Skumtroll Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er da ikke noen big deal å ha alle honordelene? >_< Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er da ikke noen big deal å ha alle honordelene? >_< Har ikke fulgt med i diskusjonen, men et er ikke noen big deal nei, men fortsatt viktig. Bare ignorer kommentaren min den er sikkert helt off-topic. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har endelig nådd level 58 og dratt til Outlands Men jeg lurer på om jeg skal respecce, her er talents og gear nå. Har på tanking-gear nå da, har en del bedre dps-gear i banken. Er feral det beste valget for leveling i Outlands, eller? Quester og gjør instancer med ei venninne, lvl 59 shadow priest. Endret 3. januar 2008 av Pug Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Om du spiller aleine så er feral helt klart best. Om du spiller sammen med noen (det meste av tiden), så har det mindre å si, men det går fortsatt fortest med feral (balance bør funke bra sammen med priest, men du får litt nedetid pga drikking). Det du bør finne ut av er hva du vil gjøre på lvl 70 (tank/heal/etc), og så plukke med deg quest rewards som passer til den rollen (jeg tenker selvfølgelig mest på de blå rewardsa, men også på trinkets, ta det du vil ha mest bruk for i lengden). Endret 3. januar 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
dup Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har lyst til å legge ved en link til et bra feral-tre? Er kun level 13 så er ganske grønn Lenke til kommentar
dup Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sånn Hmmm.. så du mener det er best med resto? Trodde det var bedre når man nærmet seg 70? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 De første 10 poengene i restoration er de absolutt beste feraltalentene for levling. Respec på 50 så du får mangle, så jobber du deg opp i restoration igjen. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) jeg ville sakt slik EDIT: start med feral EDIT2: la til ny link med shred Endret 5. januar 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg håper du spøker. imp. mark of the wild over Naturalist? Nei, begynn i restoration for Omen of Clarity, bygg deg videre i Feral. Når du kommer til level 50 respeccer du og setter alle poeng i feral for mangle (du klarer å ha lært dette før du kommer så høyt), før du jobber deg videre opp i restoration. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 BTW min venn lvl 70 Druid sier at jeg ikke skal specce Shredding attacks.... WHY?? han sier han bruker mangle istedenfor Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bruksområde? Er det det jeg tror det er er han ganske enkelt tilbakestående. (<- tøff setning). Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) BTW min venn lvl 70 Druid sier at jeg ikke skal specce Shredding attacks.... WHY?? han sier han bruker mangle istedenfor Da er det fordi han pvper, for pve så er vel shred bedre enn mangle Edit: altså i raiding / instance dps sammenheng, ikke 1vs1 pve. Endret 5. januar 2008 av Sti4n Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Shred er da kanon i pvp. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Shred er da kanon i pvp. Joda, men det er vel grunnen til han ikke hadde speccet shredding attacks. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så, siden shred er kanon når man er i catform i pvp, så speccer han ikke shredding attacks? Logikken er? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 La meg gjette, han er en av de som går etter AP-gear og sutrer over at honor/arenagearet til druider har int og +healing? Går ikke ut av catform før han er på 10-15% hp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det virket veldig sånn. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, shred er jo konge i PvP! Stun -> Mangle -> Shred -> OoC proc -> Shred -> Død -> /Cheers! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei. Lite spørsmål angående enchantment på en chest (resto). Hva er best? +15 spirit eller +6mp5? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå