Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter jeg rerollet tank har jeg innsett hvor latterlig mange dårlige DPSere det finnes. Hunters som starter full nuke i det sekundet du puller. At ingen skjønner at TPSen min blir myye lavere om jeg må løpe rundt og samle mobs med 0 rage helt fra starten av et pull er ufattelig. Og minst halvparten av hunterene har growl på autocast.

 

Har begynt å gå catform med en gang noen av DPSene viser tendens til å ha lyst til å tanke, og lar dem gjøre det. Som oftest lærer de. De fleste virker å tro at en tank har en knapp som man trykke på og så har man all aggro på alle targets.

Lenke til kommentar
Etter jeg rerollet tank har jeg innsett hvor latterlig mange dårlige DPSere det finnes. Hunters som starter full nuke i det sekundet du puller. At ingen skjønner at TPSen min blir myye lavere om jeg må løpe rundt og samle mobs med 0 rage helt fra starten av et pull er ufattelig. Og minst halvparten av hunterene har growl på autocast.

 

Har begynt å gå catform med en gang noen av DPSene viser tendens til å ha lyst til å tanke, og lar dem gjøre det. Som oftest lærer de. De fleste virker å tro at en tank har en knapp som man trykke på og så har man all aggro på alle targets.

Challenging Roar anyone. Ja faktisk, den gir deg aggro på alle targets.

 

Uansett, som druid har jeg ikke problemer med threath what so ever, fra start holder jeg 6-700 stabile tps i 5 mans og rundt 1000 i kara.

Lenke til kommentar
Etter jeg rerollet tank har jeg innsett hvor latterlig mange dårlige DPSere det finnes. Hunters som starter full nuke i det sekundet du puller. At ingen skjønner at TPSen min blir myye lavere om jeg må løpe rundt og samle mobs med 0 rage helt fra starten av et pull er ufattelig. Og minst halvparten av hunterene har growl på autocast.

 

Har begynt å gå catform med en gang noen av DPSene viser tendens til å ha lyst til å tanke, og lar dem gjøre det. Som oftest lærer de. De fleste virker å tro at en tank har en knapp som man trykke på og så har man all aggro på alle targets.

Challenging Roar anyone. Ja faktisk, den gir deg aggro på alle targets.

 

Uansett, som druid har jeg ikke problemer med threath what so ever, fra start holder jeg 6-700 stabile tps i 5 mans og rundt 1000 i kara.

 

10 min CD, 6 sek. Ja druids har best single target TPS av alle tanks. Hjelper derimot fint lite hvis ikke DPS klarer å nuke samme target. Du klarer ikke 7-800 TPS på 2-3 targets.

Lenke til kommentar
Etter jeg rerollet tank har jeg innsett hvor latterlig mange dårlige DPSere det finnes. Hunters som starter full nuke i det sekundet du puller. At ingen skjønner at TPSen min blir myye lavere om jeg må løpe rundt og samle mobs med 0 rage helt fra starten av et pull er ufattelig. Og minst halvparten av hunterene har growl på autocast.

 

Har begynt å gå catform med en gang noen av DPSene viser tendens til å ha lyst til å tanke, og lar dem gjøre det. Som oftest lærer de. De fleste virker å tro at en tank har en knapp som man trykke på og så har man all aggro på alle targets.

Challenging Roar anyone. Ja faktisk, den gir deg aggro på alle targets.

 

Uansett, som druid har jeg ikke problemer med threath what so ever, fra start holder jeg 6-700 stabile tps i 5 mans og rundt 1000 i kara.

 

10 min CD, 6 sek. Ja druids har best single target TPS av alle tanks. Hjelper derimot fint lite hvis ikke DPS klarer å nuke samme target. Du klarer ikke 7-800 TPS på 2-3 targets.

Sett opp raidikoner og ta ledelsen. Når jeg kjører 5 mans er det jeg som bestemmer, andre holder kjeft og gjør som jeg ber dem om.

Lenke til kommentar
Etter jeg rerollet tank har jeg innsett hvor latterlig mange dårlige DPSere det finnes. Hunters som starter full nuke i det sekundet du puller. At ingen skjønner at TPSen min blir myye lavere om jeg må løpe rundt og samle mobs med 0 rage helt fra starten av et pull er ufattelig. Og minst halvparten av hunterene har growl på autocast.

 

Har begynt å gå catform med en gang noen av DPSene viser tendens til å ha lyst til å tanke, og lar dem gjøre det. Som oftest lærer de. De fleste virker å tro at en tank har en knapp som man trykke på og så har man all aggro på alle targets.

 

Jeg undrer på hvilken level du er på? Kjenner meg ikke igjen i noe av det..

Lenke til kommentar
11k HP UB og såvidt ikke critimmune = Morsomt å se tanken gå fra 100% til 0 i Prince p2 eller Nightbane? Men så er det vel en forskjell på om en ønsker seg et 6 timers kara run eller 2 og en halv.

 

Hvis man er i Kara for aller første gang med en gruppe på samme nivå downer man som regel ikke Prince første kvelden. Når folk spør hvilke stats de trenger for å starte Kara spør de hvilke stats de trenger for de første bossene, vil de vite hva de trenger for å cleare Kara går jeg utifra at de spør om det.

 

Virker som en del her krever at man skal ha stats til å drepe endbosser, før man i det hele tatt får stikke hodet innenfor instancen, og det er bare tull. De fleste raid instances er bygd opp slik at man får mye av gearet man trenger for å drepe endbossen, ved å gjøre de tidligere bossene, og Kara er ikke noe unntak, selv om det bare er en 10-manns.

Lenke til kommentar

Cat is for kill stuff, lol!

 

Finner man egentlig cat druids som raider tier 6? Og da mener jeg ikke som offtank men som pur dps. Dritkult når folk får det til å fungere med offspecs. Kan huske det var en retribution paladin som var med på world 8th Illidan kill eller noe sånnt.

Lenke til kommentar
Cat is for kill stuff, lol!

 

Finner man egentlig cat druids som raider tier 6? Og da mener jeg ikke som offtank men som pur dps. Dritkult når folk får det til å fungere med offspecs. Kan huske det var en retribution paladin som var med på world 8th Illidan kill eller noe sånnt.

Tror ikke så mange tar med feral druids som pure dps men enhance\elemental shamans, retridins og spriests er jo brukt i lange tider nå :)

 

edit: må ikke glemme protpalas og dps warriors(tho, warriors har alltid vært der).

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Tror ikke så mange tar med feral druids som pure dps men enhance\elemental shamans, retridins og spriests er jo brukt i lange tider nå :)

 

edit: må ikke glemme protpalas og dps warriors(tho, warriors har alltid vært der).

 

 

Er jo til og med en del balance druids i sunwell, så det har bedret seg i forhold til hvordan det var med off-specs før TBC.

Lenke til kommentar
Offtanking i Kara, lol.

 

---

 

Paladin tank fjerner alt behov for offtanking. Jeg tanker glatt 2-3 adds + moroes mens dps bare dreper den siste, uten tank.

Og hva gjør du når Moroes gouger deg?

edit: Det er null stress å holde aggro på alle addsa, men når all dps er fokusert på adds er det healers som er på 2. plass på aggro.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...