roadflash Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 God natt! Har en ZyXEL Prestige 650 router, som jeg gjerne skulle ha åpna noen porter på. Men jeg har fått litt problemer. Har aldri gjort noe slikt før, men prøvde meg fram ut i fra denne guiden her: ZyXEL Prestige 650 . Men problemet oppstår når jeg kommer til Step 3: Når jeg typer inn brukernavn og passord får jeg opp følgende melding: Protected ObjectThis object on the RomPager server is protected Har forresten ADSL fra Mimer. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Abit Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har samme ruter selv og har aldri hatt noen problemer med den. Tyder på at du har feil passord, du har ikke endret det selv altså? Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har ikke endret passordet nei. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Abit: hadde du standar passordet: 1234 og brukernavn: admin? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den har sikkert en "reset" knapp, bruk den. Da kan du bruke originalt brukernavn og passord. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Tørr ikke å trykke reset. Låner kun routeren med mimer, og kan få bot hvis jeg føkker innstillingene.. Endret 5. februar 2005 av roadflash Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hvis du låner, så har vel sikkert eier både brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå