Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra patchnote:

"Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications".

 

noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr?

Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte.

Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel.

 

Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det :p

men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten.

Lenke til kommentar
Innervate blir jo nerfet.

:( ((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Og hvem i alle dager bruker innervate? :p

Tja, på sartharion med 3d kan det bli knapt med mana!

Sånn ca. den eneste fighten tho' ^^

 

Hva gjør du da egentlig? Holder Hurricane på Sartharion? Tror aldri jeg er under 50% på Sarth3D.

 

Det behøver ikke å bety noen ting..

jeg kan fint vis jeg vil holde meg over 80% mana i sar3d..det er bare slække..men vis jeg velger å ikke slække og heale ALLE så vil jeg nok bruke innervate. Det kommer jo helt ann på hvordan du spiller. selv har jeg noenlunde det beste gearet man kan få hitill i wtlk, så er de jeg sammenligner meg med.

Dessuten så har ikke det noe betydning på din prestasjon.

At du greier å holde deg over 50% mana trenger ikke å bety at du er så god, kan likegodt bety at de 24 andre du spiller med en jævla gode.

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Fra patchnote:

"Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications".

 

noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr?

Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte.

Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel.

 

Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det :p

men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten.

 

Blir dobbelt så dyrt å rulle lifeblooms, men å hive én på en dps koster det samme som før.

Lenke til kommentar
Fra patchnote:

"Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications".

 

noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr?

Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte.

Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel.

 

Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det :p

men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten.

 

Blir dobbelt så dyrt å rulle lifeblooms, men å hive én på en dps koster det samme som før.

 

Så med andre ord, de har altså nerfet lifebloomen til det halve?! :ohmy:

Det syns jeg var en ganske drastisk tiltak, først 6 sekunder på wild growth og nå lifebloom.

Er det bare meg, eller har blizzard uretferdig nerfet resto dr00ds?

Er det noe gode nyheter for resto dr00ds i det hele tatt fremover?

 

hater patch, hver gang så er det ikke spørsmål, om dem nerfer, men hva dem nerfer!

Hvordan er det med de andre klassene?

Endret av janern21
Lenke til kommentar

Slik jeg tolker endringen på Lifebloom er at den koster i utgangspunktet det dobbelte å bruke, men når den først "blomstrer" (eller dispelles) så ender kostnaden totalt sett opp som før (half base mana cost per application).

 

Så endringen innebærer nok først og fremst (dvs. hvis jeg tolker riktig) at det i praksis blir en lavere grense (men det kommer jo selvfølgelig også an på spillestil) på hvor mange chars en kan ha Lifeblooms "tikkende" samtidig på enn før, siden det initielt vil kreve det dobbelte av mana enn tidligere...

 

Eller har jeg misforstått totalt...? :hmm:

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Hehe, joda. Ble slått i går av en shadowpriest, men det var vel fordi jeg løp rundt med 2k ms...

 

Hva jeg egentlig vil, er litt mer konkurranse ang. DPS og skade. Nå grisebanker jeg guildet mitt og samtlige PuGs jeg har vært i. Gir liksom ikke noe å streve etter noe mer, når jeg banker dem uten noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...