brage_sk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Takker for svar. Vi klarte Maexxna på første forsøk med meg som healer. Hadde omtrent 25% mana igjen uten å bruke innervate, jeg var den eneste som healte tanken. Lurer bare på de andre bossene.. Skylder kanskje trinkten som gir meg 180 +spirit etter 10 resto spells casted! Lenke til kommentar
keZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) noen som vet om ett bra balance raid spec? tenkt litt på noe sånt som dette? http://www.wowhead.com/?talent=0EG0uickIdhVhohZbxcub crap kom jo ikke noe opp på linken:S edit : sånn Endret 4. desember 2008 av keZ Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ta poenga fra genesis og putt fullt i Celestial Focus og max ut imp. insect swarm. Insect swarm dotten er dritt uansett. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Trenger en kjapp link til et godt Resto spec for raiding. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ikke så vanskelig å lage et selv, gitt. Men ok: Mitt Resto-spec Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mitt spec for raiding nå: http://www.wowhead.com/?talent=0VG0zZZfVIufuxiuV0st Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet om en god feral lvling spec fra 70-80? Er vanskelig å velge med de nye talentsene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet om en god feral lvling spec fra 70-80?Er vanskelig å velge med de nye talentsene Level 71 level 80 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Trenger en healingspec for level 70. Planlegger å levle min druid i instancer når den har full Rested bonus. Noen forbedringer på denne? http://www.wowhead.com/?talent=0VhZZfVhu0uxVuVhst Det står vel da i hovedsak mellom Wild Growth og Nature's Splendor (kan jo få begge fra 71 av) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Wildt Growth er veldig kjekt å ha i 5 mans har jeg funnet ut, mye mer effektiv enn 5x Reju/LB hvis du bruker den riktig. Bruk det speccet du linker til der, fyll så ned til Natures Splendor ettersom du lever for så å fylle på enda mer i Resto når du har kommet såpass langt. Endret 6. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Wildt Growth er veldig kjekt å ha i 5 mans har jeg funnet ut, mye mer effektiv enn 5x Reju/LB hvis du bruker den riktig. Bruk det speccet du linker til der, fyll så ned til Natures Splendor ettersom du lever for så å fylle på enda mer i Resto når du har kommet såpass langt. Kung! Takker! Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei. Har tenkt til å lvle opp druiden min snart og lurte på hvordan en god pvp specc ville se ut? Lagde en template, men lurer på om jeg har vært gammeldags og om det kanskje ikke var verdt å legge så mye i feral for å få feral charge. Check it out og gi meg en liten respons. Template Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg tror noe sånt blir ett bra arena spec: http://www.wowhead.com/?talent=0EG0u0I0hdZZfAIh0ux0zA Endret 9. desember 2008 av Glutar Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eg og ein kompis starta kvar sin druid no, der me satsar på å køyre masse instance oppover, sidan me no har healer og tank. Men sjølvsagt, ein del questar også. Er det nokon som kan linka eit greitt leveling specc fra 10-70/80? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Eg og ein kompis starta kvar sin druid no, der me satsar på å køyre masse instance oppover, sidan me no har healer og tank. Men sjølvsagt, ein del questar også. Er det nokon som kan linka eit greitt leveling specc fra 10-70/80? Det er ganske enkelt å lage et skikkelig levelingspec for to druider. Som tank/DPS: Dette. Begynn med 5 poeng i Resto, og fortsett så i Feral. Som Healer: Dette. Begynn i Balance, før du fortsetter i Resto. Dette ender ikke opp med noe optimalt Raid-spec, men er greit for levling. Det har blitt lenket til mange ypperlige raid-specs, så det er ikke så viktig å skrive opp. Endret 11. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Inteldude19 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vil si dette er en av de beste resto spec'ene imo Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå