Jøtul Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 har nå respeccet til moonkin (balance). var feral før, så har mest feralgear, har 4/5 gladiator, resten levle gear. ble ikke sååå imponert over moonkin, hadde vel en crit på 1820 (kun 250 spelldamage). hva anbefaler dere andre? feral eller balance? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eh.. balance om du har gear til det, feral om du har gear til det. +250dmg er noe man rusler rundt med på level 35-40 eller deromkring, så det er gjerne ikke så rart du ikke er imponert. Fortsett med feral og tank et par instancer hvor du stjeler +dmg-gear om folk ikke trenger det. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ja, skjønner det. men er jo ny season på pvp, og det var det jeg spilte som feral, så fortsetter å skaffe meg balance pvp gear tror jeg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vil nok anbefale deg å kjøre feral til du har mer enn 250 spelldamage. Si 5-700? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Stronglifts 5x5 skal skjekkes ut forresten! Min druid er over halvveis til 69 nå! Drar vel snart til Netherstorm! Regner med at jeg fortsetter den fantastiske feral-speccen min! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Til dere litt mere erfarte druid eiere. Ser etter en passende levling build for druid. Så, om noen kunne sette det opp for meg. Hadde det vært fint. Og en healing build til å starte med, for.eks når j skal heale i Outland. Ty. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror nok feral blir speccen min i wotlk, ser ut til at ferals blir decent i PvP ihvertfall hvis alpha talents holder seg noenlunde. Kidney shot, crippling wounds (stacker til 5, 10% slow for hver stack), feral charge i cat (tenk shs), berserk (immune til cc, -50% energy cost i 15 sec). Håper at alle DK'ene gir overflod av tanks så ferals blir akseptert som DPS. Offtanket / DPSet i kara her om dagen, rogues ble whiny når jeg ville rolle på DPS loot, roguen som ble mest forbanna lå 250 DPS under meg på nightbane..jaja. Prøvde å forklare dem at feral er et tank / dps spec, ikke et tank spec og at jeg DPSer mer enn jeg tanker som oftest i 10 man. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vil nok anbefale deg å kjøre feral til du har mer enn 250 spelldamage. Si 5-700? Ville sagt 9-1000, det faar man lett med litt innsats. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Startet med wow igjen nå og har begynt med en druid. Tror jeg skal kjøre feral til level 60'ish også kjøre healing til 70. Innspill? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Feral til 70 og så respec. Evt. finn deg en melee-dps som du kan queste med. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Feral til 70 og så respec. Evt. finn deg en melee-dps som du kan queste med. Har en Warlock venn som driver å levler, og 70 rogue & 70 hunter som kan hjelpe. Hvis de gidder da.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om du skal gå resto på 60, er det gjerne det greieste med en 2h-warrior som multipuller og cleaver/whirlwinder seg gjennom det meste. Affliction-warlock gjør også nytten. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hm, tror jeg går feral til 70 da. Høres best ut Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Husk å samle healing gear på veien fra 60-70, hvis ikke står du på bar bakke når du dinger 70. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eh.. balance om du har gear til det, feral om du har gear til det. +250dmg er noe man rusler rundt med på level 35-40 eller deromkring, så det er gjerne ikke så rart du ikke er imponert. Fortsett med feral og tank et par instancer hvor du stjeler +dmg-gear om folk ikke trenger det. 250 spelldmg på lvl 35-40??? Hva slags sopp er det du spiser da? Hadde ikke engang 250 +heal når jeg dinget 60.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Staff of Jordan med +40dmg, Red mageweave leggings med spellthread, +36dmg-hatt fra engineering, dreamweave chest og gloves med enchant, jc-ringer og neck.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Staff of Jordan med +40dmg, Red mageweave leggings med spellthread, +36dmg-hatt fra engineering, dreamweave chest og gloves med enchant, jc-ringer og neck.. Men så har jo du alltid vært litt vill da Psilo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nja, vil ikke si at det er særlig kreisi å bruke penger på å gjøre levlingen så kjapp og underholdende som mulig. Bruker du et par hundre gull på å twinke fra 1-58, kommer du deg fortere til 70 og kan tjene pengene tilbake på dailies. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er griselett å tjene penger etter TBC. En som levler opp kan nesten twinke seg selv. Min lvl22 priest som er miner/JC har 66G og har tjent alt selv uten å gjøre noe spesielt, så man kan som regel fint ta seg råd til godt gear/enchants. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nja, vil ikke si at det er særlig kreisi å bruke penger på å gjøre levlingen så kjapp og underholdende som mulig. Bruker du et par hundre gull på å twinke fra 1-58, kommer du deg fortere til 70 og kan tjene pengene tilbake på dailies. er ikke du som har palaen ved navn psilocybe på sylvanas nå? Likte guildnavnet <Svett, sint og Singel> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå