Samebob, det kommer ann på trashet. Om du har 2 stk seigliva mobs, er det bedre å få kjørt opp en rip/FB med savage roar, enn swipe. Om du har 2 stk svake mobs, er de nok døde på et par sekunder uansett, og da holder det med swipe. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er det vanskelig å opprettholde to sett med gear mens en levler 70-80? Tenkte opprinnelig å dualspecce Balance for levling og Resto for instancer, men har lekt med tanken å bruke feral til levling selv om det innebærer å ha to sett med gear. Kommer nok til å kjøre en del instancer, da jeg planlegger å heale end-game, så kan nok plukke opp det meste av drops herfra. Lenke til kommentar
anettehe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 det er jo ikke verre enn å plukke med seg feral gear(attack power etc) og spellpower gear. Jeg gikk balance/resto inntil jeg hadde skrapt sammen offspec gear fra naxx25 for feral og byttet. Lykkelig Boomkin/feral nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg slo på stortromma og samlet både på tanking-gear, DPS-gear og spellcasting-gear når jeg levlet. Nå løper jeg rundt med rundt 40 slots dekket med utstyr i baggene mine til enhver tid, og så 20 andre slots med questitems og raid-consumables. Er'ke mye plass til søppel-utstyr, nei... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har samme problemet selv på warrioren, fullt tankeset, pvedps-set og pvpset. med flasks og consumables ved siden av, samt en del slots der jeg har to items per set grunnet forskjellige fights etc blir det ikke mye plass Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som kan gi meg en bra rotation for Feral DPS? Ligger på 6100AP, og 44%crit i cat, så burde klare og presse ut litt^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som kan gi meg en bra rotation for Feral DPS? Ligger på 6100AP, og 44%crit i cat, så burde klare og presse ut litt^^ Druid FAQ. Keep up Savage Roar (for ease of maintaining the cycle use SR at 3cp’s, though some may prefer to go to 5cp’s)Keep up Rip. (5 combos)Keep up MangleKeep up Fairie FireKeep up Rake Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Druid FAQ. Keep up Savage Roar (for ease of maintaining the cycle use SR at 3cp’s, though some may prefer to go to 5cp’s)Keep up Rip. (5 combos)Keep up MangleKeep up Fairie FireKeep up Rake Takker : ) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hahahahah @ JOHN FUCKING MADDEN! Men seriøst, det er jo fakta da =P Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Holder på å levle druid'n min, er 71 atm. Men lurte litt på hva stats jeg bør gå for som feral. Lenge siden jeg har spilt med druidn så mye har gått i glemmeboken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Først og fremst Agility. Å bli hit/expertise-cappet som level 80 er ikke su -utrolig- viktig, men det er lurt. Agility er desidert best, helt til du begynner å få Armor Penetration. Rundt 210-250 armor penetration, så blir det bedre enn agility DPS-messig. Det er også rundt det tallet du bytter ut Rip-idolet til Shred-idolet. Dette er på 80 da, så opp til 80, fokuser bare på agility/AP-utstyr, slik som en rogue ville gjort. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hvordan er det å lvl som resto? går det fort å drepe mobs osv. Er 36 nå. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor i all verden vil du levle som resto? Alle dps-specs fungerer utmerket til instances på ditt level. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tipper de fleste har fått det med seg, men nevner det her likevel. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Var veldig fornøyd når jeg leste det. Spent på hvordan cat forms vil se ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tror vi må vente ca 2 uker før vi får se det. Neste uke skulle visst være Night Elf bear form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå