Kiruk Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Exalted med sha'tar er waste. Skaff deg heller Gladiator's Salvation. Nuvel, Gladiator's Salvation har ikke mana regen i det hele tatt, pluss at exalted med sha'tar kommer godt med når man begynner med TK/SSC. Du klarer deg nok med litt mindre poeng i resto, men da du stort sett bare raider (fått det du trenger i 5-mans osv.) så er det genialt med full resto, du vil glatt ha mer healing done og mindre overhealing enn de med bedre gear enn deg. Omen of Clarity: Bare hvis du kommer til å gidde å stå og denge på alle mulige trash mobs Endret 25. februar 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor ofte bruker du melee som healer i PvE? Synes 60 poeng i resto virka som litt overkill. Ikke at jeg har peiling på Druids da. hehe min feil har ikke lest godt nok... så ikke at det var melee som måtte til for at den skulle procce Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg vel egentlig ett rimelig dumt spørsmål. Er 70 druid, driver nå i balance og storkoser meg med det. Men så kommer det til arena, har rett og slett ikke tid til noe annet enn kara og noen heroics så derfor mye pvp. Men funker balance bra med en spessiell class i 2v2 eller er de gode i noen av de andre? Og hvis ikke så blir jeg resto, men så kommer det dumme spørsmålet. Funker det å skaffe mye honor fort for full gladiator som resto? Må ha det før jeg starter med arena. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Grind honor som boomkin for så å specce når du har gearet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Healing er for min del alltid ettertraktet i PvP. Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg vel egentlig ett rimelig dumt spørsmål. Er 70 druid, driver nå i balance og storkoser meg med det. Men så kommer det til arena, har rett og slett ikke tid til noe annet enn kara og noen heroics så derfor mye pvp. Men funker balance bra med en spessiell class i 2v2 eller er de gode i noen av de andre? Og hvis ikke så blir jeg resto, men så kommer det dumme spørsmålet. Funker det å skaffe mye honor fort for full gladiator som resto? Må ha det før jeg starter med arena. Du kan, hvis du har godt gear, specce "restokin" Den speccen har syk manaregen pluss at du kan equippe en feral staff og meelee tilbake masse mana om det trengs. (kan selfølgelig tweakes litt på den etter hvilken klasse du teamer med i arena, rogues har jo godt av 3% hit) Healing er for min del alltid ettertraktet i PvP. Det er sant, healer i pvp er sykt sterkt i en gruppe, men svak for seg selv. Restokin er en specc der du faktisk kan drepe noe selv, samtidig som den healer nesten like bra som X/X/42 speccen. Fikk igjenn druiden min jeg etter 3 måneder med blizzard kundeservice Det var nok til å avvenne meg fra WoW. Men skal nok spilles på på TG. Ja, jeg er feral, verdens mest sugne specc i arena. Battlegrounds derimot, fy som det river. Og så er det gøy da Link, Charactern ble migrata mens den var hacka, men lurer på om jeg skal ha den på Ravencrest? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noe som LB blir i 2.4 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Restokin er et genialt spec, morsomt å spille også. MEN det healer verre enn et restospec. Ingen swiftmend og generelt dårligere (ikke mye, men det merkes godt) hots gjør at man må ta sin forhåndsregler. I tillegg er survivabilityen langt dårligere, så man må velge setups med omhu. Restokin fungerer for eksempel ikke særlig bra med warrior i 2v2 mot noen teams. Endret 26. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar, da prøver vi den restokinen. Vet at healing er poppulært i arena så derfor ville jeg gå resto, men kjedelig å bl pwna av full epix da jeg går som en greene xD Defor lurte jeg. Så denne restokinen funker bra i arena som en healer som kan forsvare seg selv? Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar, da prøver vi den restokinen.Vet at healing er poppulært i arena så derfor ville jeg gå resto, men kjedelig å bl pwna av full epix da jeg går som en greene xD Defor lurte jeg. Så denne restokinen funker bra i arena som en healer som kan forsvare seg selv? Du må ha bra gear( + 450 res) for å spille restokin. Restokin mangler "antiburst-healing" som swiftmend og har ikke natural perfection. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Swift boomkin (restokin, som dere kaller det) er artig i arena i alle fall, spilte det selv tidligere og hadde mye moro med det. Om du er alliance storken, så sleng Quinchy en whisper. Spiller feral druid der Endret 27. februar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Swift boomkin (restokin, som dere kaller det) er artig i arena i alle fall, spilte det selv tidligere og hadde mye moro med det. Om du er alliance storken, så sleng Quinchy en whisper. Spiller feral druid der [/quote Hvis du hadde sjekka charactern hadde du funnet ut at jeg er horde Slik jeg har forstått det er restokin 34/0/27 (som er den beste, dreamstate <3) mens swift boomkin er 27/0/34 der du har swiftmend, men ikke like offensive abillities og mye dårligere manaregen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 27/0/34 er et tragisk build, mest for folk som vil være restokin, men ikke tør å specce ut av natural perfection, da de tror de dør for lett. Uten ekstra regen eller Moonkin Form er wrath/MF/IS spamming det dummeste man kan gjøre, da det gjerne er petclasses man gjør det mot (samt druid/warr). Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har da startet på min Tauren druid igjen og har speccet han resto. Samlet sammen litt gear. Jeg lurer litt på hva som er vanlig for en lvl 62 druid og ha i bonus healing? Jeg har selv 522 i bonus healing og lurer på om dette holder er godt nok for meg? Link til char: Bonker Hyggelig viss noen kommenterer noen pluss og minus ved min Character Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 +522 holder lenge som 62. Vi brukte en paladin med 3mp5 og +250 healing i mana tombs i går (han var 65). Det funket dårlig. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Godt å høre.. Misliker å være årsaken til at gruppen wiper Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har du litt regen i tillegg bør det ikke være noe problem. Du bør forresten bytte avatar. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 +522 holder lenge som 62. Vi brukte en paladin med 3mp5 og +250 healing i mana tombs i går (han var 65). Det funket dårlig. Han var generelt ubrukelig og da. Begynte å heale når jeg (tanken altså) var på 50%. I beste fall. Ikke heala han seg selv heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Joda, han var jo mildt tilbakestående. Med med +522 healing på 62 og litt vett i hodet (noe jeg regner med at du har) bør du klare deg mer enn finfint. En dedikert [rolle] er noe alle setter pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå