Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

har nå respeccet til moonkin (balance). var feral før, så har mest feralgear, har 4/5 gladiator, resten levle gear. ble ikke sååå imponert over moonkin, hadde vel en crit på 1820 (kun 250 spelldamage). hva anbefaler dere andre? feral eller balance? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere litt mere erfarte druid eiere.

Ser etter en passende levling build for druid. Så, om noen kunne sette det opp for meg. Hadde det vært fint. Og en healing build til å starte med, for.eks når j skal heale i Outland.

Ty.

Lenke til kommentar

Tror nok feral blir speccen min i wotlk, ser ut til at ferals blir decent i PvP ihvertfall hvis alpha talents holder seg noenlunde. Kidney shot, crippling wounds (stacker til 5, 10% slow for hver stack), feral charge i cat (tenk shs), berserk (immune til cc, -50% energy cost i 15 sec).

Håper at alle DK'ene gir overflod av tanks så ferals blir akseptert som DPS. Offtanket / DPSet i kara her om dagen, rogues ble whiny når jeg ville rolle på DPS loot, roguen som ble mest forbanna lå 250 DPS under meg på nightbane..jaja. Prøvde å forklare dem at feral er et tank / dps spec, ikke et tank spec og at jeg DPSer mer enn jeg tanker som oftest i 10 man.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Eh.. balance om du har gear til det, feral om du har gear til det. +250dmg er noe man rusler rundt med på level 35-40 eller deromkring, så det er gjerne ikke så rart du ikke er imponert. Fortsett med feral og tank et par instancer hvor du stjeler +dmg-gear om folk ikke trenger det.

250 spelldmg på lvl 35-40??? Hva slags sopp er det du spiser da? Hadde ikke engang 250 +heal når jeg dinget 60..

Lenke til kommentar

Det er griselett å tjene penger etter TBC. En som levler opp kan nesten twinke seg selv. Min lvl22 priest som er miner/JC har 66G og har tjent alt selv uten å gjøre noe spesielt, så man kan som regel fint ta seg råd til godt gear/enchants.

Lenke til kommentar
Nja, vil ikke si at det er særlig kreisi å bruke penger på å gjøre levlingen så kjapp og underholdende som mulig. Bruker du et par hundre gull på å twinke fra 1-58, kommer du deg fortere til 70 og kan tjene pengene tilbake på dailies. :)

er ikke du som har palaen ved navn psilocybe på sylvanas nå?

Likte guildnavnet <Svett, sint og Singel>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...