Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har solo healet kara?

åssen stats burde man ha for å kunne gjøre det. selv har jeg 2100 healing bonus, men har ikke testa det enda.

 

Spørs vel mer på nivået på resten av gruppen din, men med setupet 1 tank, 8 DPS og 1 healer vil alt dø svært, svært fort.Tror ikke du skal ha store problemer hvis resten av gruppen er på ditt gear nivå. Kara blitt 5 mannet med setupen 1 tank, 3 DPS og 1 healer i T6 gear, 5 ekstra DPS skulle nok gjøre det ganske mye enklere = )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har solohealet iallefall attumen, moroes, prince, nightbane og curator. Riktignok med en backuphealer i gruppa som failsafe, men som gjorde dps under disse kampene.

 

2150 healing, 830 spirit og 1050 mp/5 while not casting, 450 while casting, alt raidbuffet. (Kings, Motw, wisdom, int, spirit + healing power, draenic wisdom, mana oil, golden fish sticks)

 

Tanken hadde vel en del t5, ZA og badge gear.

 

Jeg har T5, hyjal/litt BT gear pluss ringer og cloak fra karazhan.

 

 

edit: Og jeg har tanket en fase under netherspite på grunn av at tanken dreit seg ut, og jeg var den eneste som kunne gjøre det "on the fly" :p

Kudos til presten som healte meg, jeg tok vel 9k crits, tror jeg. :p

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Knofle på Balnazzar

 

Armory er så bedriten i firefox, så den får du finne selv. :p

 

edit: Jeg er vel PvPspec der, men jeg har ikke noe pvp gear (PvE 4 lyfe man!!11one), så det er vel mesteparten PvE gear på likevel. :p

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Knofle på Balnazzar

 

Armory er så bedriten i firefox, så den får du finne selv. :p

 

edit: Jeg er vel PvPspec der, men jeg har ikke noe pvp gear (PvE 4 lyfe man!!11one), så det er vel mesteparten PvE gear på likevel. :p

 

Nice. :)

 

Tør jeg spørre hvorfor du gidder å PvPe når du har gear til å kunne gå BT/MH? :p

 

 

14-åringer i arena < Illidan

Lenke til kommentar
Nice. :)

 

Tør jeg spørre hvorfor du gidder å PvPe når du har gear til å kunne gå BT/MH? :p

 

 

14-åringer i arena < Illidan

Forandring fryder, jeg har PVEa i 2.5 år nå, og er rett og slett dritlei, før dette har jeg så og si ikke rørt pvp, men nå gjør jeg ikke annet :o

Lenke til kommentar
Knofle på Balnazzar

 

Armory er så bedriten i firefox, så den får du finne selv. :p

 

edit: Jeg er vel PvPspec der, men jeg har ikke noe pvp gear (PvE 4 lyfe man!!11one), så det er vel mesteparten PvE gear på likevel. :p

 

Nice. :)

 

Tør jeg spørre hvorfor du gidder å PvPe når du har gear til å kunne gå BT/MH? :p

 

 

14-åringer i arena < Illidan

Vel, jeg vil ikke si at to dager i arena siden.... Ja, 6-7 måneder siden er voldsomt "å PvPe". :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er erfaringene deres når det kommer til å få bli med i raid, heroics, arenateam osv. som Moonkin?

 

Går ganske greit for min del på raid (gruul,kara, mag,za) og heroics. Nå har jeg ganske bra gear etter hvert, så man sliter nok litt mer hvis det ikke står så bra til liksom. Man må nesten ha bedre gear enn de andre for å bli tatt med til tider (utenom ZA bear runs, hvor jeg har kommet med relativt enkelt).

Lenke til kommentar
Hvordan er erfaringene deres når det kommer til å få bli med i raid, heroics, arenateam osv. som Moonkin?

 

Tar gjerne med en moomkin i HC. Jeg starter alltid gruppen selv (tank) og ser etter rogue, mage, random dps (gjerne fury warr, ele/enhance shammy, moonkin, ret pala eller feral druid) og healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...