Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem som er best av de to? Eller hva som er best på en healing-chest?

Er litt grønn på det der, men er ikke 6 stats bra uansett class/bruksområde?

Best av de to. Helse og manapool er mere enn god nok (for øyeblikket), fokuserer mere på +healing og mana regen.

Lenke til kommentar

Har akkurat startet å levle en druid nå, feral for levelingen. Tenker å specce resto på 70 (har mage så boomkin virker ikke så fristene, har prøvd å levle warrior men var for kjedelig, så blir vel neppe feral heller. Men er det brukbart å kjøre Arena som PvE specca resto? På magen er det 100G i dass hver eneste gang jeg skal i arena, 10/48/3 er omtrent like bra som untalented i arena.

Tenker å kjøre tailoring og lage healing settet, kombinert med litt badgerewards og S1 gladiator / S3 honor deler for å få ok gear fort. Brukbart til heroics / kara / gruul / mag?

Lenke til kommentar

Som arenaspiller så bør du absolutt ha feral charge og imp grasp, men det funker greit uten også.

Med trespecc, så fikk jeg og en lock 1700 rating før season 3, og vi spilte i 3 uker.

Ikke så sykt bra, men helt greit. En stun og en "gratis" root, er flotte saker.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å lvle med resto spec? Skjønner så klart at det ikke er optimalt, men går det greit? Skal være resto på 70, men kunne tenkt meg å lvle mest gjennom instancer, og da som healer. Regner da med at jeg må queste endel ved siden av også..

Noen som har noen specs å anbefale i så fall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...