Henrikfj- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Må druid gå tailoring først før en kan entre Kara som healer? Nei, du trenger bare å gjøre quest i netherstorm og SMV, og forskjellige normals. Kommer så klart an på guilden du er i da, hvor gode de er. Men jeg dro i kara for første gang med ca 980 +healing, alt gear fra quests og normals. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har 1500+ heal og har ikkje en einaste karadrop. Har riktignok stav ifra mgt heroic. og back fra en eller anna auch heroic. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ding 38, med Staff of Jordan +40, Red mageweave leggings med +46heal/16dmg-thread, White bandit mask og Black mageweave gloves. Veldig, veldig digg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Begynte ikke du helt på nytt da? På en ny konto? :s Hvordan har du fått så mye penger? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fikk låne 20g av en venninne, og de formerte seg etter en del snedige kjøp på AH. Det er ikke akkurat vanskelig å tjene penger. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) http://armory.wow-europe.com/character-she...Batol&n=Osp Da var jeg ferdig med spellstrike og windhawk, må bare ha 2% spellhit til så er jeg capped, tenker jeg prøver å få noe gear ifra MGT normal og heroic. Har ikke hatt tid til å skaffe penger til gems og enchants men det kommer etterhvert Satan så gøy moonkin var har spilt mage til 59, priest til 58, lock til 70 og shaman spilte jeg litt elemental (main). Av alle de casterene jeg har testa så er moonkin defidert den artigste. Endret 23. april 2008 av Ole J Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mjeh, hitgems. Ikke lenge før jeg har warlocken min cappet (har ingen hitgems og fortsatt mye lolgear), blir fint. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://armory.wow-europe.com/character-she...Batol&n=Osp Da var jeg ferdig med spellstrike og windhawk, må bare ha 2% spellhit til så er jeg capped, tenker jeg prøver å få noe gear ifra MGT normal og heroic. Har ikke hatt tid til å skaffe penger til gems og enchants men det kommer etterhvert Satan så gøy moonkin var har spilt mage til 59, priest til 58, lock til 70 og shaman spilte jeg litt elemental (main). Av alle de casterene jeg har testa så er moonkin defidert den artigste. Hvis du har tenkt å fortsette å spille, så vill jeg respeccetet i hvert fall, da den speccen der ikke er spesielt god. Lurt å skaffe seg 3/3 intensity og 2-4/5 sublety i resto treet. Gled deg uansett til 5k starfire crits, det er moro det Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=0xcrzicsguVoZxMIL Slik har jeg tenkt å specce, har fortsatt speccen ifra da jeg levla ifra 65. Skal ha denne til jeg er ferdig med quests i netherstorm og shadowmoonvalley. (har ikke begynt) Skal også erstatte gems når jeg har hit-cap ifra gear. Endret 23. april 2008 av Ole J Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser helt grei ut den, omtrent den spec'en jeg kjører for øyeblikket. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal ha 100% fokus på pve så syns denne speccen ser fin ut, vet ikke om jeg skal ha noe i imp thorns tho. Gir ekstra dmg ifra thorns mere threat til en tank? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ekstra threat gir det jo, men om det er noe å snakke om er et annet spørsmål. For å si det sånn, hvis en tank er avhengig av imp thorns for å gjøre det bra, så er det noe skikkelig galt Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 En healer druid trenger hovedsakelig intellect? Ingen x antall heals den kan gjøre siden det er HoTs? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 En healer druid trenger hovedsakelig intellect? Ingen x antall heals den kan gjøre siden det er HoTs? Ville prioritert healing og MP5 før noe annet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, +healing, og mp5/spirit, litt avhengig om du er Dreamstate eller ToL. Int får du mest ut av som balance, 25% = +dmg/healing og 12% = mp5. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Må druid gå tailoring først før en kan entre Kara som healer? nei Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 En healer druid trenger hovedsakelig intellect? Ingen x antall heals den kan gjøre siden det er HoTs? Det kommer jo an på, ville ikke tatt int over +healing, men en fin blanding av +healing, mp5, spirit og int er jo det beste. Selv har jeg mer spirit enn int. Er ToL specced da. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan gaar dere frem som restodruid for aa ta en rogue i en duel? Er det hardt, tilsvarende umulig eller nesten lett? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kommer da helt an på gearet. Stiller du med en billion resilience, så kan du sikkert ta ham med thorns og lifebloom. På med hots, moonfire og IS, travelform unna og bruk swiftmend etter behov. Jeg spilte bare PvP i PvE-gear og -spec, før +healing gav +dmg, men jeg tror egentlig bare du må outheale skaden og gjøre litt småskade her og der. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da begynner det endelig å komme seg litt med gear på min kjære balance druid. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n&n=Thorlak Men noe som er litt kjipt er at etter jeg har fått med badge boots og gloves, så må jeg i BT/MH for i det hele tatt å få meg noe bedre gear... kanskje jeg bare skal prøve å skaffe gear til en annen spec mens jeg venter på WoTLK (har nesten full epic feral og full epic resto allerede, så får se hva det blir til ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå