Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som hindrer deg i å stacke 3x lifebloom og rejuvenation før tanken faktisk puller.

 

Då ber du om aggro. Og nei, har ikkje palatank i vennekretsen, så om druidtanken (som er dei tankane eg har til "rådighet" blant venner. og eg gjer for øvrig kun instance med kompiser, evt guildrun). må tanke to mobs på samme tid vil 3xLB og Renu bli et problem før tanken puller.

Med palatank ville en nok ikkje fått det samme problemet.

Lenke til kommentar

Cyclone nerfet til 20yards på PTR :) Endelig litt druid nerfs, er latterlig at de er en så mye bedre healer enn priests i arena (mot nesten alle slags meleecomboer)

 

Levler dog druiden min for tiden og den er 68, så er litt kjipt og :p Får trøste meg med at akkurat nå kan tilogmed en inkompetent druid klare 2000 rating.

Lenke til kommentar

AMD 4ever, PSV har nevnt grunnene til den speccen du har gitt oss for å ikke ha den.

 

_____

 

Angående builden som ble postet av ''Lednar'':

 

Er ikke det dette man kaller en Light Boomkin eller noe slikt? Usikker på om den er bedre enn Restokin-speccen (34/0/27), men har hørt at den presterer den også.

Er ikke sikker. Men tenkte mer at jeg ville ha Swiftmend + ha mulighet til å overleve alene en stund. F.eks Warriors som går etter deg i arena, kom deg bak en plass sånn at han ikke kan bli healet, så er det bare å roote og kjøre full DPS på mens healeren er CC/whatever.

 

Men dog, har ikke denne speccen selv( http://armory.wow-europe.com/character-tal...ng&n=Theasa (vet jeg må fikse litt på den men har ikke spilt på en stund uansett :p)) men en kompis av meg driver å prøver den ut. Og han sier at den fungerer ganske bra.

 

Uansett, http://www.wowhead.com/?talent=0zjZVMhoZVMIxcq0xst er speccen jeg skal gå hvis det blir at jeg skal drive noe mer seriøst arena.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Overhealing tar ikke aggro, så å ha x3 LB og en reju tikkende på tanken før han puller tar ikke aggro fra han..

Og jeg synes ikke det er noe spesielt vanskelig å heale heroics som druid, det er bare å ha LB og reju oppe på tanken..

 

Overhealing tar ikkje aggro nei, men når han blir dengt for første gang då, og plutselig får 100%, så kan det plutselig vere 2 mobs som ikkje var så interessert i tanken lenger. (Nei Lycan, ikkje palatank =)) Druidtankan e eg har med er såpass greit geara at det ikkje er vits i uansett. Er enig med psilo at det burde vere veldig unødvendig, men klart har du lite +heal så kan en jo prøve det. Vi klarte no å komme oss igjennom heroic mech med en shaman på knappe 800+heal så. (då spelte eg eldendig dps-geara mage =P)

Måtte riktignok hente druiden på bossen med fire elementaladds. Det blei for masse for han =)

Lenke til kommentar
Cyclone nerfet til 20yards på PTR :) Endelig litt druid nerfs, er latterlig at de er en så mye bedre healer enn priests i arena (mot nesten alle slags meleecomboer)

 

Levler dog druiden min for tiden og den er 68, så er litt kjipt og :p Får trøste meg med at akkurat nå kan tilogmed en inkompetent druid klare 2000 rating.

 

Faen, nå blir druid forums (wow-europe) uleselige i ett par dager. Tviler uansett på at dette kommer til å ha så stor innvirkning på 2v2 og 3v3, men det rammer druids nesten litt hardt i 5v5. Skal uansett spille feral med min sin, så /care. :)

 

Angående Lifebloom/Rejuvenation før pull, så vil jeg si at én Lifebloom er nok, da det gir tanken en pangstart på aggro (og healing i tillegg). Deretter stacker man HoT spells på tanken.

 

Thick Hide vs. Feral Instinct: Går på hva man foretrekker egentlig. Har sett top-ranka druids med begge deler. (Altså enten eller) Mot 2dps så svir det å bli cheap shotta ut av stealth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...