Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omen funker kun hvis de andre i gruppa også har denne så det er nok det som er grunnen til at den ikke viste noe.

Naturenemycastbar er vel ikke beregnet for healingspell.

 

Var et rent Guild run, så alle brukte omen, eneste måten jeg fikk noe tall var den overwie saken, men da så jeg alle targets, så den ble bare rotete. Satte jeg ehaler setup, var den tom :(

 

skal tite på de andre foreslåte her.

Lenke til kommentar

Endelig! Stylin' Purple Hat og 26% dodge. Nå mangler jeg bare Earthwarden og nye gems og å bli revered med Keepers of Time (kan ta tid, jeg er bare friendly etter 3 OH og en halv BM), så skal jeg være fornøyd nok til å starte med heroic SH og få den jævla epic flight formen.

Tar tid dog, guildet har gått ad undas og PuGs er død og pine :|

Lenke til kommentar
Omen funker kun hvis de andre i gruppa også har denne så det er nok det som er grunnen til at den ikke viste noe.

Naturenemycastbar er vel ikke beregnet for healingspell.

 

Var et rent Guild run, så alle brukte omen, eneste måten jeg fikk noe tall var den overwie saken, men da så jeg alle targets, så den ble bare rotete. Satte jeg ehaler setup, var den tom :(

 

skal tite på de andre foreslåte her.

Hadde alle nyeste versjon av Omen?

Tipper det er her problemet ligger.

Lenke til kommentar
Endelig! Stylin' Purple Hat og 26% dodge. Nå mangler jeg bare Earthwarden og nye gems og å bli revered med Keepers of Time (kan ta tid, jeg er bare friendly etter 3 OH og en halv BM), så skal jeg være fornøyd nok til å starte med heroic SH og få den jævla epic flight formen.

Tar tid dog, guildet har gått ad undas og PuGs er død og pine :|

 

 

Hvis du er bare friendly etter 3 OH og en halv BM så lurer jeg på hva faen du har gjort? Etter ett run i OH og ett run i BM så burde man være 8000/12000 Honored, altså kun mangle 4000 reputation til Revered. :confused:

Lenke til kommentar

Jaha? Hmm ... Jeg dinger honored om jeg får fullført et run til BM. Dog, ingen kjører visst grupper dit lenger. Ikke PuGs engang. Sånn sett, kjører ingen blood furnace eller ramps heller virker det som. Jeg brukte en dag i Hellfire på å spamme /1 med min lvl 70 druid om noen ville dra Ramps / BF fordi jeg kjeda meg og aldri gjorde de instancene :p

Lenke til kommentar
Endelig! Stylin' Purple Hat og 26% dodge. Nå mangler jeg bare Earthwarden og nye gems og å bli revered med Keepers of Time (kan ta tid, jeg er bare friendly etter 3 OH og en halv BM), så skal jeg være fornøyd nok til å starte med heroic SH og få den jævla epic flight formen.

Tar tid dog, guildet har gått ad undas og PuGs er død og pine :|

 

Du vet man bare trenger honored for heroics nå?

Lenke til kommentar
Endelig! Stylin' Purple Hat og 26% dodge. Nå mangler jeg bare Earthwarden og nye gems og å bli revered med Keepers of Time (kan ta tid, jeg er bare friendly etter 3 OH og en halv BM), så skal jeg være fornøyd nok til å starte med heroic SH og få den jævla epic flight formen.

Tar tid dog, guildet har gått ad undas og PuGs er død og pine :|

 

Du vet man bare trenger honored for heroics nå?

 

Reknar med at grunnen til at han vil bli revered er pga ein flott head enchant som kan kjøpast då.

Lenke til kommentar
Jaha? Hmm ... Jeg dinger honored om jeg får fullført et run til BM. Dog, ingen kjører visst grupper dit lenger. Ikke PuGs engang.

 

Av og til lønner det seg å queste:

 

Old Hillsbrad: (1200rep per run)

Taretha's Diversion - 1000rep.

Escape from Durnholde - 1000rep.

Return to Andormu - 3000rep. (3200/6000 Friendly)

 

The Black Morass: (1100rep per run)

The Black Morass - 250rep.

The Opening of the Dark Portal - 500rep.

Hero of the Brood - 8000rep. (7050/12000 Honored)

 

For de som lurer på hvorfor Revered, så antar jeg at det dreier seg om: Glyph of the Defender

Lenke til kommentar
Quartz? :>

DoTimer?

 

Takker, DoTimer er gull :)

Ser alt der, kasta til og med ut enemycastbar.

 

Omen er bare merkelig, 3 av 4 healers i guilde ser ingen ting,

en pala derimot ser sine tall :/ Må gå gjennom hans oppset og finne

forskjelen.

 

Noen helera som bruker noen andre thretmeter som fungere default?

Lenke til kommentar

Har nå gått som Feral tank mange ganger i kara, men begynner å føle litt over på healing.. har skaffet litt healing gear så jeg har rundt 500+ healing.. Bør jeg fortsette som tank eller gå healing? For visst jeg skal gå healing må jeg jo skaffe meg noe mer healing gear..

Lenke til kommentar
Har nå gått som Feral tank mange ganger i kara, men begynner å føle litt over på healing.. har skaffet litt healing gear så jeg har rundt 500+ healing.. Bør jeg fortsette som tank eller gå healing? For visst jeg skal gå healing må jeg jo skaffe meg noe mer healing gear..

 

Du har jo vel 500 healing bare i fullt Feral gear? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har nå gått som Feral tank mange ganger i kara, men begynner å føle litt over på healing.. har skaffet litt healing gear så jeg har rundt 500+ healing.. Bør jeg fortsette som tank eller gå healing? For visst jeg skal gå healing må jeg jo skaffe meg noe mer healing gear..

 

Du har jo vel 500 healing bare i fullt Feral gear? :dontgetit:

Ehhmmm, nei.. Har noe healing ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...