Knofle Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Ding +2000 healing ubuffet, og rundt 830 spirit raidbuffet. ^^ Har fine 1100 mana/5 while not casting, og rundt 450 ellerno while casting. Edit: Raidbuffet, selvsagt. Endret 24. april 2008 av Knofle Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ding +2000 healing ubuffet, og rundt 830 spirit raidbuffet. ^^Har fine 1100 mana/5 while not casting, og rundt 450 ellerno while casting. Edit: Raidbuffet, selvsagt. Gief armory link. Kraftig med mp5 går du i det heletatt oom raidbuffa? Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skal nå ha en ny en til 3v3. Det er meg, som resto og en hunter. Vi har begge lurt på lock, men er det noen annen class som er lettere og starte med eller som kan være bedre? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ding +2000 healing ubuffet, og rundt 830 spirit raidbuffet. ^^Har fine 1100 mana/5 while not casting, og rundt 450 ellerno while casting. Edit: Raidbuffet, selvsagt. Gief armory link. Kraftig med mp5 går du i det heletatt oom raidbuffa? Knofle på Balnazzar Går skjelden oom raidbuffa, nei. Socketa litt annerledes, så jeg er rett under 2000 healing nå. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nightstaff of the Everliving vs. Crystalheart Pulse-Staff? Sånn roughly 40 +healing eller 55 spirit? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nightstaff of the Everliving vs. Crystalheart Pulse-Staff?Sånn roughly 40 +healing eller 55 spirit? Nå må du ikke glemme at crystalheart har 16 mana per 5 i tillegg, jeg ville helt klart gått for den i hvert fall. Den er jo tross alt 10 itemlvler høyere (selv om ikke det alltid sier alt). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skal ha en ny lett å skaffe-staff og fant to upgrades fra min nåværende DPS-staff, Swarming Sting-Staff of the Tiger. Wildcaller og Fleshling Simulation Staff. Hvilken av disse to er best? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vet det ikke er det du spør om, men jeg ville kjørt en heroic botanica. Dropper en finfin DPSstav der Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Levler en moonkin om dagen, og har akkurat kommet til outland. Hvordan er det å heale i outlandinstancer som moonkin? Noen som har erfaringer med det? Mye aggro? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg vil tro det skulle gå greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Men min kjære Sosjojuror er visst ikke godt nok geared til å kjøre heroic bot. De eneste heroics jeg får lov til å være med i, er SP og UB. Både som tank og som DPS. Endret 28. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Levler en moonkin om dagen, og har akkurat kommet til outland. Hvordan er det å heale i outlandinstancer som moonkin? Noen som har erfaringer med det? Mye aggro? Funker helt fint, såfremt tanken ikke er helt mongo. Fra 60-70 ville jeg egentlig bare instancet med druider som tank, i og med at feraldpsgear (agi/stam) også funker som tankegear. Paladiner på en god nummer to, og warriorer er stort sett fury med crit/ap-gear, skjoldet fra den første Thrallmar-questen og ingen erfaring med å tanke to eller flere ting. Alt går mye bedre når du får Lifebloom. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Helt enig med psilocybe. Irriterer meg over Warriortanks som ikke aner hva de driver med. Kommer heroic MGT med 11k hp og sier "I have gear for this, yes". Så klarer de ikke tanke mer enn en mob om gangen -_- Kanskje ikke her jeg skal ta det tho. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mer kan du vel egentlig ikke forvente når du spiller et dataspill som gradvis blir til et Fisher Price-produkt alle kan trives med. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, man kan vel ikke det. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Levler en moonkin om dagen, og har akkurat kommet til outland. Hvordan er det å heale i outlandinstancer som moonkin? Noen som har erfaringer med det? Mye aggro? Funker helt fint, såfremt tanken ikke er helt mongo. Fra 60-70 ville jeg egentlig bare instancet med druider som tank, i og med at feraldpsgear (agi/stam) også funker som tankegear. Paladiner på en god nummer to, og warriorer er stort sett fury med crit/ap-gear, skjoldet fra den første Thrallmar-questen og ingen erfaring med å tanke to eller flere ting. Alt går mye bedre når du får Lifebloom. Flott, takk skal du ha. Da skal jeg melde meg som ledig til alle de "LF healer ramparts, last spot" gruppene som blir spamma hele tida. Ville bare ikke finne ut "the hard way" ^^ Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Levler en moonkin om dagen, og har akkurat kommet til outland. Hvordan er det å heale i outlandinstancer som moonkin? Noen som har erfaringer med det? Mye aggro? Jeg har healet det meste fra hellfire til netherstorm som feral, så som balance burde det ikke være noe stort problem. Jeg har 1300ish healing i resto gear nå, og ca 10500 int som 1/49/11, og kan egentlig heale det meste av 5 man ting. Mangler swiftmend og nature's swiftness, og det suger, men ellers funker det rimelig greit. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har et lite spørsmål. Når mange shapeshifter til cat/bear/dire bear. Går det ann å få høyere crit chance hvis man levler opp skillen f.eks i det våpenedt man bruker når man ikke er shapeshifted? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Niks, våpenskill har ingenting med poteskill å gjøre. Den er kjekk å levle opp uansett, om du sloss med to mobs og shifter ut for å heale, slår du med våpenet så snart du er i casterform. Med en anstendig mengde str/ap kan det smelle godt. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nylig respecket min 70 druide til resto, men gjorde i dag mitt første 5 mann's. Og ingen av de vanlige adona fungerte for meg i healer form. Tenker da Omen, inegn tall verken i singel target eller healer seting :/ Og natur enemy catsbar viste heller ingen av mine hels, så jeg hadde null timers på helsa mine. Finnes det egne bedre egnet adons for healing? Bruker healbot da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå