Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Healing Touch-healing som Druide går ann, men det er latterlig tåpelig. Du kan like godt lage deg en discipline-prest eller holy-paladin hvis det er slik du skal heale.

 

Resto-druids har en haug med HoTs for en grunn. Regrowth, Rejuv, Lifebloom, Wildgrowth, etc. Healing Touch har ikke jeg engang på actionbaren når jeg er resto.

 

Så, kjør treeform, dropp Healing Touch.

Lenke til kommentar
Har endelig gjort maly25 questet, og sliter med å velge necklace: http://thottbot.com/i44661 eller http://thottbot.com/i44662? Er hit capped atm, men kan bytte ut noen hit gems i sp gems etc om det er det optimale

 

Haste er bedre enn crit og mp/5 er ubrukelig -> Bruk Wyrmrest Necklace of Power, som er det beste necket for dps-casters i spillet. Bytt ut hit gems og kom deg ned til 263 hit-rating med necket.

 

edit:

Ser at du har valgt allerede, desverre for deg valgte du feil.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Healing Touch-healing som Druide går ann, men det er latterlig tåpelig. Du kan like godt lage deg en discipline-prest eller holy-paladin hvis det er slik du skal heale.

 

Resto-druids har en haug med HoTs for en grunn. Regrowth, Rejuv, Lifebloom, Wildgrowth, etc. Healing Touch har ikke jeg engang på actionbaren når jeg er resto.

 

Så, kjør treeform, dropp Healing Touch.

 

Bruker kun Healing Touch som nøds knapp sammen med nature`s Swiftness

Lenke til kommentar

Før 3.1, var spirit hovedstat til Druider og prester. Dette stacket man til tullete mengder, fordi det gir både spellpower og mana-regen.

 

Etter 3.1 vil jeg tippe at vi stacker like mye spirit som før. Spirit er, tross alt, hovedstat til Holy Priests og Resto druids.

 

Hei, hopp og hurra!

Lenke til kommentar
mp5 er ubrukelig? Wut. Nettopp begynt å spille druid, men akkurat det høres ganske merkelig ut. Spesielt med tanke på manaregen nerfs som kommer!

 

Min kommentar gjaldt balance druids, tror ikke resto druids begynner å grine hvis de har litt mp/5 på gearet. Som balance druid er det å kaste bort item points.

 

Manaregen nerfen vil ikke påvirker dps casters i særlig stor grad ettersom in-combat regen _ikke_ blir nerfet.

Lenke til kommentar
Innervate blir jo nerfet.

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Og hvem i alle dager bruker innervate? :p

Tja, på sartharion med 3d kan det bli knapt med mana!

Sånn ca. den eneste fighten tho' ^^

 

 

Also, 5,5k dps på Patchwerk igår, og det var uten bloodlust på treeants!

 

Fikk Torch of Holy Fire og Pennant Cloak og. :D

Japp, vi cleara alt raid content fra 7-11. :p

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Tja, på sartharion med 3d kan det bli knapt med mana!

Sånn ca. den eneste fighten tho' ^^

 

 

Also, 5,5k dps på Patchwerk igår, og det var uten bloodlust på treeants!

 

Fikk Torch of Holy Fire og Pennant Cloak og. :D

Japp, vi cleara alt raid content fra 7-11. :p

 

Meh, har ikke fått ned Sarth3d enda, siden folk bestemmer seg for å slacke og dø etter 2/3 er nede. Men men, går sikkert ned på søndag, da det er alt vi har igjen å gjøre.

 

Torch og Pennant cloak hadde vært greie oppgraderinger for min del, men torch har droppet for sjelden og det er for mange som vil ha den desverre, så sjansen min er relativt liten.

 

Kjørte selv 5.3k dps på Patch i går, men unnskylder meg med at jeg spilte med 600ms :p

Lenke til kommentar
Innervate blir jo nerfet.

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Og hvem i alle dager bruker innervate? :p

Tja, på sartharion med 3d kan det bli knapt med mana!

Sånn ca. den eneste fighten tho' ^^

 

Hva gjør du da egentlig? Holder Hurricane på Sartharion? Tror aldri jeg er under 50% på Sarth3D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...