Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jess. Utrolig mange som glemmer at de har perception, i hvertfall på ratingen som gearet mitt tillater.. Det har også mye med bevegelse å gjøre. Det er ikke så vanskelig å holde seg unna steder der man lett blir sett. Og selv med perception må man ganske nære før de ser deg.

Lenke til kommentar
Med tanke på at den er prikk lik den PSV postet, så ja, den funker i arena.

 

 

Hm, vil tro han åpnet min og glemte å lage ny link. Uansett, han nevner 11 poeng i Balance tror jeg (?) som gir ekstra range osv.

 

13/11/37 er offensiv spillestil, mens 8/11/42 er mer defensiv.

Akkurat det jeg gjorde:P men den var rimelig lik, bare at jeg hadde 2 talents på wrath merke der. Også ned til den range talnten. For lengere cyclone og roots.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? For det første synes jeg at Tauren er den kuleste rasen. Male i hvertfall. Men også det kommer ann på classen, lock for eks er fetest i undead. Men tenk over det, hvem andre raser hadde passet som druid? Dwarf druid? Gnome druid? Undead druid? Eller belf druid? Kanskje det skulle vert en eller annen rase til som kunne vert druid, men hadde valgt tauren uansett:P

Lenke til kommentar
Hm, vil tro han åpnet min og glemte å lage ny link. Uansett, han nevner 11 poeng i Balance tror jeg (?) som gir ekstra range osv.

 

13/11/37 er offensiv spillestil, mens 8/11/42 er mer defensiv.

 

13/11/37 er en offensiv spillestil i forhold til 8/11/42 fordi du kan stå 20% lenger unna når du CCer? Vil faktisk gå så langt som å si at den er mer defensiv, hadde det ikke vært for insect swarm, men den får du med 11 points også.

 

Vil si at framgangsmåten er rimelig lik for 8/11/42, 11/11/39 og 13/11/37.

 

34/0/27 er offensiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...