Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Ville hatt rundt 1200+ for å starte i Kara, helst mer. Og så mye manaregen som mulig. Soloheale HC MGT krever nok like mye som Kara, om ikke mer, om du går med PUG.

 

Hvorfor det? Veiledende på første del av Kara er 900 heal+ på druide, og er resten av gruppa sterk kan du starte på 700+.

 

Fordi tenk vis alle går med 900+healing ca?

Jeg synes at vis du skal gå Raid som kara bør du hvertfall ha nesten full dungensett

det vil si en 100+ hit rating på melee dps som trenger dette ^^ og 1100-1200+healing og en 12000-13000+tank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Druide trenger mindre heal+ enn andre healers, og start stats for kara ligger på 900 for druid, 1k for prest og shammy, og pallies er de eneste som trenger noe i nærheten av 1200. Har ikke hatt noe problemer med grupper hvor alle helerne ligger på dette, opp tilogmed Curator. Etter Curator trenger man det gearet man vanligvis får ved å gjøre første bossene i ett par uker.

 

En druide med 1600 heal+ kan fint gjøre Gruul så det er på ingen måte nødvendig i Kara. Trenger man mere enn dette i Kara er det fordi man er dårlig til å spille.

 

At man kan få tak i bedre gear utenom Kara er uvesentlig, Kara er lettere enn de fleste heroics, og det er ingen grunn til å ikke begynne med Kara med en gang man ligger på 900 heal+ og har geared i de fleste instances på normal.

 

Ser også at du nevner pvp gear lenger oppe i tråden, og det meste av pvp gear er ett dårlig alternativ for druide, pga mangel på spirit, selv om det kan ha høyere heal+. Har du greid å få 1600 heal+ pre-kara, uten pvp gear, vil jeg gjerne se en armory link/gear liste.

 

Du vet at Druid er den klassen som tjener mest på å stacke +heal?

 

Og angående spirit så trenger du ikke noe særlig mer enn 400 ubuffa.

Heller MP5 enn spirit så PvP gear er helt greit så lenge du har litt spirit. Så lenge du har PvE belt, boots, bracers og cloak, så er det bare å peise på med gladiator settet.

Endret av Baghera
Lenke til kommentar

Når vi kjørte karazhan hadde samtlige healers max 1200+healing, dette var med tanks som såvidt\akkurat ikke var critimmune og hadde rundt 11k hp, for det meste i pre tbc gear på hele raidgroupen. Nå er instancen blitt nerfed så kan ikke se problemet om man går dit nå med 900+healing.

Lenke til kommentar
Druide trenger mindre heal+ enn andre healers, og start stats for kara ligger på 900 for druid, 1k for prest og shammy, og pallies er de eneste som trenger noe i nærheten av 1200. Har ikke hatt noe problemer med grupper hvor alle helerne ligger på dette, opp tilogmed Curator. Etter Curator trenger man det gearet man vanligvis får ved å gjøre første bossene i ett par uker.

 

En druide med 1600 heal+ kan fint gjøre Gruul så det er på ingen måte nødvendig i Kara. Trenger man mere enn dette i Kara er det fordi man er dårlig til å spille.

 

At man kan få tak i bedre gear utenom Kara er uvesentlig, Kara er lettere enn de fleste heroics, og det er ingen grunn til å ikke begynne med Kara med en gang man ligger på 900 heal+ og har geared i de fleste instances på normal.

 

Ser også at du nevner pvp gear lenger oppe i tråden, og det meste av pvp gear er ett dårlig alternativ for druide, pga mangel på spirit, selv om det kan ha høyere heal+. Har du greid å få 1600 heal+ pre-kara, uten pvp gear, vil jeg gjerne se en armory link/gear liste.

 

Du vet at Druid er den klassen som tjener mest på å stacke +heal?

 

Og angående spirit så trenger du ikke noe særlig mer enn 400 ubuffa.

Heller MP5 enn spirit så PvP gear er helt greit så lenge du har litt spirit. Så lenge du har PvE belt, boots, bracers og cloak, så er det bare å peise på med gladiator settet.

 

Er da vel mykje bedre å gå for PvP belte, boots, bracers, ring og neck, og drite i glad settet. Vindicatordelane er laaangt bedre.

Lenke til kommentar
Når vi kjørte karazhan hadde samtlige healers max 1200+healing, dette var med tanks som såvidt\akkurat ikke var critimmune og hadde rundt 11k hp, for det meste i pre tbc gear på hele raidgroupen. Nå er instancen blitt nerfed så kan ikke se problemet om man går dit nå med 900+healing.

 

11k HP UB og såvidt ikke critimmune = Morsomt å se tanken gå fra 100% til 0 i Prince p2 eller Nightbane? Men så er det vel en forskjell på om en ønsker seg et 6 timers kara run eller 2 og en halv.

 

EDIT: Mens vi er inne på Kara, hvilke stats bør en feral ha for være OT helt til Prince?

Og evt MT? 14k UB,20k armor,24% dodge, uncrittable atm.

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Når vi kjørte karazhan hadde samtlige healers max 1200+healing, dette var med tanks som såvidt\akkurat ikke var critimmune og hadde rundt 11k hp, for det meste i pre tbc gear på hele raidgroupen. Nå er instancen blitt nerfed så kan ikke se problemet om man går dit nå med 900+healing.

 

11k HP UB og såvidt ikke critimmune = Morsomt å se tanken gå fra 100% til 0 i Prince p2 eller Nightbane? Men så er det vel en forskjell på om en ønsker seg et 6 timers kara run eller 2 og en halv.

 

EDIT: Mens vi er inne på Kara, hvilke stats bør en feral ha for være OT helt til Prince?

Og evt MT? 14k UB,20k armor,24% dodge, uncrittable atm.

Brukte lang tid på å progresse til prince, et par uker og tank ble critimmune på veien. Men når vi var der så var p2 så healingintensiv at det var helt jævelig.. Verste jeg noengang har vært med på, men det var da vi bugga han så vi slapp infernals og kunne stå på en plass hele tiden. Raida vel da med noe slikt som 5\8 t2 og noe aq itams.

Lenke til kommentar
Pokker skal du med OT på Prince? Aldri brukt det.

 

Vil si at de statsene er brukbare så. Men så er det lenge siden jeg tok Prince som Feral at jeg husker rett og slett ikke :)

 

Mente OT hele runnet, OTer jo ikke Prince, bare trashet hans.

Lenke til kommentar
Hva skal man med offtank i karazhan?

 

Tja, offtanke muligens?

Tja ot på moroes kan være en grei ting

 

Samme som Ot på Noen mobs som slår litt hardt..

 

Men vis du har en Bra pala tank trenger du kun 1 tank pga du kan tanke alle adds + moroes og vil ikke bli goguet + blindet

Lenke til kommentar
Da kjører man vel 3 healers, og du har 0 problem å bikke 1k healing før du sikter til kara, imo man bør være litt forberedt på raid. Syns ting er for ezmode for tiden.

 

Å kreve at folk skal være overpowered på gearsiden før man slipper de inn i en instance er ihvertfall eazymode.

Lenke til kommentar
Fordi tenk vis alle går med 900+healing ca?

 

Så funker det helt fint, dersom man kan å spille og lese strategier. Dersom man har tre healere og alle har de minimumsstatene jeg skrev i forrige post, kan man fint gjøre første halvdel av kara. Da jeg startet kara hadde jeg bare omtrent 800+ på min druide, og de to andre healerne var en shammy med 800+ og en prest med 1k, og vi kom tilogmed aran før vi trengte bedre gear for å fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...