Existence Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Moonkin. I starten hadde eg glyph of innervate fordi eg hadde store mana problemer, men nå syns eg det bare e greit å ha te fallende healers Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gimp. Insect swarm, moonfire og starfire er obligatoriske glyphs å ha. Om du ikke har glyph of IS, så tror jeg du ikke bør bruke IS. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er vel moonfire eg ikke har. Siden jeg ikke har mana problemer lengre vurderer eg å bytte den med moonfire for mer dps Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Har ALTFOR mye hit atm (367 ), er ikke mange endringer jeg kan gjøre mtp gear. Er det verdt å vrake 'Balance of power', til fordel for noe annet? Armory viser nok noe annet, ettersom det er flere ting jeg enda ikke har equippet Endret 27. februar 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fra patchnote: "Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications". noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr? Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte. Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel. Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Innervate blir jo nerfet. (((((((((((((((((((((((((((((((((((( Og hvem i alle dager bruker innervate? Tja, på sartharion med 3d kan det bli knapt med mana! Sånn ca. den eneste fighten tho' ^^ Hva gjør du da egentlig? Holder Hurricane på Sartharion? Tror aldri jeg er under 50% på Sarth3D. Det behøver ikke å bety noen ting.. jeg kan fint vis jeg vil holde meg over 80% mana i sar3d..det er bare slække..men vis jeg velger å ikke slække og heale ALLE så vil jeg nok bruke innervate. Det kommer jo helt ann på hvordan du spiller. selv har jeg noenlunde det beste gearet man kan få hitill i wtlk, så er de jeg sammenligner meg med. Dessuten så har ikke det noe betydning på din prestasjon. At du greier å holde deg over 50% mana trenger ikke å bety at du er så god, kan likegodt bety at de 24 andre du spiller med en jævla gode. Endret 28. februar 2009 av janern21 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fra patchnote:"Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications". noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr? Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte. Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel. Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten. Blir dobbelt så dyrt å rulle lifeblooms, men å hive én på en dps koster det samme som før. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Fra patchnote:"Lifebloom: Mana cost of all ranks doubled. When Lifebloom blooms or is dispelled, it now refunds half the base mana cost of the spell per application of Lifebloom, and the heal effect is multiplied by the number of applications". noen som kan på en forståelig måte forklare meg i praktisk hva dette betyr? Det første tror jeg forstår...at lifebloom vil koste dobbelt å mye mana, men at den vil gi tilbake halvparten når den slutter eller dispeller, men da vil jo på en måte poenget med at den koster dobbelt så mye mana være borte. Det er det som kommer etter det jeg ikke helf forstår. gjerne et eksempel. Jeg er en veldig aktiv lifebloom bruker og er helt avhengig av det men fikk litt hjerte i halsen bare jeg leste ordet lifebloom på patchnoten. Blir dobbelt så dyrt å rulle lifeblooms, men å hive én på en dps koster det samme som før. Så med andre ord, de har altså nerfet lifebloomen til det halve?! Det syns jeg var en ganske drastisk tiltak, først 6 sekunder på wild growth og nå lifebloom. Er det bare meg, eller har blizzard uretferdig nerfet resto dr00ds? Er det noe gode nyheter for resto dr00ds i det hele tatt fremover? hater patch, hver gang så er det ikke spørsmål, om dem nerfer, men hva dem nerfer! Hvordan er det med de andre klassene? Endret 28. februar 2009 av janern21 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du må være litt mer bevisst på bruken av lifebloom i fremtiden, det er alt. Skjønner fint hvorfor det ble gjort, jeg har rullet gjennom instancer uten å være i nærheten av drikking, innervate eller pots. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke nok at de nerfer mp5en. De nerfer pokker meg Lifebloom også. Flott. Men skal ikke være så ekstremt kritisk. Får se hvordan dette kommer til å bli. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Slik jeg tolker endringen på Lifebloom er at den koster i utgangspunktet det dobbelte å bruke, men når den først "blomstrer" (eller dispelles) så ender kostnaden totalt sett opp som før (half base mana cost per application). Så endringen innebærer nok først og fremst (dvs. hvis jeg tolker riktig) at det i praksis blir en lavere grense (men det kommer jo selvfølgelig også an på spillestil) på hvor mange chars en kan ha Lifeblooms "tikkende" samtidig på enn før, siden det initielt vil kreve det dobbelte av mana enn tidligere... Eller har jeg misforstått totalt...? Endret 1. mars 2009 av HawP Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Altså, det er snakk om base cost som er dobblet. Ergo, den vil koste ~600 mana. Når den så blomstrer vil du få tilbake 300 mana. Eller har jeg fulgt dårlig med? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er slik jeg forstår det også. Den vil dermed bli dyrere å "ha tikkende", men når den så har "blomstret" har den kostet like mye/lite mana som før. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er dere sikker på det? For da vil jo hele poenget med at det koster dobbelt så mye mana, bli borte. når du først bruker 600 mana, så får igjenn 300. hva med dersom du stacker 3 stk da..får du igjenn 300 for alle de 3? dvs koster 1800, men du får igjenn 900? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da får du igjen 900 mana ifølge Patch notene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Alt for få Feral-druider i tråden her Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Rart nok finnes det et tonn av dem ingame Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er liksom litt lei av å slå alle i DPS for tiden, mangler litt... å sloss for... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er liksom litt lei av å slå alle i DPS for tiden, mangler litt... å sloss for... Kan fint slå deg i DPS hvis du trenger å bli slått Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, joda. Ble slått i går av en shadowpriest, men det var vel fordi jeg løp rundt med 2k ms... Hva jeg egentlig vil, er litt mer konkurranse ang. DPS og skade. Nå grisebanker jeg guildet mitt og samtlige PuGs jeg har vært i. Gir liksom ikke noe å streve etter noe mer, når jeg banker dem uten noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå