Superslask Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Bra du gadd å lese hele posten da, du kan vel like så gjerne stryke det du sa om vårt loot system i og med at det funker jævlig bra? Det eksponerer druid klassens nytte i et raid, noe jeg har god erfaring med. Det handler ikke om urettferdighet blandt loot, men en klasse. Om du leser posten en gang til ser du kanskje at jeg ikke er lei klassen, men heller spør om en grunn til hvorfor en druid skal taes med på raid. Og ikke gi meg det fleksibilitet bullshittet siden jeg har forklart mange ganger i den tråden om akuratt det. 5910052[/snapback] Vel, jeg synes fremdeles det er mye mer moro å spille med free loot, da jeg har prøvd begge deler og hvordan kan du si at det funker bedre med systemet dere har en free loot? Men nei... man trenger ikke ta med druids i raid, det er sånn det er med hybrid klasser vettu, shamans sliter med litt av det samme (blir som regel gimpet til healbot i instancer). En klasse som ikke er hybrid og som ikke er så veldig nyttig er jo rogues, vet det er litt content der rogues er nødvendig, men alikevel... ikke så veldig nyttig i forhold til f.eks. en fury warrior. druids er greie å ha i raids og kan gjøre ting litt lettere av og til, innervate er jeg ingen stor fan av, selv om det har hjulpet meg et par ganger der andre har fucket ting opp, men ting som hibernate (razor for horde, litt i ZG) og roots (zg, aq20) kan være greie å ha. Det er få klasser som man må ha med, klassene er vel mest der for å kunne gjøre til lags forskjellige spillertyper og hvilke karakterer de vil ha og ikke skape en "nøkkelrolle" for alle sammen. Har på følelsen av druids kanskje er mindre nyttige hos alliance, men alikevel det er ikke "nytte" spillet handler om. Hvis du ser på det slik du ser på det, så er det vel på en måte riktig at druids ikke trengs, man må ikke ha druids, men etter min mening så hjelper det på. Vi er gode både på backup healing/decursing og MT healing osv... Vi sliter ikke med healing for å si det sånn. Og bare for å ha sagt det, loot systemet deres suger (det suger for druids, ench shamans, shadow priests, hunters osv) 5910332[/snapback] Systemet suger for de som claimer items for PvP når vi er et PvE guild. Klassen er useless i PvE, gi meg et eneste scenario som ikke klassen kunne byttes ut og jeg endrer utsagnet mitt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) En balance druid i guilden min som laget en film Merk:Som tittelen Instagib mener, er det fokusert på høye crits med "super" trinketene, og ikke skeelz. Før jeg kom inn i guilden, hadde jeg knapt sett en balance druid (en smule overdrivelse) Instagib Bare for å vise at druids kan gjøre noe annet enn å bare heale Endret 12. april 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Paladins og shamans har hvertfall nice buffs, totems og cleansing ting. Druider har litt dårligere heal enn prestene, går fortere tom for mana, og har ingen dps. Greit at de kan decurse, men det kan magene og, og fjerne posion can shaman/paladin. De får også fortere aggro enn prestene, og har ingen ting for å fjerne aggro. Derimot så er de livsviktige på noen bosser pga sleep/bearform etc, er vel derfor man må ha de med i end game instancer. 5910524[/snapback] "Ok" Og paladin sin rolle i raid er? Buffemaskin? Har druids ingen dps? l2p Vi får fort agro ja, men har du i heile tatt sitt inn i resto talent points treet? Går an å redusere det. Og dersom man har ein warrior som veit kva han gjer er det ikkje noke problem. Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Paladins og shamans har hvertfall nice buffs, totems og cleansing ting. Druider har litt dårligere heal enn prestene, går fortere tom for mana, og har ingen dps. Greit at de kan decurse, men det kan magene og, og fjerne posion can shaman/paladin. De får også fortere aggro enn prestene, og har ingen ting for å fjerne aggro. Derimot så er de livsviktige på noen bosser pga sleep/bearform etc, er vel derfor man må ha de med i end game instancer. 5910524[/snapback] "Ok" Og paladin sin rolle i raid er? Buffemaskin? Har druids ingen dps? l2p Vi får fort agro ja, men har du i heile tatt sitt inn i resto talent points treet? Går an å redusere det. Og dersom man har ein warrior som veit kva han gjer er det ikkje noke problem. 5915071[/snapback] Druider får aldri aggro i raid. Hvis MT mister aggro så spiller man feil, og bossen snur seg alltid til en av roguene isåfall. Det er skjelden jeg drar på meg aggro i 5 mannsgrupper også, bare man lærer seg små heals over tid og ikke dra 2k+ heals så går det fint. Endret 14. april 2006 av hce Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Uansett, er 34 druids som tok ned Onyxia, en stor prestasjon, som ikke kunne blitt gjort av noen andre classes, tror jeg vertfall(feks Shaman osv). Trekker tilbake denne påstanden når jeg ser en video av et reint-class raid med noe annet en druids. 5644104[/snapback] bare å trekke den tilbake, spise hatten din og sette deg i skammekroken.. 38 prester har tatt onyxia: http://youtube.com/watch?v=M8whMSj1g0E Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Uansett, er 34 druids som tok ned Onyxia, en stor prestasjon, som ikke kunne blitt gjort av noen andre classes, tror jeg vertfall(feks Shaman osv). Trekker tilbake denne påstanden når jeg ser en video av et reint-class raid med noe annet en druids. 5644104[/snapback] bare å trekke den tilbake, spise hatten din og sette deg i skammekroken.. 38 prester har tatt onyxia: http://youtube.com/watch?v=M8whMSj1g0E 5941625[/snapback] 38 ja, men vi snakker 34 Dr00ds EDIT: Men sp jævlig bra gjort av de 38 priestene. Sier bare alliance FTW da... Endret 18. april 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Buesaks Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Uansett, er 34 druids som tok ned Onyxia, en stor prestasjon, som ikke kunne blitt gjort av noen andre classes, tror jeg vertfall(feks Shaman osv). Trekker tilbake denne påstanden når jeg ser en video av et reint-class raid med noe annet en druids. 5644104[/snapback] bare å trekke den tilbake, spise hatten din og sette deg i skammekroken.. 38 prester har tatt onyxia: http://youtube.com/watch?v=M8whMSj1g0E 5941625[/snapback] 38 ja, men vi snakker 34 Dr00ds EDIT: Men sp jævlig bra gjort av de 38 priestene. Sier bare alliance FTW da... 5942111[/snapback] Ja, for det har jo så mye å si at det er alliance.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ja, for det har jo så mye å si at det er alliance.... 5953776[/snapback] Det har vel egentlig det ja... fearward er jo kjekt, hvis ikke man stiller med bare undead priests på horde siden. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Canibalize er jo også kjekt da Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fear ward...? fjortentegn Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fear ward...?fjortentegn 5953809[/snapback] Fear Ward 100 Mana 30 yd range Instant cast 30 sec cooldown Wards the friendly target against Fear. The next Fear effect used against the target will fail, using up the ward. Lasts 10 min. Eller bare klagde du på at jeg ikke delte ordet slik som er riktig på engelsk? Fear Ward er Dwarf Priest greie hvis du ikke visste det. Lenke til kommentar
Buesaks Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fear ward...?fjortentegn 5953809[/snapback] Joda Fear ward er jo kjekt og ha men jeg tror fortsatt det hadde gått uten. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg respecca MOONKIN! Har møtt på 2 tinger som jeg ikek liker ved speccen Holdningen til en del folk, og Omen of Clarity, skulle egentlig ikke sette på den, men bare "måtte" teste om den procca på spells eller ikke :/ Men ellers er alt gøy Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tja. Druids er greie de. Har en lvl 13 druid. Greit med litt forandring til tider. Vurderer å spille den opp til 60. Har 60 rogue fra før. Men, hvis jeg skulle spilt den opp, hadde jeg speccet meg som healing. Helt klart. Tar jeg en 5 mans instance, tar jeg heller med meg en annen class en en feral druid. Paladin f.eks. Min mening er at druider bør være Resto druids. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tja. Druids er greie de. Har en lvl 13 druid. Greit med litt forandring til tider. Vurderer å spille den opp til 60. Har 60 rogue fra før. Men, hvis jeg skulle spilt den opp, hadde jeg speccet meg som healing. Helt klart. Tar jeg en 5 mans instance, tar jeg heller med meg en annen class en en feral druid. Paladin f.eks. Min mening er at druider bør være Resto druids. 5993318[/snapback] Pøh. Eg healer beidre ein ufattlig mange paladins som feral druid. Einaste fordelen med å skulle ta med seg ein paladin måtte vere for buffs. Var fleire ganger at Paladin og andre folk i grupper, seier: Druid, heal. Pala tank. Sjølv om eg var Feral. Din meining viser jo berre at du har eit for trangsynt syn på druids. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Og din mening viser uerfarenhet Paladins > druids i healing i raids. De har det mest essensielle som druids mangler, en rask heal. Kombinert med BoL blir paladins ganske kickass på det området faktisk. Pluss, paladins har mye support, mange buffs, judgements og aura. Druids har MotW. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Og din mening viser uerfarenhet Paladins > druids i healing i raids. De har det mest essensielle som druids mangler, en rask heal. Kombinert med BoL blir paladins ganske kickass på det området faktisk. Pluss, paladins har mye support, mange buffs, judgements og aura. Druids har MotW. 5993837[/snapback] Eg sa det eg har opplevd med paladins. Greit at eg er noke uerfaren. Eg skjønte ikkje alle forkortinga du bruker. BoL?? Og i raids ja, men denne person snakket faktisk om 5-mans grupper. Eg ville heller hatt ein druid til å heale, enn ein paladin. Eg har aldri vore med i raid, so i den samanheng skal eg ikkje sei noke om. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Blessing of Light = BoL Places a Blessing on the friendly target, increasing the effects of Holy Light spells used on the target by up to 400 and the effect Flash of Light spells used on the target by up to 115. Lasts 5 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Endret 26. april 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Systemet suger for de som claimer items for PvP når vi er et PvE guild. Klassen er useless i PvE, gi meg et eneste scenario som ikke klassen kunne byttes ut og jeg endrer utsagnet mitt. 5912321[/snapback] Du er vel ganske nub hvis du raider uten en eneste druid. For det første får ikke tanken thorns, for det andre får dere ikke motw. For det tredje får ikke tanken rejuv, pluss regrowth hoten. For det fjerde er det veldig mye epic druid loot som bare blir disenchanta, noe som fører til mer rift om andre epics som dropper, og dere får et dårligere geara guild. I tillegg skal man jo ikke se bort ifra at druids kan heale veldig bra. Man skal heller ikke kimse av ferals, som i tilleg til å gjøre en grei skade sjæl er istand til å øke damageoutput til alle i gruppa med 3%. Du viser rett og slett et litt for snevert syn på spillmekanikken. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Thorns er komplett useless. Fire Shield anyone om du absolutt må ha en slik buff? MotW, +16 to all stats. Det er mindre enn hva BoK gir deg(igjen, paladins). De stacker, men det er langt fra verdig å ha med mer enn 1 druid i et raid bare for det. Rejuvenation og Regrowth. Æsj jeg bare kopierer det jeg har skrevet om akuratt det fra vårt egen guild forum Rejuvenation heals for so little of it's portion each time you use it that it's not worth the mana. It costs over 300 may I remind you. It doesen't start to tick before the 3 first seconds have passed, and by that time, the guy is already topped. Well, use it on a tank is another thing, 'cos he is constantly loosing health. Well, chances are big that he is topped the time the spells tick, and remember all the other druids using rejuvenation aswell. Making a routine on a spell that doesen't do that much doesen't seem worthwhile to me. Regrowth, valuable on Vael. The few other times you use it is when you need a fast heal desperatly, and the mana cost doesen't matter. 'Cos it is expensive, more then 800 mana. These times the HoT portion of it is waste. Not needed, used or overwritten. Å dra med flere classes på grunn av loot er absolutt ikke et gyldig argument. Heale bra, men andre classes kan heale bedre. "grei skade" med det aller beste gearet ja. 3% crit er teoretisk 3% mer damage for et party, heller tatt med en ekstra rogue da. Beklageligvis er det nok du som viser litt for snevert syn på spillmekanikken. Kan du backe opp dine utsagn med erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå