elf_man Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 er ikke du som har palaen ved navn psilocybe på sylvanas nå?Likte guildnavnet <Svett, sint og Singel> Hmmmm.. Et guild med bare svette, sinte og single personer? Må da være forferdelig mye knuffing internt i det guildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Svett, sint og singel er vel bare den norske oversettelsen av Nerdrage Endret 16. juli 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...831&sid=1#1 Fikk ikke sove xD Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er feraldruid og ønsker tanking og DPS-gear slik at jeg kan bli med i Heroic's. Hvilke stats burde jeg ha, og hvilken instancer burde jeg velge for å geare meg opp? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er feraldruid og ønsker tanking og DPS-gear slik at jeg kan bli med i Heroic's. Hvilke stats burde jeg ha, og hvilken instancer burde jeg velge for å geare meg opp? afaik er clefthoof settet fortsatt genialt til en ny dinged 70 som skal ha tankgear. ellers vet jeg ikke :< Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal ikke gladiator gearet funke for feral tanks? resilience gir crit immunity, så socketer du for dodge og stam? Ettersom du ikke får block og parry av defense så er det vel ikke så bra for druids(?) Kan like gjerne gå crit-immune ved resi og gå avoidance/hp resten. Lenke til kommentar
Woeful Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 PvP gear fungerer fint for å nå crit immunity. Men er usikker på om det er nok armor på det. Clefthoof-settet fungerer ypperlig da det har mye stamina og armor, og defense også gir dodge. Prøv også å få tak i Badge of Tenacity (litt usikker på navnet), og Stylin Purple Hat er en god start. Ringer med armor på er også meget bra. Om du er leatherworker, prøv å få tak i recipe til Boots of Natural Grace. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skaff deg ringer med armor ja, utrolig bra! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Pvp gearet for druid har ganske bra armor faktisk, pluss at det er masse stamina og en god del agi som gir dodge. Så du kan absolutt bruke pvp gear som tankgear. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Til en viss grad, ja. PvE-settene har mer armor enn PvP-gearet (litt usikker på hvor stor forskjellen er nå i S4), og man må etterhvert ha PvE-settene for å nå armor-cap. Vil tro man klarer seg gjennom Karazhan og Gruul's Lair med 5/5 Merciless og PvE-gear i de andre slottene som Feral-tank. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Absolutt. Og selv når jeg tanka som offtank i ssc og tk brukte jeg s3 chest og skuldre og vindicator belt. Funka fett det =) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen generelle pvp-tips til meg som er relativt ny til feral pvp? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Respecc er vel første tipset. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ved mindre du har skillza til Chrille så respecc. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Om det er resto som er mainstream, og overlegen pvp spec, bryr meg midt i anus. Jeg skal ha det morro når jeg spiller, og det har jeg som feral. Driver stort sett bare med bg og casual arena spilling nå for tiden likevel, og har ingen planer om å nå høy rating med den. Endret 27. juli 2008 av Inxs Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan du klarer å ha det moro med den tilstanden Feral sin hitbox er i for øyeblikket skjønner ikke jeg, men hvis du absolutt vil, så antar jeg at ingen kan stoppe deg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noen generelle pvp-tips til meg som er relativt ny til feral pvp? Bear Form = VS Leather > Plate users Catform = VS Cloth (Casters) det eneste jeg kommer på nå som er ganske nødvendig Lenke til kommentar
squonk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen generelle pvp-tips til meg som er relativt ny til feral pvp? Ikke bry deg om alle som sier at du må specce Resto. Ja, det er bedre, men personlig synes jeg det blir kjedelig. Feral kan være kjempegøy i PvP og Feraldruids er knallgode 1vs1. Lær deg hvilke forms som skal brukes til enhver tid og ikke vær redd for å bytte mye. Bruker selv mye cyclone også, enten det er for å fjerne en healer, men også i 1vs1 for å regaine kontroll og kanskje slenge på noen HoTs. Start alle matcher fra stealth med en Pounce (duh..), med unntak av Mage (som bare vil blinke) En veltimet Feralcharge, Bash eller Maim er ofte det som gjør at du vinner. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Takk for endelig et par konstruktive svar. Det er også en liten ting jeg lurer litt på, generelt er agility > strength, ikke sant? Lenke til kommentar
squonk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Agi er veien å gå, ja. Kommer deg lett opp i rundt 35% critchance^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå