Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Men det er jo minimalt når du har så lite spirit.

En druid i fullt pvp gear uten spirit gems/enchants har vel rundt 150 spirit. Med 3/3 Living Spirit vil du da få 22,5 ekstra spirit. Altså så lite at mange ikke synes det er verdt 3 poeng.

Edit: Vil jeg tro. Er ikke resto.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Alle Resto druids der ute. i 8/11/42 Speccen, er det ikke bedre å maxxe Living spirit enn Improved Regrowth ?

3/3 living spirit, 11 heal 5 spirit gems i røde og blå sockets = ) Skaff staffen fra HC MgT med 3x 10 spirit gems og 20 spirit enchant, swap for innervate og når du drikker.

Lenke til kommentar

Da mener du vel Restoration treet. Du skal være klar over at det vil gå tregt å levle hvis du legger alle poengene inn her. Jeg vil anbefale å putte alle poengene inn i Feral treet mens du levler(og noen etterhvert i Resto).

Når du når lvl70 kan du kjøre på med en Resto spec, det er en spec som passer best for å gjøre ting i grupper(instancer og Raid). Eventuellt å gjøre pvp.

Går og an å specce resto litt før lvl70 hvis du gjør mye instancer, men ikke anbefalt mens man levler. Hvis du plukker opp en del healinggear mens du levler så kan du fint være healer i instancene fram til lvl70.

Lenke til kommentar

Siden du sier du levler sammens med en Warrior så kan det jo være lurt å specce Balance.

Da plukker du jo opp gear som er kurante til å heale med for når dere gjør instancer. Regner med at han tanker og du healer da, og det blir da veldig lett for dere å skaffe gruppe fordi Tank/Healer er vanskeligst å skaffe.

Grunnen til at du bør være Balance spec selv om dere er to er at dere dreper mobs hurtigere og vil da levle raskere.

Hvis du hadde levlet for det meste alene ville jeg anbefalt Feral fordi det blir noen drikke pauser som Balance mens Feral har lite nede tid.

Jeg har selv en lvl70 Balance druid med 980 Spelldamage, de gangene jeg har vært i Karazahn har jeg vært nr 2 på DPS hver gang. I Heroics er jeg ofte nr 1 DPS.

Moonkin ftw.

Jeg levlet som feral, og når jeg ble lvl70 så gearet jeg opp bedre tanking gear og begynnte å tanke Heroics. Gikk etterhvert lei av og tanke og speccet Balance.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Anbefaler deg også å specce Balance. Det som Wowaddict sier er veldig god og rett informasjon, du får med deg en del gear som du kan bruke til Resto seinere.

Ikke noe i veien om du speccer Resto, det vil bare ta lengre tid å levle opp.

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...