Bad_Mojo Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Sitter nå å leker med Morrowind. Veldig bra, men jeg har et problem. Min vanlige oppløsning er 1280x1024 i 85 Hz. Morrowind kjører i 1024x768. Når spillet skifter oppløsning, setter det oppdateringen til 60 Hz. Flimmer blir resultatet. Hvis jeg kjører windows i 1024x768 i 85 Hz, så forandrer ikke spille oppløsningen, og "refresh raten" forblir på 85 Hz. Noen som vet hvordan jeg alltid kan få kjørt kjermen i 85 Hz? Henning Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hvis du har Win XP, så er det pga det. du kan laste ned en refresh rate fix, så burde dette problemet fikses. har ikke url her, men kan poste den i morgen. Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Takk... Det hadde vært kult om du gadd å gi meg den URL'en...... Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Ta en titt på http://www.nvrt.net/index.php du:) Last ned NVRefreshtool så skal du se at problemet er borte. Bruker den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå