Rockna Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du trenger hit i PVE ja. Og første compoen så burde du bruke rip som finish ticker 1200 for meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilken rotation har folket på cat-dps? Og en annen ting, jeg hørte en gang at druids (ihvertfall cat) ikke har behov for +hit i Wotlk? Druider har ikke "rotation". Vi har visse ting som MÅ være oppe å går. 1. Savage Roar. 40% mer AP. 2. Rake. 3. 5cp Rip. 4. Mangle. (hopp over om du har en Trauma-warrior) 5. Shred. Bare begynn å 1 og jobb deg nedover. Du har lyst til at 1, 2, 3 og 4 er oppe og kjører mest mulig. Du trenger hit i PVE ja. Og første compoen så burde du bruke rip som finish ticker 1200 for meg Første combo-finisher bør være Savage Roar, da dette gir deg en skikkelig boost i DPS. Greit nok, det må ikke være en 5-poengers savage roar. Du kan lett ta en 1-poengers Savage Roar, kjøre på med berserk og få opp både 5cp Rip og ny savage roar før den første går ut. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ah, bra, det er mye av det samme som jeg gjør, men jeg får allitd litt variasjon, noe som jeg nå har fått bekreftet er ganske naturlig. Et problem jeg har er at trash mobs går for fort ned for i det hele tatt å få tatt 5 points finishers, merker at jeg har vesentlig mer damage på bosser enn andre i gruppa ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det et problem at trash går fort ned? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For å få gjort mye damage så er det et "problem", men på bosser så fungerer det ganske greit. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Synes at Savage Roar ikke er noe nødvending i PVP, Men bruker det stortsett hele tiden i PVE. Har da over 10k AP raidbuffed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Trash dør fort? Jeg banker trash på to metoder. Enten som offtank i bearform. SWIPE! Eller som DPS i mitt healing-gear. HURRICANE! Så trykker jeg på Numpad 1 eller 2 igjen og er klar til neste gruppe som DPS eller Tank. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet om en god "rotation" for tanking? Snakker 2,3,4 targets. Og event. en macro for dette? Har aldri fått til å lage macros der det er en castsequence, ender bare opp med at det bare blir mangle siden det var det jeg skrev inn først Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 om det er 1-2 targets. Maul + Mangle + Lacerate. 3+ targets. Maul + Swipe. That's it. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva synes dere om å kunne bruke polearms da? Er det noen polearms der ute som er mer spennende enn staffs atm? Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Noen andre restodruid som sliter i pvp? Blir slaktet mot de fleste dps'er. Raitingen i arena holder seg på en stabil 1500 raiting... Ser jeg en rogue i arena, eller møter en 1v1, vet jeg at jeg er død. Samme om man møter en DK/pala/rogue. No chance.. Men tenkt i det siste at jeg kunne ta nye talents. Enten ca 35 i balance, eller 35 i feral. balance gir meg jo nice dmg. Mens feral gir meg cc og tåler mer. Atm er jeg 16/0/resten Noen andre restodroods som sliter? tips? Endret 6. januar 2009 av mroystein Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva synes dere om å kunne bruke polearms da? Er det noen polearms der ute som er mer spennende enn staffs atm? Tvilsomt, alle epic polearms har haste akkurat nå som ikke er særlig optimalt for verken cat dps eller bear tank. Inevitable Defeat virker dog veldig sexy, men det sier Deathknights også. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen andre restodruid som sliter i pvp? Blir slaktet mot de fleste dps'er. Raitingen i arena holder seg på en stabil 1500 raiting... Ser jeg en rogue i arena, eller møter en 1v1, vet jeg at jeg er død. Samme om man møter en DK/pala/rogue. No chance.. Men tenkt i det siste at jeg kunne ta nye talents. Enten ca 35 i balance, eller 35 i feral. balance gir meg jo nice dmg. Mens feral gir meg cc og tåler mer. Atm er jeg 16/0/resten Noen andre restodroods som sliter? tips? Sliter litt, er mye hardere nå en det var i tbc. Jeg er 0/34/resten fordi jeg tror denne speccen fungerer best mot melee classes som knuser druids for tiden. Og feral charge er også veldig bra. Jeg spiller med DK og vi klarer oss helt greit. Står på 1800 rating nå, men vi går mye ned og opp. Jeg tror vi vil merke stor forskjell når vi får mer resileince Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 om det er 1-2 targets. Maul + Mangle + Lacerate.3+ targets. Maul + Swipe. That's it. Ja, men hvordan vil da den se ut? Macroen altså har laget en: "/castsequnce, /cast mangle, /cast swipe". Men det som skjer er at den kun kaster mangle, ettersom det var det jeg typet inn først >< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hvorfor brukte macroer til alt? Putt knappene på 1, 2 og 3, så trykker du på de tre tastene. Endret 7. januar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 om det er 1-2 targets. Maul + Mangle + Lacerate.3+ targets. Maul + Swipe. That's it. Ja, men hvordan vil da den se ut? Macroen altså har laget en: "/castsequnce, /cast mangle, /cast swipe". Men det som skjer er at den kun kaster mangle, ettersom det var det jeg typet inn først >< En castsequencemacro ser for eksempel slik ut: /castsequence reset=6 Mangle, Swipe, Swipe, Swipe, Swipe, Mangle, Skillnavn1, Skillnavn2, Skillnavn3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den makroen der vil kræsje da, siden du har CD etter en mangle. /castsequence reset=5 Mangle, Swipe, Swipe, Swipe, Swipe Ville kanskje fungert bedre? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Survival of the Fittest: This talent now grants 22/44/66% bonus armor in Bear Form and Dire Bear Form in addition to all of its previous effects. Kos Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp, samtidig som armor fra ringer, trinkets, amuletter og våpen blir fjernet, samt ekstra armor på cloak også fjernes. Base armor på cloaks, samt resten av utstyret gir fortsatt samme utligning på armor som tidligere, pluss denne nye. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva er hitcappen på Moonkin nå ? Og hva er best å få mest av crit, eller haste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå