Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Men hvis en som er god i arena vet når noen kommer til å bruke de forskjellige knepene så la oss si at jeg er god i arena og spiller mot en annen som er god i arena. Jeg vet at hvs han prøver å kaste en spell mot meg kan jeg som f.eks en mage silence han, men hvis han også er god vet jo han at jeg vil silence han. Han har da flere muligheter som å caste men cancelle med en gang for å få meg til å kaste bort silence. Han kan kaste en spell av en annen scholl f.eks. En uendelighet av muligheter som jeg må kunne konte eventuelt finne på en måte å kontre.

En PvE boss vil aldri bli sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berre ute etter et par retningslinjer når det gjelder healing som druid.

 

Prioritere +9 heal +2 mp5 steiner? eller?

Og er ei slags rettesnor for kor mykje +heal en trenger for å køyre heroics? (La oss ta et eksempel med en "karageara" tank og resten av gruppa i blues og muligens greens).

 

Er i en 800+ heal no, i en herlig blanding av greens og blues som er questrewards ifra 60-70 med kanskje et par unntak ifra instance. null enchants etc. (Kaster da ikkje vekk enchants på item en skal bytte ut) =)

Lenke til kommentar
I prefer to use the +22healing gem, some prefer to use the 11 healing 2 mp5 gem. The reason for me using 22 healing is simple. Druids in raids try to hot as much as possible, and if you are assigned to heal tanks you constantly have 2-3 buffs ticking on the target all the time. Therefor the stat that you gain the most from is obviously healing, given that you don't have mana issues (which you shouldn't have, pots are your friend.. Get everything enchanted with healingpower, bracer's/gloves and everything you can. On bracer's for example. use 30healing power over 6mp5 since it benefits you a lot more in the long run.

 

Forøvrig alt du trenger å vite finner du: Her.

Lenke til kommentar

Mark of the Wild er ikke noe særlig til talent point. :o

 

Uansett, specc 4/5 Furor og 5/5 Naturalist, og deretter 1/1 Omen of Clarity.

 

På Level 21 respeccer du Feral, med 5/5 Brutality, 3/3 Thick Hide, 2/2 Brutal Impact, og 2/2 Feral Swiftness (hvor sistnevnte er selve grunnen til at du respeccer.)

Lenke til kommentar

Såh, har vært 70 en stund gjort Kara, Gruul's osv. Har da hatt 60 poeng i resto. Men, har nå i det siste begynt så smått å dille med PvP, og har planer om å geare opp ved å gjøre BG's for så å gjøre lite useriøs Arena med kompiser.

 

Det jeg da lurer på er om noen har forslag til et specc som gir meg mulighet til å heale i raids, samtidig som det ikke er så alt for ille i PvP. Spør muligens om noe umulig nå :p

 

Edit: Prøvde meg frem, og kom frem til dette: http://www.wowhead.com/?talent=0zjMzZZxEcxIqMIot

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Såh, har vært 70 en stund gjort Kara, Gruul's osv. Har da hatt 60 poeng i resto. Men, har nå i det siste begynt så smått å dille med PvP, og har planer om å geare opp ved å gjøre BG's for så å gjøre lite useriøs Arena med kompiser.

 

Det jeg da lurer på er om noen har forslag til et specc som gir meg mulighet til å heale i raids, samtidig som det ikke er så alt for ille i PvP. Spør muligens om noe umulig nå :p

Tenekr du moonkin/feral pvvp eller resto pvp? Resto funker da det.

http://www.wowhead.com/?talent=0zjZxMhoZVMItcq0xsx

Lenke til kommentar
Såh, har vært 70 en stund gjort Kara, Gruul's osv. Har da hatt 60 poeng i resto. Men, har nå i det siste begynt så smått å dille med PvP, og har planer om å geare opp ved å gjøre BG's for så å gjøre lite useriøs Arena med kompiser.

 

Det jeg da lurer på er om noen har forslag til et specc som gir meg mulighet til å heale i raids, samtidig som det ikke er så alt for ille i PvP. Spør muligens om noe umulig nå :p

Tenekr du moonkin/feral pvvp eller resto pvp? Resto funker da det.

http://www.wowhead.com/?talent=0zjZxMhoZVMItcq0xsx

 

Skvis inn Tree of Life der så ser det bra ut, ofre ett poeng Regrowth eller no slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...