DisplayName123 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Det er feral gear til pvp. Edit: Dragonhide. Endret 16. september 2008 av Inxs Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 står å ser på armor quartermaster eller hva hun heter, horde side. eneste gear som har agi på seg , gir spell dmg healing ++ istedet for feral skills ++? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er feral gear til pvp. Edit: Dragonhide. må vel kjøpes med arena points dem? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, s1 og s2, som du kan kjøpe for honor points, har litt +healing i stedet for crit rating som s3 og s4 har. Det er like fullt feral gear. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan vil dere andre healing druids gjøre med gear før wotlk? Samle feral gear eller satse på å komme i gruppe hele veien? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan vil dere andre healing druids gjøre med gear før wotlk? Samle feral gear eller satse på å komme i gruppe hele veien? Ehe, vist jeg skulle spilt i wotlk. Så tror jeg at jeg bare hadde specca Balance å gått med det healing gearet jeg har. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg kommer til specce balance regner jeg med. Gearet vil jo blui mer eller mindre likt for oomkins og resto når vi får spellpower Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg kommer til specce balance regner jeg med.Gearet vil jo blui mer eller mindre likt for oomkins og resto når vi får spellpower Tenker akkurat samme tanken Feral speccen er jo, unnskyld uttrykket, buttrapa sånn som det er nå. (for PvP that is) Tror jeg kommer til å samle opp moonkin gear egentlig, siden det har crit, noe som er et must for moonkins (kommer til å spille full balance ganske så mye) og det vil hjelpe til å holde living seed oppe på targets hvis jeg er resto. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spellpower bytter jo bare ut Damage and Healing. Vil fremdeles være regne healing gear etter hva jeg har skjønt hvertfall... Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spellpower bytter jo bare ut Damage and Healing. Vil fremdeles være regne healing gear etter hva jeg har skjønt hvertfall... Vel, heldigvis har du skjønt feil. Healing Set PvP Balance Set PvP Som du ser er den eneste tingen som skiller gearene spirit og crit rating. Moonkins får masse crit! woho! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Så.. Nå kan man egentlig heale i alle gears? i både dmg og heal gear, egentlig..? Endret 17. september 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, egentlig. Det vil være andre stats som definerer om det er DPS- eller heal-item. Healingspells vil utnytte spellpower omtrent 3x bedre enn damagespells. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, egentlig. Det vil være andre stats som definerer om det er DPS- eller heal-item. Healingspells vil utnytte spellpower omtrent 3x bedre enn damagespells. Noe som gjør moonkin i ganske så sykt både på healing og dps Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I tillegg til det er jo også hit (mulig til å oppnå 100% hit også) og crit smeltet sammen, som gjør at enhver hybridklasse vil få enda mer utility. Du vil få elemental-shamaner som treffer mobs de denger og critter i hytt og gevær, enhancementshamaner vil få inn hver Earth Shock/Wind Shock, osv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hit og crit smeltet sammen? Hvor? Hæ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mente kanskje at hit og crit funker på både spells og melee Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Men det gjelder velbare critrating og hit rating? Crit som du får fra agility f.eks gjelder vel fremdeles bare melee? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja. Crit = Melee- & Spellcrit Agi = Meleecrit Intellect = Spellcrit Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Betyr dette: Druids and Shaman can now use items while shapeshifted. At wepon dmg og sånn vil ha en betydning for feraldruid eller at enchants som Mongoose og sånn vil fungere i shapeshift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå