Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Takker for svar. Vi klarte Maexxna på første forsøk med meg som healer. Hadde omtrent 25% mana igjen uten å bruke innervate, jeg var den eneste som healte tanken.

Lurer bare på de andre bossene.. ;)

Skylder kanskje trinkten som gir meg 180 +spirit etter 10 resto spells casted! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wildt Growth er veldig kjekt å ha i 5 mans har jeg funnet ut, mye mer effektiv enn 5x Reju/LB hvis du bruker den riktig. Bruk det speccet du linker til der, fyll så ned til Natures Splendor ettersom du lever for så å fylle på enda mer i Resto når du har kommet såpass langt.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Wildt Growth er veldig kjekt å ha i 5 mans har jeg funnet ut, mye mer effektiv enn 5x Reju/LB hvis du bruker den riktig. Bruk det speccet du linker til der, fyll så ned til Natures Splendor ettersom du lever for så å fylle på enda mer i Resto når du har kommet såpass langt.

Kung!

Takker!

Lenke til kommentar

Hei. Har tenkt til å lvle opp druiden min snart og lurte på hvordan en god pvp specc ville se ut?

Lagde en template, men lurer på om jeg har vært gammeldags og om det kanskje ikke var verdt å legge så mye i feral for å få feral charge. Check it out og gi meg en liten respons.

Template

Lenke til kommentar
Eg og ein kompis starta kvar sin druid no, der me satsar på å køyre masse instance oppover, sidan me no har healer og tank. Men sjølvsagt, ein del questar også.

Er det nokon som kan linka eit greitt leveling specc fra 10-70/80? :)

Det er ganske enkelt å lage et skikkelig levelingspec for to druider.

Som tank/DPS: Dette. Begynn med 5 poeng i Resto, og fortsett så i Feral.

Som Healer: Dette. Begynn i Balance, før du fortsetter i Resto.

Dette ender ikke opp med noe optimalt Raid-spec, men er greit for levling. Det har blitt lenket til mange ypperlige raid-specs, så det er ikke så viktig å skrive opp.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...